• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOMEEKJungle / Drumandbass a všemožné zlámaniny

    DISKOFILŮM VSTUP ZAKÁZÁN / 2024: ZBYLI JEN DISKOFILOVÉ A DŮCHODCI

    EMOTIKONY / PHUN WORDS

    I Klute to ví: "Never trust a white man with dreads"

    2014 motto: never trust a dj that doesn't use headphones...

    rozbalit záhlaví
    ILL_EEL
    ILL_EEL --- ---
    RONDO: to zni jak bici v autonomic tracku :D
    RONDO
    RONDO --- ---
    Palm cockatoos beat drum like Ringo Starr
    https://www.youtube.com/watch?v=2_wh3liNT_o
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    Kóťátko,róbátko
    V klubíčku si spí
    ___________

    Šťastné kotě
    šlo na kutě
    příst,příst příst.


    OPIC
    OPIC --- ---
    WENIA: oh snap
    WENIA
    WENIA --- ---
    Hele kdo zavzpominal:
    Rascal & Klone 20 Discography | Rascal & Klone
    https://rascalandklone.bandcamp.com/releases
    L4MA
    L4MA --- ---
    VEX: "Krásný dlouhý intra ve kterejch se za minutu a půl postupně přidala jedna hajtka, bubáček na konci šestnáctky a napětí vytvářenící plocha, a kde drop znamená přidání bassy" :)

    Bad Company UK - Refuge
    https://www.youtube.com/watch?v=u-elVw1-f_8
    VEX
    VEX --- ---
    LKD: Já jsem se samozřejmě zařídil podle svýho a moderní neurofunk mě nechává chladnym. Ale bavíme se o něm, tak jsem si trochu zapřeháněl, jak Kyn odhalil.
    Nemyslim si, že by to šlo s celym žánrem z kopce. Nacházim podobný množství dobrejch tracků jako dřív (jmenovitě třeba Mindmapper, War, Hydro). Moje touhy mi aktuálně nejčastěji naplňuje halfstep, kterej vzal lineární kompozici za svou.
    Nicméně trend vyhrocenejch nájezdů a zaměření na dropy v mainstream undergroundu mi přijde docela čitelnej.
    LKD
    LKD --- ---
    VEX: PIERDUS: Tahle zobecňování jsou fakt nefunkční. Zkuste hledat jinde a jinak než dosud.
    "Nějaký čas jsem nové tracky nesledoval." - Jak dlouho? Škoda, kupa ti toho utekla.

    PIERDUS: když jsme u toho Pathogenu, baví někoho vůbec tohle? Mě teda moc ne.
    Underground
    https://soundcloud.com/skynet-official/underground

    Stuck in Mind
    https://soundcloud.com/skynet-official/stuck-in-mind
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    PIERDUS: ja nevim, me ted bavi house :)
    VEX
    VEX --- ---
    KYN: thx captain obvious
    KYN
    KYN --- ---
    VEX: v tomhle postu přeháníš uplně všechno :) Ale potvrdili jste si, že to stojí za vyliž, mise splněna...
    VEX
    VEX --- ---
    PIERDUS: Je to trochu slabý ve smyslu - Každej chce dělat hity, nikdo už nedělá písničky do setu.
    Krásný dlouhý intra ve kterejch se za minutu a půl postupně přidala jedna hajtka, bubáček na konci šestnáctky a napětí vytvářenící plocha, a kde drop znamená přidání bassy, nahradily namotávací build-upy s 340 kicks per minute, za který by se nemusel stydět kdejakej EDM producent.
    PIERDUS
    PIERDUS --- ---
    MEDAN: Amen. Čas si zase nahrát Silicon, Seppuku, Pathogen a další střely do kapsy. Nějaký čas jsem nové tracky nesledoval, ale bojím se že když dostanu zase chuť na hraní, dostanu facku po hodinách klikání na Beatportu a zjistím, že nic není. Už před pár lety stálo z 500 tracků za něco maximálně 5. Je to dneska ještě horší?
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    VEX: já vím jak jsi to myslel. moje reakce nebyla na tebe :)
    VEX
    VEX --- ---
    MEDAN: Jen pro upřesnění: "Zničit", jak jsem myslel já u Noisia vs. breakbeat, neznamenalo udat směr, kterej by žánr pohřbil do kalných vod bezduchých mlátiček. Spíš naopak.
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    Jak si to pamatuju já, tak se neurofunk začal měnit po příchodu Pendulum (cca 2003-4), Sub Focuse (2005+) a Noisia (cca 2005+) s jejich, v té době, převratným zvukem. Všichni (nejen neurofunk producenti) po nich rychle přesedlali na nový software a techniku (nejsem producent, tak to nedokážu pojmenovat konkrétněji), aby nezůstali pozadu a bylo to. Začal boj o co nejdokonalejší zvuky, vytratila se hudba a zůstalo sterilní nudný neuro bez funku na jedno použití. Hlavně, že to co nejoriginálněji vrže a bouchá a dětem se to líbí. Nevím jestli si někdo ještě vzpomíná, jak Ed Rush tenkrát někde říkal, že se taky učí s novým sw, na který přechází z mašinek, a že to bude nějakou dobu trvat, než od něj uslyšíme nový track. Nevím jak to dopadlo, ale v jeho dalších skladbách už pak byl myslím slyšet nový zvuk, i když tam aspoň ten funk tak nějak zůstal. Jen už toho pak tolik zajímavýho nevydal. Phace a další se zviditelnili až později (2006/7+), Mefjus, Audio a další dokonce 2010+ a až na světlé výjimky pokračovali ve směru co nejdokonalejšího zvuku, za cenu nudné skladby (těžkotonážní nuda, jak tomu říkal X.Morph). To pak dnešní neuro producenti dotahují k dokonalosti tím, že jak už to tak u hudby bývá, obrací dokola co už tu bylo a z prázdna se snaží vytěžit ještě větší prázdno. Někdo možná namítně, že dnešní neuro je nový/jiný styl než neurofunk. OK, jenže ten styl je tak blbej, že pojem "zničit" u něj postrádá smysl. On už zničenej je.
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    PA_JOSH: to sou spis nasledky, ale nechci tady rozjet zase nejakou ptakovinu a slovickareni. ta prapuvodni otazka byla jen recnika. :)
    PA_JOSH
    PA_JOSH --- ---
    SOLDIK: blackout? eatbrain?
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    SYXAO: audio?
    SYXAO
    SYXAO --- ---
    SOLDIK: mefjus?
    VEX
    VEX --- ---
    MEDAN: Soundtracky jakbysmet
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam