Jak to je s DPS/Total DMG v Dungeonech? To znamena neberu Raid, ale ciste dungeony.
Vcera se mi vysmival borec, ze mam nejhorsi dps a pritom jsem si celou dobu rikal jak to tahnu. Ja totiz koukal na total dmg done, ktery jsem mel nejlepsi zase ja. Nechapu proc by melo byt DPS cennejsi v dungeon runech, kde je proste nejakej celkovej pocet mobu, ktery se proste musi zabit, aby se clovek dostal na konec a je jedno kdo je zabije, jak je zabije a jak rychle je zabije. Dulezity je, ze jsou mrtvi a mohlo se jit dal.
Tzn. pro me clovek, co vyclearuje 40% dungeonu je "cennejsi" nez clovek co vyclearuje 20% dungeonu. (Total Damage). To, ze se mu sejdou cooldowny a vyburstuje na konci bosse nebo nejakej pack sem tam a ma top DPS je sice pekny, ale je to dejme tomu 10% casu z celyho runu. Stejne ty jeho hluchy mista musel odzabijet nekdo jinej, coz se prave promitne v tom Total Damage.
Takze co mi unika?