• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KOC256Windows - (Windows 7, 8, 10, 11, ...)
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    RAISTM: promin. prvni stage neni zadny termin, je to proste prvni faze instalace. proste vemes disk das ho do jineho pc spustis instalaci a v moment restartu ten pc vypnes a disk vratis do tveho pc.
    RAISTM
    RAISTM --- ---
    RAINBOF: Nejsem odborník na instalaci windows, což je asi patrné. Co myslíš tím první stage?
    RAISTM
    RAISTM --- ---
    SCHUNA: Už se stalo, žádná změna :(

    Podařilo se mi ovšem dodat instalačce ovladače pro samsung NVMe. No... a nic. Instalačka nahodí progress bar jako že instaluje ovladač, párkrat to projede od začátku do konce a pak řekne, že žádné nové ovladače zařízení nebyly nalezeny...
    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    RAISTM:
    ano updatni bios jinak zkus prvni stage instalace udelat jinde
    SCHUNA
    SCHUNA --- ---
    RAISTM: Este by som skusil aj upgrade UEFI firmware
    RAISTM
    RAISTM --- ---
    RAINBOF: Je to sranda s těma windows. Exe s driverama spustit nemůžu, tvrdí, že není kompatibilní se současnou verzí windows.

    Zkusil jsem připojit další disk (SATA), ale instalačka nevidí ani ten.

    Přikládám screenshot obrazovky, která se objeví po spuštění instalace. Jedná se o ISO stažené ze stránek MS.

    RAINBOF
    RAINBOF --- ---
    RAISTM: drivery muzes rozbalit a nahrat pri instalaci nebo prvni stage udelat jinde.
    RAISTM
    RAISTM --- ---
    ARIAEL: no to je prave divne, instalacka ho vidi (pres diskpart), ale instalacni gui tvrdi, ze nevidi. Drivery pro samsung jsem stahl... je to exe soubor, coz mam bez funkcnich win smulu...
    Co myslis tou insider verzi?
    ARIAEL
    ARIAEL --- ---
    RAISTM: Jsou problemy s nekterymi NVMe... Vetsinou to byva mezi firmwarem a Win.
    Muzes si zkusit stahnout Insider verzi Win, ktera ma uz hodne veci doresenych.