• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    MRDAC_BEDEN: 4.2 FSI do plynu urcite ne, ale 4.2 MPI v lpg funguje. Ale jak rikas, nejaky kvalitnejsi system je tak za tech 40k
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    ja nemam S6 ale A6Avant "ve svycarsky plny" tzn. v porizovaci cene vice nez 3mil. - 300koni, 4.2 benzin, automat, svetla kuze, quattro atd...
    nevyhody:
    - realna spotreba je kolem 16 litru - cisla jako 12 litru apod jsou absolutni nesmysl. resp. mozna se mi povedlo jet za 13litru, kdyz jsem si na dalnici nastavil tempomat na 90km/h. realita je ale takova ze ve 170 prerazuje ze ctyrky na petku a ve 220ti uz se bojim
    - predelavat na plyn je nesmysl protoze to je osmivalec s cidlem na vsechno, se vsim rizenym elektricky - to neni jako ze ti vole franta predala feldu na plyn - cena za predelani bude nejmene 40 tisic, ale dost vysoka pravdepodobnost, ze se nepovede odladit nastaveni motoru. rozhodne to neudela Bezny Franta Udrzbar. nehlede na takove drobnosti jako diky vyssi teplote vyssi opotrebeni oleje - coz je opet neco trosku jineho kdyz potrebujes 7,5 litru nejdrazsiho oleje na trhu... atd. atd...
    - osmivalec ma i specialni kastli - prostor pro motor (a haupna+blatniky) je o 5 cm delsi a sirsi nez u normalni A6, repliky jsou plechove ale auto je v originale hlinik. Zena trosku zdeformovala predek a to znamenalo, ze v servisu shaneli po vrakacich "novou" haupnu a blatnik aby byla zachovana kvalita. Na druhou stranu z vrakace kupujes "novy dil"
    - plna palba ma vetsi brzdy, ve predu dvoupistove, vetsi vsechno... = drazsi vsechno
    - pokud nejsi hovado a nedas si na to 15" plechace, tak se prodrazi i tenhle provoz

    vyhody:
    - proste to jede at jedes z kopce do kopce.
    - je to extremni luxus, Bose soundsystem, vyhrivane vsechny sedacky, vak na lyze, moznost oddeleni zavazadloveho prostoru zatahovaci mrizkou, 3 pameti nastaveni sedacky
    - tyhle auta si nekupuji reditele a managery, kteri s tim potrebuji jezdit, ale doktori, pravnici apod., kteri to maji na paradu a maji penize na pravidelny servis v autorizovanych servisech, lijou to toho kvalitni paliva. rozhodne to bude v neporovnatelne lepsim stavu nez 2litr diesel
    - hlinikova kastle - nerezne...

    Zkratka:
    - moje auto z roku 1999 vypada jako by zrovna vyjelo z fabriky a ma vybavu a luxus, o ktere si Pan Prezident se SuperBem muze nechat zdat.
    - stoji to dost penez
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    JUGI: aby ti pak opicka nechcipla:)
    JUGI
    JUGI --- ---
    SKAFF: A plyn+manual+audi motor je lepsi?
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    JUGI: sice nemam Sko, ale C5 3.0 sestihrnek, ale musim rict, ze kombinace plyn + automat + audi motor je extremne citliva zalezitost. Funguje to, ale je potreba veskery komponenty od sani po vyfuk udrzovat ve stavu 'svycarsky hodinky', jinak te to bude straslive srat a kasicka se bude jen sypat :]

    A servis je fakt nakladnej, i kdyz to je 10-15 let stary auto
    JUGI
    JUGI --- ---
    ANDY_WARHOL: Pokud ta vopice může jíst i levnější banány, nebudu jí kupovat ty dražší, jen občas, když bude hodná :)
    ANDY_WARHOL
    ANDY_WARHOL --- ---
    nekupuj si vopici, kdyz nemas na banany ...
    JUGI
    JUGI --- ---
    LOJZAK: Baví mě na tom autě ten poměr cena/výkon, plyn aby děti neměly hlad.. :)
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    JUGI: to mi hlava neber ten plyn ..to si nekupuj Sko ne ? Jsem normalni uzivatel :)
    JUGI
    JUGI --- ---
    LOJZAK: Jo, to vim. Mý známý servisáci od toho dávaj ale ruce pryč a když jim navíc řeknu, že do toho chci plyn, tak si ťukaj na hlavu. Ty se v audinách vyznáš víc?
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    Tak pro to sjed.Jestli to je autobazar tak vsechno vyridi za tebe a ty pojedes z rajchu na prevozkach s pojistenym autem :)
    JUGI
    JUGI --- ---
    LOJZAK: Dá se sehnat i s míň najeto a novější.. Třeba todle
    Audi S6 4.2 quattro Individual als Limousine in Köthen
    http://suchen.mobile.de/...00&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=150000
    LOJZAK
    LOJZAK --- ---
    JUGI
    JUGI --- ---
    Ahoj, umíte tady někdo přivést S6 ve světlém interiéru a automatu do 10000€ do vánoc? Dárek sobě..
    JOHNASS
    JOHNASS --- ---
    DYNK: to bude faze 2, faze 3 bude smetak.. :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    JOHNASS: hod to na audiklub, tam se nekdo chytne
    JOHNASS
    JOHNASS --- ---
    Zdravim, nechcete někdo nějaké díly z audi 100 avant, tzv doutník?
    zbylo to po dědovi, ktrej tohle auto měl a sehnal si z nějakýho vraku vše co by se mohlo hodit.. je toho spousta a rád bych se toho zbavil, ideálně najednou, jelikož to je na chalupě v západních čechách kam bych musel zajet..
    co si pamatuju, bylo to 2,3 benzin, quattro a co se tyka dilu, je tam motor, prevodovka, vsemozny elektro krabicky, centraly, spinacky, zamky, pasy, dily interieru, ruzny motorky k steracum a ostrikovacum, atd atd...
    zn levne
    WYMA
    WYMA --- ---
    MRDAC_BEDEN: hmm, asi jo, ale asi by to mohla bejt i generace IV...
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    WYMA: myslel jsem Haldex ('asistent")
    zajimave pocteni, diky, chapu spravne ze s Audi A6 V8 automat rv 1999 spadam do generace III?
    WYMA
    WYMA --- ---
    MRDAC_BEDEN: teď nevím, jestli si rozumíme.
    quattro je stálý pohon 4x4. např. haldex je opět pohon 4x4, ale nejedná se o žádný "asistent", jak zmiňuje JMEDIK v prvním dotazu. z toho vyvozuju, že dotaz směřuje k tomu, zda vůbec je třeba 4x4 v době asistentů typu ESP či ASR. pokud snad JMEDIK pod pojmem asistent měl na mysli např. haldex, tak beru níže uvedené zpět.

    btw ono s tím quattrem v dnešní době to taky není tak horký, viz. haldex v A3: http://audiklub.cz/techwiki/quattro
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam