• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VASAXCanon EOS xxxD a xxxxD Canon EOS 1000D, 1100D, 400D, 450D, 550D, 600D, 650D, 40D, 50D, 60D)
    ACID
    ACID --- ---
    VASAX: ceny nevim, ale co jsem tak koukal po netu, tak na nikoni servis se snad nadava vic nez na AWH
    VASAX
    VASAX --- ---
    ACID: Nikon ma pry cisteni cipu zadara, ne? U kwanonu to musim poslat pres pul republiky a prijde me to jak novy filtr od BW z ebaye :-/
    NJAL: Tak to bych neprekousl, teda rozhodne ne ted kdyz jeste studuju a jsem rad ze jsem rad...
    Tu posledni vetu myslis jak?
    NJAL
    NJAL --- ---
    VASAX: Osobne, abych pravdu rekl, jedine, co bych musel prekousavat na prechod k Nikonu je cena prechodu. A pak taky to, ze tyto systemy si ve sklech primo konkuruji malokde.
    ACID
    ACID --- ---
    VASAX: co se servisu tyce, nepomuzes si
    VASAX
    VASAX --- ---
    POMPO: Fakt supr :-)
    VASAX
    VASAX --- ---
    NJAL: Jo to jo.. kwanon mě trošku dere jak servisem tak tím co poslední dobou předvádí. Doufám že se vzchopí dřív než se mi zprotiví natolik, že překousnu design/ergonomii a jiné opruzy Nikonu...
    POMPO
    POMPO --- ---
    Skoro jedina zmena sou Mpix...
    NJAL
    NJAL --- ---
    VASAX: A cos cekal? Firma, ktera neni 8 let (od D30) schopna (rozumej "ochotna") vydat digitalni ekvivalent EOS-3, by se nejdriv musela zmenit, a pak az by prekvapila.
    VASAX
    VASAX --- ---
    Teda žádnej zázrak...
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    3x jj 1x nn
    POMPO
    POMPO --- ---
    GHOSTSTALKER:
    Karty pocitam SDHC
    AF pocitam z 450D?
    FPS pocitaj pro JPGy?
    Vi se velikost bufferu?
    GHOSTSTALKER
    GHOSTSTALKER --- ---
    500d Specs
    mp: 15.1
    ISO: 100-3200
    Proc: DIGIC IV
    LCD: 3″ VGA LCD
    crop: 1.6
    FPS: 3.5
    AF: 9 Point AF
    AF: Face Detection
    Battery: LP-E5
    Feature: LiveView