• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    FUTURAK
    FUTURAK --- ---
    mechy jsou klasika a je to lehce resitelny. samo orig stoji 21t jeden po sleve ale vzdy muzes dat ze starsiho modelu tlumice s perama. delaj to prakticky vsichni. ale uz jsem nasel i typky co to umej pod deset coz mi jsem ochotnej dat.
    nicmene me asi bude stacit pretesnit privod. mam to den je to ve fazi testu.
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    mechy jsou klasika u tehle aut
    DYNK
    DYNK --- ---
    FUTURAK: s mechem muze dat sbohem lehce i kompresor.. ja bych s vymenou neotalel. Kazdopadne ten mech vysvetluje tu pomerne vyhodnou cenu.
    FUTURAK
    FUTURAK --- ---
    SKAFF: hele rozvody jsou po 20t a olej po 6t takze to samo neni tak horky. Nicmene nema to prakticky predni kotouce. A potrebuje to gumy ale jinak jsem dalsi zavadu neshledal. Jo samo uchazi zadni mech tak to nejak poresim az to poradne projedu
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    FUTURAK: Jasne, ze ma.
    THERIDANE
    THERIDANE --- ---
    SKAFF: nebo rozvody, podvozek a podobně udělal jen propiskou do servisky - už jsem pár takových viděl
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    FUTURAK: me vzdycky desi to, ze nekdo prodava auto chvili po tom, co na nem udelal rozvody, celou napravu, brzdy, prevodovku... Bud se ti na tom brzy neco strasne vysere, nebo si koupil dobrej kus :]
    FUTURAK
    FUTURAK --- ---
    no tak jsem koupil tu cernou. nakonec za kilo.
    ma tu nekdo vubec audi nebo si tu jen tak mlcite :D
    FUTURAK
    FUTURAK --- ---
    tak dalsi dotaz... starsi 4,2 jakou mate spotrebu oleje? myslim roky cca 98-02

    a nevite nekdo neco o tehle autech?

    Prodám Audi A6-s6 4x4 avant. 4,2 V8 - Sbazar.cz
    http://www.sbazar.cz/xHonP/detail/6770948-prodam-audi-a6-s6-4x4-avant-42-v8

    Audi A6 LPG. nové v ČR. servisní kniha kombi LPG + benzin Praha 5,černá metalíza
    http://www.tipcars.com/audi-a6/lpg-nove-v-cr-servisni-kniha-20890230.html
    FUTURAK
    FUTURAK --- ---
    chlapci..
    4,2 z roku 2002 ma retez nebo remen?
    JUGI
    JUGI --- ---
    Nejenže parkuje jak kráva na poloprázdnym parkovišti ale navíc je i vtipnej. Pokud se nepletu, jedná se o S6 ale nechal si tam nalepit TDi :)

    PHAILO
    PHAILO --- ---
    EMEKA: Mel jsem v minule A8. Co te zajima? Mozna si to budu pamatovat.
    EMEKA
    EMEKA --- ---
    Mate nekdo MMI 2G v aute?
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MRDAC_BEDEN: Že by ten rozdíl byl až takový? No možné to asi je...
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    PHAILO: ja mam rocnik 1999 http://audiklub.cz/audiwiki/motor-ars
    Novejsi jsou na tom urcite lepe
    PHAILO
    PHAILO --- ---
    MRDAC_BEDEN: To mě dost překvapuje, protože sám mám už druhou 4.2 FSI A8 a nemůžu s tebou zcela souhlasit. Přestože nejezdím zrovna pomalu (60/120-140/180), tak moje spotřeba s tou starší (r.v. 2007 tuším) byla cca 13 l, s tou novější, která má už osmistupňovou převodovku je to cca 12 l. Takže buď jezdíš o hodně rychleji, nebo je něco špatně. 16 l dosáhnu tehdy, pokud výjimečně chvátám a jedu 220+ po dálnici.
    DYNK
    DYNK --- ---
    Pokud 4.2, tak bych se vyhnul FSI, jak rika SKAFF. MPI je drzak a jede skvele.

    Ja osobne bych se obecne teda vyhnul FSI a TFSI v jakykoli podobe:)
    JUGI
    JUGI --- ---
    MRDAC_BEDEN: Už sem pár autama jezdil a musim říct, že sem se po dlouhý době projel v něčem co fakt jede, je to komfortní a hlavně ty interiéry a v neposlední řadě Bose zvuk. Běžně jezdím s autem co žere 10l/100km a těch 16l/100km mi přijde trochu šílený ale asi bych to dal. Za ten požitek to fakt stojí. Není to levná záležitost to je mi jasný..
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    MRDAC_BEDEN: 4.2 FSI do plynu urcite ne, ale 4.2 MPI v lpg funguje. Ale jak rikas, nejaky kvalitnejsi system je tak za tech 40k
    MRDAC_BEDEN
    MRDAC_BEDEN --- ---
    ja nemam S6 ale A6Avant "ve svycarsky plny" tzn. v porizovaci cene vice nez 3mil. - 300koni, 4.2 benzin, automat, svetla kuze, quattro atd...
    nevyhody:
    - realna spotreba je kolem 16 litru - cisla jako 12 litru apod jsou absolutni nesmysl. resp. mozna se mi povedlo jet za 13litru, kdyz jsem si na dalnici nastavil tempomat na 90km/h. realita je ale takova ze ve 170 prerazuje ze ctyrky na petku a ve 220ti uz se bojim
    - predelavat na plyn je nesmysl protoze to je osmivalec s cidlem na vsechno, se vsim rizenym elektricky - to neni jako ze ti vole franta predala feldu na plyn - cena za predelani bude nejmene 40 tisic, ale dost vysoka pravdepodobnost, ze se nepovede odladit nastaveni motoru. rozhodne to neudela Bezny Franta Udrzbar. nehlede na takove drobnosti jako diky vyssi teplote vyssi opotrebeni oleje - coz je opet neco trosku jineho kdyz potrebujes 7,5 litru nejdrazsiho oleje na trhu... atd. atd...
    - osmivalec ma i specialni kastli - prostor pro motor (a haupna+blatniky) je o 5 cm delsi a sirsi nez u normalni A6, repliky jsou plechove ale auto je v originale hlinik. Zena trosku zdeformovala predek a to znamenalo, ze v servisu shaneli po vrakacich "novou" haupnu a blatnik aby byla zachovana kvalita. Na druhou stranu z vrakace kupujes "novy dil"
    - plna palba ma vetsi brzdy, ve predu dvoupistove, vetsi vsechno... = drazsi vsechno
    - pokud nejsi hovado a nedas si na to 15" plechace, tak se prodrazi i tenhle provoz

    vyhody:
    - proste to jede at jedes z kopce do kopce.
    - je to extremni luxus, Bose soundsystem, vyhrivane vsechny sedacky, vak na lyze, moznost oddeleni zavazadloveho prostoru zatahovaci mrizkou, 3 pameti nastaveni sedacky
    - tyhle auta si nekupuji reditele a managery, kteri s tim potrebuji jezdit, ale doktori, pravnici apod., kteri to maji na paradu a maji penize na pravidelny servis v autorizovanych servisech, lijou to toho kvalitni paliva. rozhodne to bude v neporovnatelne lepsim stavu nez 2litr diesel
    - hlinikova kastle - nerezne...

    Zkratka:
    - moje auto z roku 1999 vypada jako by zrovna vyjelo z fabriky a ma vybavu a luxus, o ktere si Pan Prezident se SuperBem muze nechat zdat.
    - stoji to dost penez
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam