LOJZAK:
v cem je presne bezpecnejsi? je nekolik situaci, kde to je naopak:
1) zapomenes preradis na N a auto se ti "necekane" rozjede. U manualu ti maximalne kousek poskoci a chcipne.
2) Pri naledi/mokru, kdyz vjedes rychle do zatacky a dostanes smyk, tak vyslapnes spojku a kola se ti v 90% pripadu zase "chytnou" a ty to nejak ukocirujes, kdezto v automatu jsou kola furt pripojeny.
ANASTAZIA:
jezdit s nim mesic se mi asi nepostesti.
Me na automatu sere hlavne to, ze nad tim nemas absolutni kontrolu a to zpozdeni. V manualu si podradim pred zatackou, kdyz vim, ze z ni potrebuju rychle vyjet. Podradim si, kdyz vim, ze za par sekund budu predjizdet a vim, ze v tu chvili mam natlakovany turbo a jakmile slapnu na plyn, tak vystrelim. To ti automat v normalnim rezimu neudela.
Samozrejme pokud jedes "padla", tak zrovna tyhle dve situace odpadaj, ale to co jsem psal LOJZAKovi zustava.