FALLENGEMINI:
Má troška do mlýna: :)
Dílo je vždycky víc než jeho tvůrce, jméno pod kterym něco vyjde je způsob jak to prodat, zmarketovat, dostat k někomu "tam venku". Jakmile to začneš stavět tak, že umělec je na prvním místě, okamžitě se otevírá pandořina skříňka témat jako samplování, používání "cizích" nápadů etc. Jména uměleců, potažmo labelů, jsou akorát kóty, podle kterej se můžeš orientovat v "nabídce" - ať už při hledání nebo při přemejšlení nad tim, co s čim souvisí a jak věci navzájem odkazujou na sebe etc. Soutěž o to, jestli je Goldie víc než Photek, je z podstaty nesmyslná, jediná otázka je, jestli se ti víc líbí jeden nebo druhej track.
Goldieho jméno jako podpis pod trackem vždycky znamená, že je solidní šance, že to bude bomba. Kdo to odkroutil, kde vyříznul samply, kterou melodii z klasický hudby použil, je mi z principu uplně u šumák, leda že by mě jména jeho spolupracovníků dovedly k dalším dobrejm trackům. Super příklad je Heist, kterej s Goldiem dělal leccos, a jediný, co z jeho produkce dokážu zkousnout je to EP na Headz, který zní, jak kdyby ho dělal s Goldiem.
A ne, umělece z tebe nedělá ani pokora ani respekt k řemeslu, umělce z tebe dělá dílo, který si přived na svět. Pokoru a respekt k řemeslu můžou mít lidi, který v životě neudělali nic zajímavýho.