AKA_THE_A: Si s tím kompozitem děláš prdel, ale ono to fakt funguje :)). Ale v ČR se to koupit nedá - nebo teda dá, ale protože jedna deska místo jednoho dolaru stojí asi tak 6-7 dolarů, tak se to nevyplatí, já to stavím jenom z desek z extrudovanýho polystyrenu bez ničeho, což funguje taky, ale když je potřebuješ zpevnit, tak polepit je listama papíru pomocí herkulesu ty desky zpevní daleko víc než jsem čekal.
Reprobedny nejsou hudební nástroj a kdokoliv ti tvrdí něco jinýho je audiošarlatán. Mimo jiné proto, že každý hudební nástroj rezonuje jinde a každý hudební nástroj má jinou direktivitu (mimo jiné zdrojem vysokých frekvencí je málokdy rezonující deska ale spíš struny samotné), reprobedny musí být univerzální. Rezonující bedny můžou fungovat tak, že ta rezonance je dostatečně low-q a na frekvencích kde to moc nevadí - typicky na basech s rezonancí tak širokou, že třeba mírně posiluje nejnižší frekvence nebo basy komplet. Zvyšuje to harmonický zkreslení, ale zejména na nearfield hlasitostech to často není slyšet - ale i tak je to jednoznačně low-end kompromis, i když chytrej a funkční. Takhle se chovaj právě ty foamcore bedny, dokud je nezačneš zpevňovat papírem a dělat z nich tak silnější kompozit, v tu chvíli se rezonance posune výš a zvýší se jí q faktor a začne to hrát na piču.
Jako jestli posloucháš hudbu bez basů, tak to asi může bejt fičura, ale když to nebude hrát pod 130 Hz jako ty panely z videa, tak nereprodukuješ ani ten klavír. U toho jmc soundboardu si všimni především toho, že nikde neukazují měření :)) (a některý věci v manuálu jsou vyloženě píčovina).
Co se zesáků týče - ne všechny Dčka hrajou dobře, záleží hodně na implementaci (stává se třeba že když k nim nemáš hodně naddimenzovanej zdroj tak ti dochází k poklesům napětí a to je slyšet), a ty levný navíc prakticky všechny vůbec neřešej EMI a zarušujou ti komponenty okolo. U ABčka nic z toho neřešíš, 15W v absolutním měřítku neprotopí skoro nic a o tom že něco takhle dobře hrajícího koupíš i se zdrojem za 160 Kč pochybuju.