• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HASHPoznej vtip + jejich vysvetleni | Adolf Hitler ručí za vtipnost veškerých vtipů! Doživotní záruka! *záruku možno prodloužit
    Vámi vyžádaný vtip bude vysvětlen, jeho vtipnost však není garantována!!!

    Pokud je ve vtipu dýmka, tak to není dýmka.

    Pokud se po vysvětlení nesmějete, ať už protože vtip pitvou umřel nebo protože ani nikdy vtipný nebyl, jděte si stěžovat tam, kde jste jej našli, děkujeme.
    Pokud má nějaký vtip +HAFO palečků a vám se nezdá vtipný, věřte, že vaše problémy s vaším smyslem pro humor jsou váš problém, nikoliv problém lidí, kteří vám vtip vysvětlili.

    rozbalit záhlaví
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    GREATDRAKE: vskutečnosti je to ta samá část vtipu!
    GREATDRAKE
    GREATDRAKE --- ---
    MYSHAAK: https://www.vocabulary.com/dictionary/coo

    Sticks = lepí se

    Tj. Holubí zvuky nedělají to samé.

    Druhá část vtipu je "a coo sticks" zní stejně jako acoustics.
    VON_GILOTINE
    VON_GILOTINE --- ---
    a coo sticks = acoustics
    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    Můžu poprosit o tohle? Hledal jsem všude možně a furt to nechápu:
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SIRIEN: (╯‵□′)╯︵┻━┻
    SIRIEN
    SIRIEN --- ---
    HAR4NT: rigidní formalismus zápisu (stejně jako formuláře na finančáku) patří do účetnictví.
    A matematika není účetnictví - věř mi, měl sem na škole obojí, nedá se srovnat. A učit matematiku jako účetnictví je - zejména u dětí - učitelská demence.

    ...A začíná to tu bejt dost nevtipný.
    ERIDANI
    ERIDANI --- ---
    Každopádně ten vtip postrádá vtipnost a vypadá to, že naopak náladu zhoršuje. Mě určitě nasral, přesně jako vyplňování daňového přiznání.
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    HAR4NT: ani jednoho z nich neznám
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SCHWAB: popravde sem cekal jak radio, nebo jen "nakej chytrej"
    SCHWAB
    SCHWAB --- ---
    HAR4NT: ty ses chytrej jak amant
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    T_Y_L: vypreparovat mozna, spravne je prezentovat ne. ostatne, o nemijeni pointy sdeleni a jejiho dalsiho rozvijeni ci zpracovani by se co se tyce nyxu daly psat varovne prirucky.
    pevne doufam, ze jsi profesi nejaky pedagog a ze to jen doplnujes do vlakna a nezkousis to vysvetlovat me osobne. a jestli zadani umoznuje ruznou interpretaci z orezany fotky sotva zjistime, stejne tak muzu namitat, ze se jedna o rutinni zacatecnicke cviceni v oblasti slovnich uloh a ucitelka jim uz 50x rikala, at si to zadani a nazvy pozadovanych vypreparovanych velicin poradne prectou, ze se meni jen ty slova a ty "rubriky" ne a nahore na strance je to jeste tucne napsany, tohle neni zadna VS matematika, ale zaklady toho, jak lze i jednoduchou algebru pouzit v denni selsky praxi, pokud jsi schopnej spravne identifikovat potrebny vzorec a jeho jednotlivy cleny. treba to tu ucitelku uz sere, ze se v tom plete furt a neni schopnej pochopit, ze vlastne zapisuje protokol, jak k vysledku dosel. u svych podrizenych bys ocenil nesmyslny report, ale se spravnym vysledkem? vlastne co se vubec ptam, byznys je byznys:))))
    ale zkus se hadat na financaku, ze si vypsal do danovyho priznani nahodny numera, ale dane odvedl spravne a odpovida to cifre v poslednim okynku.
    SHEALA
    SHEALA --- ---
    T_Y_L: za mejch mladejch let jsme tomu říkaly starý struktury.
    T_Y_L
    T_Y_L --- ---
    HAR4NT: Schopnost vypreparovat důležité informace žák prokázal. V matematice platí, že je důležité dát správné zadání (to je důležité např. ve vysokoškolské matematice, kde se pracuje i s jinými soustavami, na různých tělesech a pak atd.). Pokud zadání umožňuje různou interpretaci je výsledek i při jiné interpretaci správný a je to chyba v zadání. To že někdo, aby si zjednodušil práci, trval na nesmyslných formalitách v době, kdy jsme byli ve 3. třídě, není argument. Tohle bych šel učiteli omlátit o hlavu, protože je to správně (z toho zápisu nevyplývá jak přesně to má být zapsáno a dívek je opravdu 30). Naštěstí v dnešní době dobří učitelé na podobných nesmyslech netrvají. Tohle je imho ukázkové selhání učitele.
    ALCATOR
    ALCATOR --- ---
    DEMENCE:
    MAWERICK:
    ZIDANE:
    DEMENCE:

    Posledních 20 let jsem to viděl jen s Clintonovejma (Hillary a Bill), protože tam skutečně Hillary Billa hodně tahala nahoru, jeho předností bylo v podstatě hlavně charisma (mozek byla ona).
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    KAKIHARA: hm, tak to ma blby, nemel bejt zbrklej, soustredit se na pozadovanou formu zapisu, neudelat v ni hrubou chybu a dostal by od ty zapskly pici jednicku no. sveho druhu takova meta- slovni uloha v realnym zivote:P
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    SIRIEN: hele kdyz budu patrat po tom, proc vybouchla sopka, tak to neni o tom, ze nejak vitam vybuchovani sopek nebo se na nem podilim.. ja proste jen nabizim mozny vysvetleni, proc dotycny/a dostal/a dvojku, nijak to neobhajuju.
    KAKIHARA
    KAKIHARA --- ---
    HAR4NT: No to je prave vono, ono nebohý školáče imo tim znázorněnym postupem dokázalo, že tomu rozumí :)
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    taky te to pripravuje na ouredni formulare zejo, zejmena psychicky:))
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    KAKIHARA: imho se proste znamkuje i ta forma, aby bylo jasny, ze tomu fakt rozumi, myslimze na nyxu naky ucitelky nebo ucitele jsou, treba "nas rozsoudej!":))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam