• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    VESNACHBojova umeni jako sport. Souteze, turnaje, zavody, mistrovstvi | MMA,K1,BOX,BJJ,JUDO,GRW: UFC Who is the best fighter in the world?
    Fotky, videa, termíny konání, oblíbení sportovci, osobní úspěchy, komentáře k zapasům, zákulisní drby: Oktagon,UFC,KSW,Bellator,M-1,Rizin,ONE...
    https://mmashare.fullfight.video/

b j p
    rozbalit záhlaví
    PPNEKK
    PPNEKK --- ---
    MAESTRO_007: omg jasne vrtulníkem se posílají pacienti po Praze. Tomu muže věřit jenom blb….
    LOGO
    LOGO --- ---
    MAESTRO_007: ono by se nic nezměnilo, i kdyby mu něco řekli. On nic jinýho neumí.
    MAESTRO_007
    MAESTRO_007 --- ---
    YGGDRASSIL: se ti Angličani na internetu omlouvali že prohrál kvůli nim, že mu to blbě řekli :-)

Jinak tohle jsem našel ji jiné diskuzi .)
    LOL, kolegyně na mě právě vytasila insider info: Její kamarádka pracuje jako zdravotní sestra na Vinohradech a někdy v noci po zápase jim přivezli Vémolu. Vypadal blbě, klepal se jak ratlík, přehazovali si ho mezi internou a chirurgií, vypadalo to, že mu někde uvnitř něco teče, tak ho radši vrtulníkem poslali do Motola. (Ne že by mu ho volali, ale zrovna jim tam někoho poslali z Motola, tak na zpáteční cestě vzali toho blba.)
    YGGDRASSIL
    YGGDRASSIL --- ---
    PODFUCK: copak bojovnici, ti tady nejsou od toho, aby mysleli. mnohem vic by me zajimalo, jak dosel ten vemoluv pomerne slovutnej trenerskej tym k tomu, ze po ctvrtym kole vedli
    PODFUCK
    PODFUCK --- ---
    Tvl, to je regulérní promo na další zápas, ne? To přece nemže bejt vážně myšlený. :/
    To zas bude muset vytáhnout ten svj vypelichanej kožich. :D
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    BIOBOID: jakoze kdyz jeho Vemola uspal, tak se na nej citi bejt odbornik jo? :)
    BIOBOID
    BIOBOID --- ---
    A korunu tomu všemu nasadil kdo?