8BB76E1: Větší humus jsem dlouho neviděl.
LUCKYBSD: To je pokus o monopolizaci trhu a ne úplně fér taktika a jednání vůči servismanům a sběratelům hodinek. Mít vintage sbírku Omega tak jí asi střelím. Ten povinný ceník servisů je vážně overkill. Swatch Group tohle dělal už s ETA strojky, proto se prodávala Sellita, která byla 100% to samé co ETA, ale pod jiným jménem. Myslím, že hodinářský trh potřebuje něco jiného než o co se snaží Swatch Group.
Na druhou stranu pro nové zákazníky je to jedno a jednoznačně je tlak na prodej nového zboží, což je logické. Jako zákazník si ovšem na Swatch Group nemůžu stěžovat, resp. naopak jsem z Tissot přístupu nadšený, kdy mi nabídli po 10 letech s T-Touch I, upgrade s doplatkem na nové T-Touch II (ceníkovka byla cca 22-25.000 Kč).