• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    PHAILO: Dík, tak jestli máš o D3 něco zajímavýho, sem s tím (co se pos#alo a podobně). Kromě motoru, ten mě nezajímá.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    THERIDANE: Kdyby to byl benzín, mohu se podělit o vlastní zkušenosti. Nafta mi nesmí do baráku. Nicméně kolega má Q7 4.2 TDI, což by mohl být velmi podobný motor. Určitě na něm nalítal kolem 150 tis. a je to bez problémů. Samozřejmostí je předepsaný servis.
    DYNK
    DYNK --- ---
    THERIDANE: spletl jsem si 4.0 a 4.2, sorry:) O 4.2 tim padem nic nevim.. jen, ze to jede jako tank:)
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    DYNK: A nevíš kvůli čemu? Vím, jak je na tom 4.0, ale o pofaceliftovým 4.2 jsem nenašel na netu jedinou špatnou zmínku... je srovnávanej s 3.0 TDI co se spolehlivosti týče.
    DYNK
    DYNK --- ---
    THERIDANE: nemam, ale mechanici pred tim motorem dost varujou.
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    Máte tady někdo dlouhodobější zkušenosti s 4.2 TDI (BVN)? Ideálně v A8 (D3)...
    DYNK
    DYNK --- ---
    diky za info:)
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    Nechápu ty audiny s ledkama vzadu... copak to auto uteklo z nějaký diskotéky? stát za tim na křižovatce, tak mi to okamžitě připomíná, proč tyhle šmucky nemám rád. hrozný paštiky.
    DYNK
    DYNK --- ---
    MUI: V a3 jsem nesedel. Mam zkusenosti akorat z aktualni a6 a predposledni a4. A6 ma sedacky v pohode, u a4 bych uvital kdyby byly sirsi v oblasti ramen, ale zada me z toho neboli a ani nemuzu rict, ze by byly nepohodlny. Kazdopadne si auto se sedackama, ktery ti nejsou prijemny, nekupuj:)
    DIET
    DIET --- ---
    Diky vsem za info!
    DYNK
    DYNK --- ---
    KODAS23: Podarilo se mu to auto prodat? Budu asi jednou resit prodej auta s podobnym najezdem, tak me zajima, jestli je to vubec prodejny..

    Ja jsem vysokejm najezdum otevrenej, ale auto s pulmilionem bych asi od ciziho cloveka nevzal. Musel bych ho asi nejakou dobu znat a pozorovat.
    KODAS23
    KODAS23 --- ---
    Známý měl A6 2,5tdi v pětivalci, přirovnal bych k zmiňovaným 1,9tdi. Nebyl nikdy žadný problém, hlučnost a spotřeba taky nizká, co se u V6 2,5tdi nedá řict! Doporučuji, když A6 zbavoval měl na tachometru téměř 500000km
    DIET:
    DYNK
    DYNK --- ---
    LOJZAK: neni to ta verze, ktery praska hlava?:)

    Opravdu jsem mel na mysli 2.5tdi. Je to petivalec. Pruser byly 2.5tdi V6.
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    DYNK: tobude 103kw ale 2,0TDI 4V ,ne ?
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: Tipnul bych si neco mezi:) 1.9 je preci jen jina liga. Ted jsem trochu googlil a wiki rika, se 103 kW se zapsal jako jeden z nejlepsich naftaku ever.

    Ma ho Kriznik v tom svym dailydriveru a urcite i spousta jinejch lidi na audiklubu.. Mel by to byt kod AEL.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: nebyly takovej průser znamená, že byly průser, ale ne tak extra velkej, a nebo že spolehlivost dosáhla úrovně 1,9 tdi ? :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    Neni 2.5tdi jako 2.5tdi. Jsou mezi nima typy, ktery nebyly takovej pruser. Chce to zjistit kod motoru a podle toho googlit.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DIET: osobní ne. ale na téma (ne)spolehlivosti 2,5tdi toho najdeš po internetu dost. nic pozitivního to není.
    DIET
    DIET --- ---
    Nemate nahodou nekdo zkusenost s timto motorem? 2.5TDi 103kW, je to v Audi A6 C4 Avant.
    DYNK
    DYNK --- ---
    VOY: Jestli s tim nechces hned do servisu, tak zkus procist tohle http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?t=85818

    Par tipu od ostatnich uzivatelu se tam da najit.

    Jinak mam pocit, ze Vlasta se specializuje na diesly, ale to neznamena, ze si s benzinem neporadi.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam