• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOC256Windows - (Windows 7, 8, 10, 11, ...)
    VIXLE
    VIXLE --- ---
    KOC256: Programátoři potřebují psát češtinu
    sounds legit..
    KOC256
    KOC256 --- ---
    JIMX:
    Nejsem programátor... ale i když jsem byl tak nevím...

    Já:
    {}$[]<> umím psát jako ALT+...
    U zbytku mi funguje normální čeština

    Jaký by pro mně měla benefit QWERTY CZ nebo QWERTY ENG?

    Programátoři (u nás co vidím). Pořád přepínají klávesnici podle toho zda potřebují psát češtinu a nebo potřebují napsat nějaký speciální znak :)

    ---

    S tou reinstalací zkusím díky...
    JIMX
    JIMX --- ---
    programátor a nechce QWERTY? ... jsi divnej :-D

    jinak mně tam druhou českou přidává GTA IV, resp. asi Microsoft Games klient ... odstranit to jde jenom tak, že jí v nastavení přidám a pak zase odeberu ... a nebo restartnu komp.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Jak vyhodit nechtenou klavesnici?
    nechci tam tu QWERTY a nemám ji snad ani nainstalovanou...



    MADCAT
    MADCAT --- ---
    KRYSPIN: Jsem netušil, dík. Už jsem ten Photo Viewer ale nastavil ručně.

    Nicméně - jak se tak dívám na vlastnosti toho Fast Stone Image Vieweru, co doporučoval KEVIN00, tak je možná vyřešeno. To se mi fakt líbí, dokonce víc než už chvíli testovaný XN View - ten sice umí fakt snad všechno, ale je toho až tak moc, že se v tom člověk snadno ztratí.
    KRYSPIN
    KRYSPIN --- ---
    MADCAT: PowerShell je v Windows 10 defaultně nainstalován. Takže bez problému.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    B3DA: Nemám ho tam čoveče. Ona ta příslušná knihovna ve Win10 prý je, ale Windows ji nějak "nevidí" nebo co. Prostě se do registrů musí příslušnej záznam přidat - buď nějakým skriptem, nebo ručně...