• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    JUGI
    JUGI --- ---
    Nejenže parkuje jak kráva na poloprázdnym parkovišti ale navíc je i vtipnej. Pokud se nepletu, jedná se o S6 ale nechal si tam nalepit TDi :)

    PHAILO
    PHAILO --- ---
    EMEKA: Mel jsem v minule A8. Co te zajima? Mozna si to budu pamatovat.
    EMEKA
    EMEKA --- ---
    Mate nekdo MMI 2G v aute?
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MRDAC_BEDEN: Že by ten rozdíl byl až takový? No možné to asi je...
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    PHAILO: ja mam rocnik 1999 http://audiklub.cz/audiwiki/motor-ars
    Novejsi jsou na tom urcite lepe
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MRDAC_BEDEN: To mě dost překvapuje, protože sám mám už druhou 4.2 FSI A8 a nemůžu s tebou zcela souhlasit. Přestože nejezdím zrovna pomalu (60/120-140/180), tak moje spotřeba s tou starší (r.v. 2007 tuším) byla cca 13 l, s tou novější, která má už osmistupňovou převodovku je to cca 12 l. Takže buď jezdíš o hodně rychleji, nebo je něco špatně. 16 l dosáhnu tehdy, pokud výjimečně chvátám a jedu 220+ po dálnici.
    DYNK
    DYNK --- ---
    Pokud 4.2, tak bych se vyhnul FSI, jak rika SKAFF. MPI je drzak a jede skvele.

    Ja osobne bych se obecne teda vyhnul FSI a TFSI v jakykoli podobe:)
    JUGI
    JUGI --- ---
    MRDAC_BEDEN: Už sem pár autama jezdil a musim říct, že sem se po dlouhý době projel v něčem co fakt jede, je to komfortní a hlavně ty interiéry a v neposlední řadě Bose zvuk. Běžně jezdím s autem co žere 10l/100km a těch 16l/100km mi přijde trochu šílený ale asi bych to dal. Za ten požitek to fakt stojí. Není to levná záležitost to je mi jasný..
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    MRDAC_BEDEN: 4.2 FSI do plynu urcite ne, ale 4.2 MPI v lpg funguje. Ale jak rikas, nejaky kvalitnejsi system je tak za tech 40k
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    ja nemam S6 ale A6Avant "ve svycarsky plny" tzn. v porizovaci cene vice nez 3mil. - 300koni, 4.2 benzin, automat, svetla kuze, quattro atd...
    nevyhody:
    - realna spotreba je kolem 16 litru - cisla jako 12 litru apod jsou absolutni nesmysl. resp. mozna se mi povedlo jet za 13litru, kdyz jsem si na dalnici nastavil tempomat na 90km/h. realita je ale takova ze ve 170 prerazuje ze ctyrky na petku a ve 220ti uz se bojim
    - predelavat na plyn je nesmysl protoze to je osmivalec s cidlem na vsechno, se vsim rizenym elektricky - to neni jako ze ti vole franta predala feldu na plyn - cena za predelani bude nejmene 40 tisic, ale dost vysoka pravdepodobnost, ze se nepovede odladit nastaveni motoru. rozhodne to neudela Bezny Franta Udrzbar. nehlede na takove drobnosti jako diky vyssi teplote vyssi opotrebeni oleje - coz je opet neco trosku jineho kdyz potrebujes 7,5 litru nejdrazsiho oleje na trhu... atd. atd...
    - osmivalec ma i specialni kastli - prostor pro motor (a haupna+blatniky) je o 5 cm delsi a sirsi nez u normalni A6, repliky jsou plechove ale auto je v originale hlinik. Zena trosku zdeformovala predek a to znamenalo, ze v servisu shaneli po vrakacich "novou" haupnu a blatnik aby byla zachovana kvalita. Na druhou stranu z vrakace kupujes "novy dil"
    - plna palba ma vetsi brzdy, ve predu dvoupistove, vetsi vsechno... = drazsi vsechno
    - pokud nejsi hovado a nedas si na to 15" plechace, tak se prodrazi i tenhle provoz

    vyhody:
    - proste to jede at jedes z kopce do kopce.
    - je to extremni luxus, Bose soundsystem, vyhrivane vsechny sedacky, vak na lyze, moznost oddeleni zavazadloveho prostoru zatahovaci mrizkou, 3 pameti nastaveni sedacky
    - tyhle auta si nekupuji reditele a managery, kteri s tim potrebuji jezdit, ale doktori, pravnici apod., kteri to maji na paradu a maji penize na pravidelny servis v autorizovanych servisech, lijou to toho kvalitni paliva. rozhodne to bude v neporovnatelne lepsim stavu nez 2litr diesel
    - hlinikova kastle - nerezne...

    Zkratka:
    - moje auto z roku 1999 vypada jako by zrovna vyjelo z fabriky a ma vybavu a luxus, o ktere si Pan Prezident se SuperBem muze nechat zdat.
    - stoji to dost penez
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    JUGI: aby ti pak opicka nechcipla:)
    JUGI
    JUGI --- ---
    SKAFF: A plyn+manual+audi motor je lepsi?
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    JUGI: sice nemam Sko, ale C5 3.0 sestihrnek, ale musim rict, ze kombinace plyn + automat + audi motor je extremne citliva zalezitost. Funguje to, ale je potreba veskery komponenty od sani po vyfuk udrzovat ve stavu 'svycarsky hodinky', jinak te to bude straslive srat a kasicka se bude jen sypat :]

    A servis je fakt nakladnej, i kdyz to je 10-15 let stary auto
    JUGI
    JUGI --- ---
    ANDY_WARHOL: Pokud ta vopice může jíst i levnější banány, nebudu jí kupovat ty dražší, jen občas, když bude hodná :)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    nekupuj si vopici, kdyz nemas na banany ...
    JUGI
    JUGI --- ---
    LOJZAK: Baví mě na tom autě ten poměr cena/výkon, plyn aby děti neměly hlad.. :)
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    JUGI: to mi hlava neber ten plyn ..to si nekupuj Sko ne ? Jsem normalni uzivatel :)
    JUGI
    JUGI --- ---
    LOJZAK: Jo, to vim. Mý známý servisáci od toho dávaj ale ruce pryč a když jim navíc řeknu, že do toho chci plyn, tak si ťukaj na hlavu. Ty se v audinách vyznáš víc?
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    Tak pro to sjed.Jestli to je autobazar tak vsechno vyridi za tebe a ty pojedes z rajchu na prevozkach s pojistenym autem :)
    JUGI
    JUGI --- ---
    LOJZAK: Dá se sehnat i s míň najeto a novější.. Třeba todle
    Audi S6 4.2 quattro Individual als Limousine in Köthen
    http://suchen.mobile.de/...00&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam