• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ETHANWorld of Warcraft - PvE, RP, PvP - cesta do středu Země... eee, tedy Azerothu
    World of Warcraft pro lidi, kteří si užívají hru a nepotřebují si nic dokazovat.
    O questech, raidech, PvE a RP a historii světa v této úžasné hře. (bavíme se zde o oficiální hře, free servery mají své vlastní forum)

    Prepatch tuto středu (18.7.)

    BFA vychazi 14.8.

    Antorus minimalistic guide: zde

    Alfa a omega ohledne informaci o hre: http://www.wowhead.com/
    Uzitecny web o classach a tak: http://www.icy-veins.com/wow/

    Pokud by nekdo pokulhaval v AJ tak: https://www.wowfan.cz/

    rozbalit záhlaví
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    MEDAN: : Byl dodelavany narychlo, spousta bossu mela hodne spatny nesmyslny design (8 tanku na 4h a podobne) pri release byl plny bugu a zaroven kvuli zpozdeni release nebylo dost casu od spusteni do TBC takze se guildy pushovaly co nejvic aby stihly clear. K tomu pridej zatim nejvyssi obtiznost obecne spojene s naprostou nutnosti farmeni absurdniho mnozstvi consumables a potrebneho casu na pripravu a progress a ve vysledku mas raid ktery proslul jako guild killer protoze vetsinu hracu nebavil, ale frustroval a tech guild ktere se kvuli Naxu chvilku pred vydanim expanse rozpadlo bylo nemalo. Na Drak'Thulu nikdo Naxx pred vydanim 2.0 neclearnul a celosvetove guild kterym se to podarilo je kolem stovky (puvodne se uvadelo 59 ale casem i dalsi guildy dolozily potvrditelne dukazy o clearu)

    Naxx je jednim z hlavnich duvodu proc se wow dal zacalo ubirat trochu jinym smerem a designeri pochopili, ze misto umeleho navysovani obtiznosti je potreba vytvorit obtiznost ktera bude soucasti samotneho gameplaye. Wotlk Naxx byl docela dobry pokus o salvage toho raidu, samotnym designerum blizzardu prislo lito, ze raid ktery lorove mel byt spickou vanilly zkoncil jako nedodelany, nenavideny, zabugovany a vetsinou hracu skipnuty content a navic se jim recyklovany content v okamziku kdy se nestihal puvodni casovy timeframe dost hodil. I tak dodelali to co puvodne chteli udelat a nestihli a tweaknuli hromadu detailu vcetne obtiznosti. Priznam se prosel jsem si wotlk naxx jen parkrat uz v ICC gearu kde nebyl zadnou velkou vyzvou, ale spis fun runem protoze jsem v dobe release WotlK mel pauzu a idea vratit se kvuli Naxxu me dost desila takze jsem vratil az na 3.3, ale i pres slusne pstd z progresu puvodniho Naxxu se mi docela libil.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    MEDAN: mozna ze to bylo tak zkurvene tezky ze se to nedalo ani dojit? :)
    MEDAN
    MEDAN --- ---
    WOLFGAR: kvůli čemu ho považuješ za nejhorší? já ho ve Vanille nezažil, ale wotlk verze mě bavila
    WOLFGAR
    WOLFGAR --- ---
    ENDER: Ber to z te lepsi stranky, nemuseli jste se rozpadnout na Naxu. (AQ jsem mel rad i kdyz jsme valili C'thuna do zblbnuti ale vanilla Naxx do ted povazuji za nejhorsi raid co ta hra mela)

    Ja jsem rerollnul warra tak zatim vymyslim nejlepsi zajimavy level build a zatim to vidim na dual wield arms do 40ky nonstop overpower build a pak se uvidi.
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    ENDER: to zni dobre! az na ten zaver teda :)
    ENDER
    ENDER --- ---
    No hlavne healovani ve vanile je trosku jine kvuli 5 sec rule.
    My to delali tak, ze se rozdelili healeri na 2 skupiny po 3 a jedna naplno healovala a druha regenovala manu. Kdyz mel nekdo manu na full, sel vystridat healujiciho. Tenhle system jsme praktikovali az do aq, kde jsme se rozpadli.
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    BARTUC: musis najit ten spravnej balance.

    nicmene je lepsi overhealovat dokud ti neodjde mana, nez healovat tak, ze ti chcipne pulka raidu a maintank, a ty tam stojis s pulkou many
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    HAVANA: vadi, pokud pak healer nema manu na normalni healovani :-D
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    overheal je uplne v pohode a nicemu nevadi
    DWAY
    DWAY --- ---
    BARTUC: Healer? To je takovy ten typek co me overhealuje po te co si hodim Death strike?
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    ZAREK: zaroven je to nejjednodussi cesta ke contentu...protoze kdyz pochopis tu roli, a naucis se hrat postavu, mas otevreny dvere upne vsude a zalezi vicemene jen na tobe, kolik casu budes chtit obetovat aby ses podival kam budes chtit..
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    VODNIK: more dots? :-D
    VODNIK
    VODNIK --- ---
    BARTUC: tato pravidla ovšem přebíjí situace kdy je healer raid leaderem, pak jsou všechny chyby těch co umřeli :-)
    ZAREK
    ZAREK --- ---
    BARTUC: healer je rozvinuta forma masochismu a sebemrskacstvi s notnou davkou god complexu. i ja touto chorobou trpivam :)
    BARTUC
    BARTUC --- ---
    zakladni pravidlo vsech mmo her. Pokud umre tank, je to chyba healera. Pokud umre dps, je to chyba healera. Pokud umre heal, je to jen jeho chyba... doted sem nepochopil, jak nekdo muze hrat tak strasne zodpovednou roli v raidu :-D
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    HAVANA: tesat do kamene :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: Když sem byl healer (a jako šaman sem měl vždycky na starost raid) tak sem bral jako osobní fail když mi naky chciplo a nemusel mi nikdo nadávat že sem to nezvlad. Když sem ted meeleecko a chcipnu, beru automaticky že ten někdo komu se nepodařilo mě udržet naživu si to vyřeší sám se sebou, takže mu nemám potřebu nadávat :)
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    HAVANA: na nasem zen-buddhistickym realmu mi kluci holky nenadavaj, to byl jenom takovej pratelskej stouchanec na dobry rano :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    SALUSA_SECUNDUS: V první řadě se o sebe má roguna postarat sama. Potka, bandáž, helathstone...a až pak nadávat že ji nepřišel heal. Navíc dost často se z toho ohně dá utéct
    SALUSA_SECUNDUS
    SALUSA_SECUNDUS --- ---
    HAVANA: mrtva roguna je chyba healera :)
    HAVANA
    HAVANA --- ---
    asi to takhle z fleku nespocitam, ale hra ma bejt zabava...a crity sou zabava, takze crit all day long i pro swordy.

    (nebo muzes skoncit nekde mezi a brat veci ktery ti zvysej staminu, protoze mrtva roguna dmg neudela)

    cely je to o balancu
    HANZILLA
    HANZILLA --- ---
    WRATA: agree
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam