ZAREK: jasně to se řeší pořád dokola.. já myslím že když je někdo lama tak je lama bez ohledu na to v čem a naopak, ale v raidu nebo RBG to není tolik vidět jako v M+ nebo areně.. jediný rozdíl je v přípravě, kterou ale považuju za nejpodstatnější součást "skillu" (např. dobrý a jednoduchý UI, macra, bindy, taktiky, komunikace, souhra atd..) a lidi to často podceňujou, nevěnujou tomu čas a pak se diví když jim něco nejde, to je úplná klasika.. znám lidi co jsou líný si i přečíst talenty a udělat bindy, ale prskaj že "netočí protože equip" a pak samozřejmě stojí ve sračkách protože čumí do baru místo co se děje kolem nich a zaspí všechno co se dá, ale to určitě znáte :)
.. btw od tý doby co jsou M+ už ani PvE nemá "skill cap", takže je to super a je pořád nějaká výzva a motivace a hra je zábavná, do tý doby to bylo oblíknutí jednoho charu a šup na alta atd atd, takže PvP byl dřív lepší endgame
SKAUT: já neříkám že to nejde jinak, jen říkám že mi to připadá nejvýhodnější časově.. já hraju jen dvakrát třikrát týdně po hodince dvou a ani nehraju od releasu, takže mám do top eq daleko :D
jinak je celá ta debata zbytečná, protože je několik možností na gearování a žádná není "nejlepší", nejlepší bude nejspíš jejich kombinace.. což je dobře btw, protože nic nebylo horší než když se muselo pro top pvp eq. raidovat a naopak.. teď si může každý hrát jen co ho baví a o nic nepřijde, maximálně mu to bude trvat déle