• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MADIETTAvohoz na dnesek
    1KA
    1KA --- ---
    Stěhování kanclu :D

    BLOWUP
    BLOWUP --- ---
    JUGI: souhlasim, to je na zabiti, ale... komu prijde fotograf na svatbu oblecenej nevhodne, ten si za to imho muze sam. S klientem domlouvam predem nejenom presnej prubeh akce abych vedel co kdy kde a jak, ale pokud nebyl oznamenej na pozvankach tak i ten dresscode, prave proto abych tam nevycuhoval jak debil. Mym tajnym cilem je pusobit tak nenapadne, aby si pritomni v podstate nebyli jisti jestli nahodou nejsem spis jednim z fotografujicich hostu (coz je tema samo pro sebe, moje posledni svatba minulej vikend bylo asi 80 hostu prevazne asijskyho vzezreni z celyho sveta, na asi padesati procentech tech fotek jsou nejaky hosti jak fotej budto sebe sama nebo nekoho jinyho :-)

    Jo, a taky jsem musel myslet na zdejsi forum a jeho alergii na viditelny spodni pradlo: asi tri slecny v pret-a-porter satech s volnejma zadama nosily hrde viditelny podprsenky ;-)
    EDERA
    EDERA --- ---
    Minulý týden jsem byla na svatbě, kde fotila holka, o které jsem si říkala, že vám ji snad vyfotím. Měla takový rozevlátý lososový šaty a k tomu páskový boty na klínku, vlasy stažený do vysokýho culíku, pěknej make-up... Moc jí to slušelo a kdyby odložila ten foťák, tak mezi ostatní hosty v pohodě zapadla.
    JUGI
    JUGI --- ---
    SHOTEK: todle kdyby si vzal fotograf na moji svatbu tak ho nakopu do prdele jeste nez vyleze z auta.
    SHOTEK
    SHOTEK --- ---
    SARKALINA: Na kamaradcine svatbe mel obtloustly fotograf kratasy a podobne triko jako je tohle. Krasa :)
    SARKALINA
    SARKALINA --- ---
    SA_KRA_: dekuju za kompliment i info, haha, tricko s reklamnim logem a kapsace ...jako to fakt nekdo na svatbu nosi? olol
    VIDLICKA
    VIDLICKA --- ---
    BOSSORKA: je ze Zary.
    BOSSORKA
    BOSSORKA --- ---
    VIDLICKA: odkud ten kabatek pls?