• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    CESKI
    CESKI --- ---
    KINGFISHER: u mě rozhodlavelikost garáže a psa :D takže a6 avant :)
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    true story

    PHAILO
    PHAILO --- ---
    THERIDANE: Já osobně jsem s ním najel asi 100 tisíc km. Kupoval jsem ho v 50, prodával ve 150. Dodržoval jsem předepsané intervaly servisu, vždy výhradně autorizovaný servis (k tomu ještě dál).

    - Olej byl LongLife - interval 30.000 km. Vím, že spousta lidí říká, že je to moc dlouhý interval, ale já s tím problém nikdy neměl. A neznám ani nikoho, kdo by měl.
    - Brzdové destičky vydrží zhruba těch 30.000 km, takže spolu s olejem se musí vždy měnit.
    - Kolem 90.000 km se měnily svíčky, cenu už si nevybavím.
    - Kolem 125.000 km se měnily dva tlumiče. Ačkoliv jde o vzduch, nebylo to tak strašné (tlumič stojí asi 6.000,- s DPH tuším). Ještě se při tomto servisu měnily brzdové kotouče.
    - Jediné, co se mimo plán běžné údržby posralo, byla nějaká zadní jednotka topení, stála asi 5.000,-

    Obecně nevím co kupuješ a jaké s tím máš plány, ale dost mě překvapily rozdíly v cenách autorizovaných servisů. Začal jsem a dlouho servisoval u Porsche a následně změnil na doporučení na TUKAS. Tytéž servisní úkony byly v TUKASu zpravidla +/- za polovinu. Navíc mají i program pro auta starší než 5 let, u kterých jsou dost významné slevy. Jinak pokud tě zajímá ještě něco dalšího, ptej se.
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    PHAILO: Dík, tak jestli máš o D3 něco zajímavýho, sem s tím (co se pos#alo a podobně). Kromě motoru, ten mě nezajímá.
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    THERIDANE: Kdyby to byl benzín, mohu se podělit o vlastní zkušenosti. Nafta mi nesmí do baráku. Nicméně kolega má Q7 4.2 TDI, což by mohl být velmi podobný motor. Určitě na něm nalítal kolem 150 tis. a je to bez problémů. Samozřejmostí je předepsaný servis.
    DYNK
    DYNK --- ---
    THERIDANE: spletl jsem si 4.0 a 4.2, sorry:) O 4.2 tim padem nic nevim.. jen, ze to jede jako tank:)
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    DYNK: A nevíš kvůli čemu? Vím, jak je na tom 4.0, ale o pofaceliftovým 4.2 jsem nenašel na netu jedinou špatnou zmínku... je srovnávanej s 3.0 TDI co se spolehlivosti týče.
    DYNK
    DYNK --- ---
    THERIDANE: nemam, ale mechanici pred tim motorem dost varujou.
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    Máte tady někdo dlouhodobější zkušenosti s 4.2 TDI (BVN)? Ideálně v A8 (D3)...
    DYNK
    DYNK --- ---
    diky za info:)
    KINGFISHER
    KINGFISHER --- ---
    Nechápu ty audiny s ledkama vzadu... copak to auto uteklo z nějaký diskotéky? stát za tim na křižovatce, tak mi to okamžitě připomíná, proč tyhle šmucky nemám rád. hrozný paštiky.
    DYNK
    DYNK --- ---
    MUI: V a3 jsem nesedel. Mam zkusenosti akorat z aktualni a6 a predposledni a4. A6 ma sedacky v pohode, u a4 bych uvital kdyby byly sirsi v oblasti ramen, ale zada me z toho neboli a ani nemuzu rict, ze by byly nepohodlny. Kazdopadne si auto se sedackama, ktery ti nejsou prijemny, nekupuj:)
    DIET
    DIET --- ---
    Diky vsem za info!
    DYNK
    DYNK --- ---
    KODAS23: Podarilo se mu to auto prodat? Budu asi jednou resit prodej auta s podobnym najezdem, tak me zajima, jestli je to vubec prodejny..

    Ja jsem vysokejm najezdum otevrenej, ale auto s pulmilionem bych asi od ciziho cloveka nevzal. Musel bych ho asi nejakou dobu znat a pozorovat.
    KODAS23
    KODAS23 --- ---
    Známý měl A6 2,5tdi v pětivalci, přirovnal bych k zmiňovaným 1,9tdi. Nebyl nikdy žadný problém, hlučnost a spotřeba taky nizká, co se u V6 2,5tdi nedá řict! Doporučuji, když A6 zbavoval měl na tachometru téměř 500000km
    DIET:
    DYNK
    DYNK --- ---
    LOJZAK: neni to ta verze, ktery praska hlava?:)

    Opravdu jsem mel na mysli 2.5tdi. Je to petivalec. Pruser byly 2.5tdi V6.
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    DYNK: tobude 103kw ale 2,0TDI 4V ,ne ?
    DYNK
    DYNK --- ---
    WYMA: Tipnul bych si neco mezi:) 1.9 je preci jen jina liga. Ted jsem trochu googlil a wiki rika, se 103 kW se zapsal jako jeden z nejlepsich naftaku ever.

    Ma ho Kriznik v tom svym dailydriveru a urcite i spousta jinejch lidi na audiklubu.. Mel by to byt kod AEL.
    WYMA
    WYMA --- ---
    DYNK: nebyly takovej průser znamená, že byly průser, ale ne tak extra velkej, a nebo že spolehlivost dosáhla úrovně 1,9 tdi ? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam