• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHPoznej vtip + jejich vysvetleni | Adolf Hitler ručí za vtipnost veškerých vtipů! Doživotní záruka! *záruku možno prodloužit
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    CELESTIUS: ne, unika ti fce "listovat zpet auditkem"
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SALVATOR: to byla učitelka anglidštiny, měla zrovna supl na pneumatematice
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    PRAASHEK: Ale je to polský, to by tam bylo "okres".
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SEJDA: to "period" chápu tak, že ta učitelka měla zrovna menstruaci
    SEJDA
    SEJDA --- ---
    SALVATOR: tohle mi pripada jeste zabavnejsi, ten kdo tam dopsal "period" zjevne neprosel IQ testem.

    SIRIEN: ted jsem zmateny: Kdyz se uci skola na stredni obchodni skole tak je to ..

    Akorat bych poprosil jeste mistni odborniky na univerzalni podagogiku i didaktiku matematiky, nevite jestli je v polsku 3+ vice nebo mene nez 2 v cesku? ;)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    GREATDRAKE: vskutečnosti je to ta samá část vtipu!
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    MYSHAAK: https://www.vocabulary.com/dictionary/coo

    Sticks = lepí se

    Tj. Holubí zvuky nedělají to samé.

    Druhá část vtipu je "a coo sticks" zní stejně jako acoustics.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    a coo sticks = acoustics
    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    Můžu poprosit o tohle? Hledal jsem všude možně a furt to nechápu:
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SIRIEN: (╯‵□′)╯︵┻━┻
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    HAR4NT: rigidní formalismus zápisu (stejně jako formuláře na finančáku) patří do účetnictví.
    A matematika není účetnictví - věř mi, měl sem na škole obojí, nedá se srovnat. A učit matematiku jako účetnictví je - zejména u dětí - učitelská demence.

    ...A začíná to tu bejt dost nevtipný.
    ERIDANI
    ERIDANI --- ---
    Každopádně ten vtip postrádá vtipnost a vypadá to, že naopak náladu zhoršuje. Mě určitě nasral, přesně jako vyplňování daňového přiznání.
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    HAR4NT: ani jednoho z nich neznám
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SCHWAB: popravde sem cekal jak radio, nebo jen "nakej chytrej"
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    HAR4NT: ty ses chytrej jak amant
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    T_Y_L: vypreparovat mozna, spravne je prezentovat ne. ostatne, o nemijeni pointy sdeleni a jejiho dalsiho rozvijeni ci zpracovani by se co se tyce nyxu daly psat varovne prirucky.
    pevne doufam, ze jsi profesi nejaky pedagog a ze to jen doplnujes do vlakna a nezkousis to vysvetlovat me osobne. a jestli zadani umoznuje ruznou interpretaci z orezany fotky sotva zjistime, stejne tak muzu namitat, ze se jedna o rutinni zacatecnicke cviceni v oblasti slovnich uloh a ucitelka jim uz 50x rikala, at si to zadani a nazvy pozadovanych vypreparovanych velicin poradne prectou, ze se meni jen ty slova a ty "rubriky" ne a nahore na strance je to jeste tucne napsany, tohle neni zadna VS matematika, ale zaklady toho, jak lze i jednoduchou algebru pouzit v denni selsky praxi, pokud jsi schopnej spravne identifikovat potrebny vzorec a jeho jednotlivy cleny. treba to tu ucitelku uz sere, ze se v tom plete furt a neni schopnej pochopit, ze vlastne zapisuje protokol, jak k vysledku dosel. u svych podrizenych bys ocenil nesmyslny report, ale se spravnym vysledkem? vlastne co se vubec ptam, byznys je byznys:))))
    ale zkus se hadat na financaku, ze si vypsal do danovyho priznani nahodny numera, ale dane odvedl spravne a odpovida to cifre v poslednim okynku.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    T_Y_L: za mejch mladejch let jsme tomu říkaly starý struktury.
    T_Y_L
    T_Y_L --- ---
    HAR4NT: Schopnost vypreparovat důležité informace žák prokázal. V matematice platí, že je důležité dát správné zadání (to je důležité např. ve vysokoškolské matematice, kde se pracuje i s jinými soustavami, na různých tělesech a pak atd.). Pokud zadání umožňuje různou interpretaci je výsledek i při jiné interpretaci správný a je to chyba v zadání. To že někdo, aby si zjednodušil práci, trval na nesmyslných formalitách v době, kdy jsme byli ve 3. třídě, není argument. Tohle bych šel učiteli omlátit o hlavu, protože je to správně (z toho zápisu nevyplývá jak přesně to má být zapsáno a dívek je opravdu 30). Naštěstí v dnešní době dobří učitelé na podobných nesmyslech netrvají. Tohle je imho ukázkové selhání učitele.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam