• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TOMEEKJungle / Drumandbass a všemožné zlámaniny
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    SOLDIK: UPDATED) neni vubec prevratny ale je to presne to, co potrebuju na hrani a hlavne na letni festaky) proto sem tam psal ze tenhle rok uz pro me na hrani nic lepsiho nevyjde)
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    MARIHAI: spojene s tou prechozi odpovedi, ze to spis evokuje k bootlegu / remixu na Peace Love & Unity. coz je sympaticke.
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    SOLDIK: ta basa se sampluje odsud, kromě toho že se dá docela v pohdě vykroutit znova na synthu
    ray keith
    Renegade - Terrorist
    https://www.youtube.com/watch?v=dnY5q-IYqfw
    SOLDIK
    SOLDIK --- ---
    MARIHAI: to album se klidne mohlo jmenovat return to bootleg :))) album je dobry, ale ne prevratny.


    AKISAN: ta basa

    DJ Hype Feat MC Fats - Peace Love & Unity TPR12 001
    https://www.youtube.com/watch?v=DYxJpE1YWwY
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    reynolds o tom má celou tu knihu Retromania a dle něj je to relativně novej fenomén, kterej začal po r. 2000 cca...od té doby jedna z mála nových věcí byla dubstep, a už i ten byl víceméně amalgam předchozího. Navrhl tam dobrej myšlenkovej experiment - kdybyste někomu v r. 60 pustili hudbu z r. 75 - 80, tak to pro něj je jak ze sci-fi, úplně jinej a novej svět, to samý 80 VS 90 - 95....no a 2000 vs 2015/19? minimální rozdíl...prostě že ten vývoj se zastavil a už se to jen točí v nekonečných kruzích, možná už není kam dál jít, případně vývoj půjde směrem nějakýho taktilního poslechu celým tělem, případně synestézie více smyslů apod.
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    AKISAN: No je to zajimavy protoze je to v roce 2019 v mainstreamu novej sound. Potvrzuje to moji teorii :)
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    FALLENGEMINI: jasný, já si občas poslechnu různý indie kytarovky a tam polovina věcí zní jak věci co poslouchal fotr (E.L.O., Fleetwood Mac...) případně různý 80s post-punky a artový onan-rockovky, akorát to má novej zvuk a hudebníci u toho ironicky pomrkávají, jakože hustá umělecká rekontextualizace a postmoderní převyprávění/aktualizace...a to nemluvíme o synthwave plus jakejkoliv jinej wave, kterej způsobuje to, že se děcka začnou oblíkat jako depešáci v r. 89, tam to je na retro fetiši založený celý...a do to teď navíc ten gabber ještě :-)
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    INK_FLO: myslim, ze tohle se do urcity miry tyka kazdyho hudebniho zanru, ne jen elektronicky hudby. vznikne neco novyho, par let je to fresh, nabaluje to novy vlivy a lidi, pak se to zakonzervuje, protoze uz neni moc co vymyslet, a piluje se technicka stranka veci.
    INK_FLO
    INK_FLO --- ---
    jsem rád, že se dostávám do fáze života, kdy se dá často během nějaké debaty vytáhnout vhodný citát (který beztak už v té debatě v minulosti několikrát zazněl), který to celý vysvětluje, a tím pádem není potřeba to dál okecávat :-)

    "But in the 21st century, for the most part it feels like development in electronic dance became lateral not linear - sideways journeys across the genrescape, combined with a deepening of sound design and a textural thickness afforded by recurrent upgrades in digital technology. Structurally, in terms of what the beats and riffs are doing, the music has not really advanced. But the sound has a high definition gloss and dimension to it that´s 21st century. The architecture is 90s, but the interior decor and exterior paint job are totally now." (Simon Reynolds)
    VEX
    VEX --- ---
    MEDAN: Za me je zase Noisia ten influencer. Neni to tak okaty, ale zase to trva roky a neustupuji.
    FALLENGEMINI
    FALLENGEMINI --- ---
    tak technicky tu latku v ty dobe nastavoval krome Pendulum a Sub Focuse taky Fresh (solo), ze jo. jinak pokud se budeme bavit o revoluci zanru v ramci poslednich 10 let, urcite to byl Mefjus, kterej totalne zmenil ten tvrdsi sound, at uz se na to divame z hlediska techniky produkce nebo nejakyho “groovu”. a vetsina soucasnych producentu ho povazuje za zvukovej strop, kterej je jeste dal nez treba Noisia
    KYN
    KYN --- ---
    AKISAN: já to vždycky bral tak, že Subfocus "jen" nasedl na Pendulí vlnu a byl v tom ještě lepší. Ale nemam v hlavě, jak ty věci vycházely.
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    AKISAN: a na Noisii a na další... ale pokud mě paměť neklame, tak ti jednak byli vždy tak nějak až na "druhém místě" za Pendulum a druhak oni sami nezpůsobili ten boom. Oni se na něm spíš svezli, protože ve stejné době dělali podobně čistý a mainstreamový skladby. Nebo ne?
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    a vsichni tady mluvite o Pendlumum ale ja bych rozhodne nezapominal na SubFocuse......
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    Podle mě ten moment, kdy se do hudebního žánru přivede něco "nového" a nějak se posune, se dá poznat jednak podle technické stránky tvorby a jednak podle toho, že takový nový prvek přivede skokově nové publikum. A obojí se stalo u Pendulum. Mám pocit, že něco podobného se stalo i někdy v době kdy přišel Ed Rush a techstep, to jsem sice sám nezažil, ale obecně z toho jak o této době za ty roky slyším a čtu a taky když poslouchám co v té době vycházelo, věřím tomu. Dokonce jsem zažil reakce ve smyslu, že lidi jako Ed Rush a spol. dnb zabili a udělali z toho diskotéku... Což je stejný názor, jako já měl vždycky na Pendulum :)
    AKISAN
    AKISAN --- ---
    asi tak no,,, od roku 96 posloucham dnb, old roku 98 sem dj a ted mame rok 2019 a ja sem strasne stastnej za tohle))))))))))))))))))))))))))))))))

    Original Business
    https://www.youtube.com/watch?v=Mbz7OC-Jz1I
    VEX
    VEX --- ---
    KYN: Já to vidim úplně stejně:)
    L4MA
    L4MA --- ---
    MARIHAI: coz jaksi u hudby uplne neplati a vsichni radi poslouchame tisici variaci toho, co mame radi. :)
    MARIHAI
    MARIHAI --- ---
    RONDO: Zákon klesajícího mezního užitku říká, že mezní užitek s růstem objemu spotřebovávaného statku klesá. Z toho vyplývá, že nejvyšší přírůstek uspokojení potřeb přináší první spotřebovávaná jednotka statku. Každá další jednotka přináší spotřebiteli menší užitek.
    KYN
    KYN --- ---
    VEX:
    1) no jasně, oni byli poprockeři, co to nějak promítli do dnb. Plus je tam něco navíc, ale možná jen to, že byli v tý době o 2 levely napřed technicky. Ten posun a vliv byl hrozně velkej a kdyžs to pustil někomu, koho dnb zajímal jen okrajově a na všechno ostatní ti řekl, že je to furt to samý, tak u Pendulum ne. To je podle mě třeba dobrej radar :)
    2) v určitým momentě to právě už moc nejde.
    3) možná, nevim.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam