• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MADIETTAvohoz na dnesek
    fotogalérka vašich módních kreací

    Ukažte, jak jste se oblékli a vymódili na akce a příležitosti všeho druhu; škola, práce, party, festival, karneval, divadlo, kamkoliv. Meze se nekladou.

    Pokud si vysloveně nepřejete, aby vaši fotku někdo komentoval, napište to k ní. Ostatní účastníky prosíme, aby to respektovali.

    Jinak jsou komentáře a diskuse povoleny, nicméně mají pravidla.
    1) není žádoucí komentovat fyzický vzhled, natož ho zostouzet. Odpusťte si narážky na postavu, tvář, špeky, vyčnívající žebra, tvar nohou, tetování, barvu vlasů. Můžete komentovat, zda se oblečení hodí k tělesnému typu, ale urážky a posměch se tolerovat nebudou.
    2) nebudu trpět žádné narážky a invektivy osobního charakteru.
    3) osobní spory a antipatie a frustrace si ventilujte někde jinde.
    4) za cokoli z výše uvedeného dostanete varování, uplatňuju princip jednou a dost, budete-li se i po varování chovat jako hovada, dostanete na týden RO. Vrátíte-li se a budete v hovádkovství pokračovat, dostanete permanentní ban.

    rozbalit záhlaví
    FLOE
    FLOE --- ---
    MART1NKA: Nevim, jestli si to About You neposrali predem. :]
    Průser jménem ABOUT YOU: Skvělá příležitost pro konkurenci | Affilák.cz - Blog o affiliate marketingu a blogování
    https://affilak.cz/...bout-you/?fbclid=IwAR0DgI-DUX4BRZXb__AjbvQLwZkppB3PFk7YT6yE_Cq-OQR9UmWK7xhzn7o
    MART1NKA
    MART1NKA --- ---
    JAKE_UP: Hlavne, ked sem expandovali iné e-shopy ako Zalando, About You (ktoré ich totálne zvalcuje) a Answear má tiež teraz masívnu reklamu.
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    CMLKA: Na druhou stranu tim kompenzovali to, ze proste nemaj kamennej kram, kde si to muzes zkusit. Meli to tak postaveny jako vyhodu pro zakazniky a duvod, proc u nich nakupovat. A ted ti vyhrozujou neprijemnostma a davaj ti nalepku “nezodpovedny”
    CMLKA
    CMLKA --- ---
    MIDORI: hele answear od pondeli to samy, no nedivim se, kdyz vidim, kolik krabic maji lidi v kabinkach a ja sama to tak delam, prsote si objednam vic barev, vic velikosti, nahazim to tam pak to zkousim....
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    Ja evidentne tezkm z toho, ze od roku 2014 dozadu se mi k uctu priradily uplne cizi objednavky :D. A ten clovek je vyzvedaval a platil :D.
    FLOE
    FLOE --- ---
    Mne je popravde jedno, jestli si naceni dopravu nebo chtej platbu predem, kdyz to pak stejne vrati, prace navic pro ne. Mne na tom celym irituje ta komunikace vuci zakaznikovi, ze to delaj, protoze je to zakaznikovo vina a oni se jen brani, protoze jim ublizil zakaznik. A kdyz se zakaznik nebude chovat, tak bude mit nejakou nalepku a bude znevyhodnen. Ne, je to vina jejich systemu, zakaznik delal, co mu jejich system umoznil.
    Kdyby to cely nejak rozumne zmenili a nesnazili se kopat kolem sebe, tak je to vsem uplne uprdele.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    KOUDY: jako přiznám se, že pro mne tento styl nakupování prostě není...
    zkusila jsem to kdysi u Astratexu (od koupě Babišovou už tam nechodím) a jednou Zoot
    - u Zootu jsem usoudila, že nejsem tak bohatá, abych nosila takové hadry, nemluvě o tom, že by mi tam bylo něco přes hrudník a nebyl to beztvarý pytel
    - u A. i Z. - fakt jsem se necítila dobře, že jsem si objednala yx věcí, oni to tam měli pro mne připravené a já si pak u A. vzala max 2 použitelné kusy - prostě blok v hlavě...

    a ta nekvalita u Zootu, jakože fakt ještě zlaté CA...
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    70% vratek...au

    „Každé procento vráceného zboží stojí více než deset milionů korun ze zisku,“ přibližuje Palata náročnost vstřícnosti pro zákazníky.

    Podle Andrey Burgerové se procento vratek pohybuje mezi 67 až 70 procenty. A Zoot se ho snaží dále snížit. Jedním z prvních kroků bylo zavedení poplatků za doručení, a to jak domů (69 korun), tak na výdejnu (29 korun). Jak ale připomíná mluvčí, valné většiny zákazníků se netýká. Původně měli službu mít zdarma sice jen ti věrní, nyní ale poplatek na webu nenaskakuje ani nově přihlášeným.
    KOUDY
    KOUDY --- ---
    Zoot řeší množství vráceného zboží, čeká ho boj se Zalandem - iDNES.cz
    https://ekonomika.idnes.cz/...ernet-zoot-zalando-f28-/ekonomika.aspx?c=A180722_194744_ekonomika_jumi
    LUCIASHECK
    LUCIASHECK --- ---
    NIGHTFURY: Jak se vyhnout NEPRIJEMNOSTEM?

    Ty vole, to je teda komunikace. “Kdyz si toho nenakoupite dost, a je jedno, ze vam to treba dodame parajici se a hnusne a derave, budete z toho mit neprijemnosti. Tak koukejte sypat penize za to, co nechcete”
    FLOE
    FLOE --- ---
    NIGHTFURY:
    NIGHTFURY: No tvle. To je vtip, jedno jako druhy. :D

    "Nabidli jsme vam totalne na picu, pro nas nefungujici system? No co, obvinime a potrestame za to vas, zakazniky, ze nam to nefunguje a vy nam ty kramy nekupujete." :D
    NIGHTFURY
    NIGHTFURY --- ---
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    Zdá se mi, že Zoot bude v ještě větší píči.
    NIGHTFURY
    NIGHTFURY --- ---
    GEISHA: Teď jsi mě motivovala, abych se tam taky podívala - a oni mi jako "nekoupenou" počítají do těch debilních procent i kabelku, kterou jsem normálně zaplatila, používala a po dvou měsících reklamovala, protože to byl šunt?
    To ať jdou fakt do prdele teda :-/
    CAMELLA
    CAMELLA --- ---
    GEISHA: Jojo, dokonce se to samo nabízelo v košíku, že jsou i jiné velikosti a ať si je taky objednám “pro jistotu”.
    FLOE
    FLOE --- ---
    GEISHA: "Vybirejte/nakupujte jako v kamennem obchode, ale z pohodli domova." si taky moc dobre pamatuju. Tak snad je vedle "trestani" normalniho zakaznika treba taky jeste napadne neprodavat ausus. :]
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    MOODYCAT: No fuj, touhle pusou líbáš svoje rodiče?
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    JAKE_UP: Jdi treba do prdele.
    JAKE_UP
    JAKE_UP --- ---
    MOODYCAT: Zkus číst víc než jen nadpisy.
    MOODYCAT
    MOODYCAT --- ---
    FLOE: Vylouceni zakaznika z prodeje? Jakoze mi zakazou tam nakupovat? Tak to je slusny 1984...
    FLOE
    FLOE --- ---
    KOUDY: Ja je chapu, ale kdyby alespon trochu omezili kvantum shitu, kterej prodavaj, tak jsem presvedcena, ze to lidi tolik nevraci. Osobne bych si neco rada domu odnesla, ale posledni 2-3 roky to byla vicemene katastrofa a to koukam na material a co je to za znacku, nez to objednam. Dokazu si predstavit nadseni tech, co nevi, co si pod 100% polyesterem presne predstavit, a ze tam najit neco, co vypada hezky a neni to prisernej polyester, je vykon. Samozrejme tebou popsanymu extremu nepomuze jinej obchodni model nez kamennej obchod, ale vis jak.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam