Hledám někoho, kdo zvládne za rozumný peníz, vytvořit web, který by sloužil ke sběru výzkumných dat - ideálně do dvou týdnů.
Web nebude veřejně přístupný, bude vyžadována registrace schvalovaná administrátorem. Po registraci a přihlášení se zjeví seznam projektů. Nový projekt může zadat pouze administrátor. (postačí dvě úrovně oprávnění: registrovaný uživatel, administrátor.)
Admin může zadat nový projekt – na stránce se seznamem projektů bude vypisován jejich seznam s krátkým popisem. Při zadání nového projektu vyplní údaje dle bodu I.
I. Definice projektu:
1) Textové pole o cca 250 znacích pro název projektu.
Př.: Standardizace Novákovy škály aktuálně prožívané úzkosti a její vztah k míře a způsobu užívání návykových látek.
2) Textové pole o cca 1000 znacích pro stručný popis projektu.
Př.: Textové pole pro kratký popis projektu. (Např. Cílem projektu je nasbírat 450 vyšetření Novákovo škálou aktuálně prožívané úzkosti, spolu s dotazníkem životního stylu a návykového potenciálu. Vyšetření budou provedena na zdravé populaci, stratifikované podle pohlaví, věku, místa trvalého bydliště a počtu let vzdělání. Vylučující kritéria jsou: diagnostikovaná závislost na alkoholu. Sběr dat bude zahájen 1.1.2013 a zakončen někdy jindy...
3) Pole (př. checklist?) obsahující seznam grupovacích (kontrolovaných) proměnných. (co to je bude řešeno v rámci administračního rozhraní v bodě II)
4) Pro každou zvolenou proměnnou bude definován rozsah jejich tříd.
př. věk: 20-29let, 30-39let, 40-49let, 50-59let, 60-69let, 70-130let
5) pro každý rozsah bude určen maximální počet výskytu (absolutně - v rámci daného projektu) a případně i maximální počet výskytu v rámci dané podskupiny (př. ženy v dané věkové skupině )
Po rozkliknutí projektu na straně s výpisem jednotlivých projektů se objeví seznam aktuálního stavu např: celkem údaje od 20ti subjektů, 9 mužů, 11 žen, 6 ve věkové skupině 20-29, 5 ve věkové skupině 30-39, 7 ve věkové skupině 40-49, 2 ve věkové skupině 50-59, 0 ve věkové skupině 60-100.
zbývá X osob ve věkové skupině Y, nemůže se jednat o ženy (např.)
II. administrační rozhraní
-lze v něm zadávat nové projekty (viz. I)
-lze definovat nové proměnné (její název, typ hodnoty) - veškeré proměnné jsou globální, v rámci jednotlivých projektů se pak ad-hoc definují jejich rozsahy a maximální povolené počty výkytů hodnot v daném rozsahu, které se hlídají jen lokálně
III.
Uživatelské rozhraní – 1)po rozkliknutí daného projektu se uvidí aktuální stav (kolik proměnných v jaké kategorii (rozsahu) již je, kolik jich chybí a jaké rozsahy (nebo jejich kombinace) už se nemají sbírat.
2)uživatel buď uploadne formulář v xls, nebo (lépe) vyplní data přímo do online formuláře generovaného na základě definice projektu
3)uživatel může před uploadnutím rezervovat určitý typ dat – např. se chystá sbírat data v domově důchodců a tak si zarezervuje 10 vyšetření lidí na 65 let (počet dní na kolik lze rezervovat sběr určitých dat se nastavuje v administraci každého projektu)
4)uživatel může svá data editovat a mazat
5)pod základní informací o projektu a pod údajem o tom kolik jakých dat je nasbíráno se zobrazuje historie toho kdo kdy přidal\editoval\smazal jaká data.
Pošta, díky.