• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    BELIEVER
    BELIEVER --- ---
    V poslední době se mi několikrát stalo u S-Tronicu, že zazlobí vyřazení zpátečky. Při parkování když couvnu a pak přepnu z "R" do "N" nebo do "D", tak v jednom z pěti případů se ozve takové dvojité ťuknutí z převodovky ("buch buch") a až po chvíli se můžu rozjet dopředu. Přičítal bych to mrazům a mávl bych nad tím rukou, ale včera mi to při tom dokonce hodilo hlášku "Gearbox malfunction - you can continue driving."

    Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se hláška neobjevila a mohl jsem normálně jezdit. Od té doby jsem s tím najel za dva dny kolem 350km a naprosto bez problému.

    Při jízdě řadí převodovka krásně hladce, žádný problém, tohle to děla opravdu jen při vyřazení z "R".

    Než pojedu do servisu a řeknou mi, že jim tam mám nechat svou zdravou ledvinu, chci se předem informovat, jestli někdo s tím nemáte zkušenosti.

    Vůz je Audi A5 2.0 TFSI 155 kW S-Tronic
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    VORTEX: muzes to hodit do bazaru na audiclub pokud si za stavem stojis. Hlavne auto v top stavu tam ocenej i kdyby bylo jen pro manzelku.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    VORTEX: cca 30-40kkc, je po nich poptavka a ve 116tkm to musi bejt ve stavu noveho vozu. Pokud je to otluceny z prahy a ty leta to stalo venku tak spis ta dolni hranice a pokud to nema klimu tak rozhodne ta dolni hranice:)
    DYNK
    DYNK --- ---
    VORTEX: Jeste by to chtelo info o puvodu a majitelich. Jestli nejsi prvni majitel (a kor jestli to auto prislo ze zahranici), tak budou lidi ke kilometrum skepticky.
    VORTEX
    VORTEX --- ---
    Zdar, muzete mi poradit pls? Chci prodat:
    Audi A3 - 1998
    1.6i
    Aut. prevodovka
    stresni okno.
    Najeto pouze 113 000 km.
    Nove rozvody 2015.
    Motor i prevodovka 100% stav.
    Nova STK bez problemu delana 8/2016.

    Za kolik se to tak da prodat? diky.
    GULAZ
    GULAZ --- ---
    DOMINIQUE: dieselpower
    DOMINIQUE
    DOMINIQUE --- ---
    Ahoj, potreboval bych pomoct s 2006 Audi A4 2.7 TDi. Brachovi umrel filtr pevnych castic a auto jezdi v ,,nouzaku" filtr mu nejaci garazovi loudilove vymenili ale ridici jednotka to stale nechape. Nevedel by nekdo o nejake firme ktera ji umi prehrat software? Diky moc.
    KENZO
    KENZO --- ---
    DYNK: díky
    DYNK
    DYNK --- ---
    KENZO: www.goby.cz Dvorni mechanik audiklubu.
    KENZO
    KENZO --- ---
    DYNK: dekuji. Vlasta?
    DYNK
    DYNK --- ---
    KENZO: ta cena je odkud? Dost veci jde sehnat za rozum pres Vlastu. Nejaky dily dokonce vozi pro autorizaky z Nemecka. Jinak 2007 je na skalu mlady:)
    KENZO
    KENZO --- ---
    Zdar. Mám problém. Tedy. Mám A4 tsfi 2.0 z 2007 a začalo se srat malé mosazné cosi co nastavuje vačky. Jen ten díl stojí 12.000. Zvuk motoru jak studený naftak. Rada? Jít do opravy nebo prodat/skála?
    DYNK
    DYNK --- ---
    EMEKA: deset ve meste, kombinovana 8, jak tu uz padlo. Samozrejme zalezi na stylu jizdy.
    EMEKA
    EMEKA --- ---
    FARFELOO: na druhou stranu, kdyz vidim za kolik moji zakaznici takovy auta kupuji, tak neco pres 200k neni uplne spatna cena... S trilitrem ale pocitej spis spotrebu kolem 10l
    ROSTA6
    ROSTA6 --- ---
    FARFELOO: Já loni prodal A6 3.0 4x4 Automat 2004 s cca 420tis a za celou zivotnost se vysrala akorat v 380k hadice od serva :D ... po celou dobu LongLife olej, autorizovaný servis a nejlevnější nafta :) To auto bylo zlaté. Zacházelo se s nim nehezky ale asi jsem měl fakt štěstí na kus. Ted mám 2012 model a čekám kdy se něco vysere ....
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    FARFELOO: Tak to mas idealni kombo. Olej + filtr v automatu se meni kazdejch 60tkm, tahle prevodovka je ok a docela levne se de repasovat. Pocitej ze vymena je cca 7kkc.
    DYNK
    DYNK --- ---
    FARFELOO: u quattra je ten automat lepsi (=min se sere, nez ten, co davaj bez quattra). Rozvody jsou retezem, meni se az v pripade, ze pri startu zachrastej. Nekdy staci vymenit napinaky, pri tomhle najezdu bych spis pocital i s retezem. Ta vymena je asi za tricet. Udelas ji ale jednou za trista tisic km. Dalsi vec je pojisteni - pokud chces POV+HAV, tak pocitej, ze pod dvacet rocne se nedostanes. Proste zalezi jestli ses ochotnej si priplatit za to, ze mas lepsi auto. Ja osobne bych do toho sel.

    Jinak moje 2.7tdi jezdila do tech 280tis na longlife interval, od 280 menim po 15 tis. a bez problemu.
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    Díky všem. Je to Quattro automat. Zkusím zjistit, jak se měnil olej, co rozvody a tak a podle toho uvidíme. Taky je samozřejmě důležitá částka, ale přijde mi kravina, aby táta tratil kvůli tomu abych měl auto o který se budu bát...
    DYNK
    DYNK --- ---
    FARFELOO: Je to quattro? Automat?

    Mam 2.7tdi, coz je motor na stejnym zakladu. Jsou na to celkem drahy vstriky (minimalne pet za jeden, v Audi jedenact za jeden), kdyz jeden odejde, meni se vsech sest, protoze se da ocekavat, ze ostatni jsou na tom podobne. Z audiklubu vim, ze na tom zlobi virivy klapky, me to nepotkalo. Mam verzi bez DPF, trilitry uz se delaly jen s nim, pokud se nepletu. Mam to taky z rodiny, kupoval jsem to pri 280tis, ted mam 365tis. Kdybys chtel nejaky info co na to stoji beznej servis, tak posta, nechci to tu vypisovat komplet.
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    FARFELOO: dulezity jeste jesli to je automat, a kterej?

    Obecne mit ojety auto vyssi stredni tridy a nemít prachy na neočekávanej servis znamena, ze pri jakymkoli nakladnejsim incidentu prestanes jezdit na x tydnu / mesicu, nez si na to nasetris, nebo se zadluzis abys jezdil. A mit auto, ktery nejezdi, ale za ktery platis, je dost nahovno. Na druhou stranu, u kusu o kterej bylo starano, se vaznej neocekavanej incident stat nemusi a komfort uzivani ti hrave vyrovna mirne drazsi beznou udrzbu a spotrebni dily.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam