Abych tak kritizoval (a vzýval ke zlepšení) z pozice provádějícího:
Zoufale to chtělo více inteligentní interakce -
tancující víly - byly moc fajn, vytáhnout malé děti na tanec funguje, ale u libovolné jiné věkové kategorie tam prostě chce jiný přístup. Komentovat, mluvit, hodnotit, klidně urážet staré babičky, že už toho mnoho nenatancují, mladíky co odmítnou jít do kola setřít, že mají žárlivé ženské apod. Prostě konkrétně vymyslet si na každého něco, co by na něj sedlo.
Tancování na odiv je hezké, ale jen jako poslední záchrana, ne standard.
Mácha - kurňa, k čemu tam byla ta služebná. To by byl ideální kontrapunkt k inteleguánovi s knížkou. Nadávat, že hosti našlapou, hudrat na Máchu, sem tam někoho přetáhnout koštětem, rušit přednes, sama veršovat líp... tak krásný archetyp protikladné dvojice z toho mohl být a prd.
Tancování indie a baletu- samo o sobě dobré, ale chyběla tam často spojnice s návštěvníky. Tzn. vždy tam musí být někdo kdo komentuje, ventiluje názory davu, zkusí odhadnout jak na to zareagují vnitřně, vnese život mezi představení a strnulý dav - prostě místo kde je hodně tanečnic zoufale potřebuje konferenciera na plný úvazek.
Barbaři - zvát lidi na jídlo? hele, bylo to dobré, ale chce to vyjít za nimi, být uprostřed davu, vybírat si ty, kteří jsou slabí a nebudou se bránit sežrání/oloupení, ptát se jich kdo je pojištěn, kdo má závěť apod. prostě zapojit reálnou situaci do té virtuální.
Celkově: aktivita, aktivita a aktivita. Jít za lidma, reagovat na to co vidí. Předcházet jejich předsudkům a prvním reakcím. Jsem nymfa co zpívá? Rovnou napřed varuju, ať si drží brejle, že by mohly prasknout atp. Je jedno, že je to nesmysl, ale přímá slovní interakce s kýmkoli z návštěvníků je o řád lepší nežli jen "předvádět" - i když to předvádění je úžasné. Oni tam přišli nechat se pobavit a osobní přístup jim to prostě výrazně vylepší.
Víly co se nebojí prostě projít davem a prohodit slovo s každým, Když dvě řekyně odehrají svůj part na chodbě, tak má z poza rohu vykouknout Oberon a rozebrat to s hosty.
Obecně tedy - naplno naplnit tu vizi, že všichni herci jsou, stejně jako platící hosté, návštěvou na zámku, že je sice dělí určení, ale ne situace. Mácha komentující to, že do zámku zatéká opravdu nic nepokazí, naopak!