• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    KENZO
    KENZO --- ---
    Zdar. Mám problém. Tedy. Mám A4 tsfi 2.0 z 2007 a začalo se srat malé mosazné cosi co nastavuje vačky. Jen ten díl stojí 12.000. Zvuk motoru jak studený naftak. Rada? Jít do opravy nebo prodat/skála?
    DYNK
    DYNK --- ---
    EMEKA: deset ve meste, kombinovana 8, jak tu uz padlo. Samozrejme zalezi na stylu jizdy.
    EMEKA
    EMEKA --- ---
    FARFELOO: na druhou stranu, kdyz vidim za kolik moji zakaznici takovy auta kupuji, tak neco pres 200k neni uplne spatna cena... S trilitrem ale pocitej spis spotrebu kolem 10l
    ROSTA6
    ROSTA6 --- ---
    FARFELOO: Já loni prodal A6 3.0 4x4 Automat 2004 s cca 420tis a za celou zivotnost se vysrala akorat v 380k hadice od serva :D ... po celou dobu LongLife olej, autorizovaný servis a nejlevnější nafta :) To auto bylo zlaté. Zacházelo se s nim nehezky ale asi jsem měl fakt štěstí na kus. Ted mám 2012 model a čekám kdy se něco vysere ....
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    FARFELOO: Tak to mas idealni kombo. Olej + filtr v automatu se meni kazdejch 60tkm, tahle prevodovka je ok a docela levne se de repasovat. Pocitej ze vymena je cca 7kkc.
    DYNK
    DYNK --- ---
    FARFELOO: u quattra je ten automat lepsi (=min se sere, nez ten, co davaj bez quattra). Rozvody jsou retezem, meni se az v pripade, ze pri startu zachrastej. Nekdy staci vymenit napinaky, pri tomhle najezdu bych spis pocital i s retezem. Ta vymena je asi za tricet. Udelas ji ale jednou za trista tisic km. Dalsi vec je pojisteni - pokud chces POV+HAV, tak pocitej, ze pod dvacet rocne se nedostanes. Proste zalezi jestli ses ochotnej si priplatit za to, ze mas lepsi auto. Ja osobne bych do toho sel.

    Jinak moje 2.7tdi jezdila do tech 280tis na longlife interval, od 280 menim po 15 tis. a bez problemu.
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    Díky všem. Je to Quattro automat. Zkusím zjistit, jak se měnil olej, co rozvody a tak a podle toho uvidíme. Taky je samozřejmě důležitá částka, ale přijde mi kravina, aby táta tratil kvůli tomu abych měl auto o který se budu bát...
    DYNK
    DYNK --- ---
    FARFELOO: Je to quattro? Automat?

    Mam 2.7tdi, coz je motor na stejnym zakladu. Jsou na to celkem drahy vstriky (minimalne pet za jeden, v Audi jedenact za jeden), kdyz jeden odejde, meni se vsech sest, protoze se da ocekavat, ze ostatni jsou na tom podobne. Z audiklubu vim, ze na tom zlobi virivy klapky, me to nepotkalo. Mam verzi bez DPF, trilitry uz se delaly jen s nim, pokud se nepletu. Mam to taky z rodiny, kupoval jsem to pri 280tis, ted mam 365tis. Kdybys chtel nejaky info co na to stoji beznej servis, tak posta, nechci to tu vypisovat komplet.
    SKAFF
    SKAFF --- ---
    FARFELOO: dulezity jeste jesli to je automat, a kterej?

    Obecne mit ojety auto vyssi stredni tridy a nemít prachy na neočekávanej servis znamena, ze pri jakymkoli nakladnejsim incidentu prestanes jezdit na x tydnu / mesicu, nez si na to nasetris, nebo se zadluzis abys jezdil. A mit auto, ktery nejezdi, ale za ktery platis, je dost nahovno. Na druhou stranu, u kusu o kterej bylo starano, se vaznej neocekavanej incident stat nemusi a komfort uzivani ti hrave vyrovna mirne drazsi beznou udrzbu a spotrebni dily.
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    ANASTAZIA: sry za gramatiku uz se mi to nechce opravovat:)
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    FARFELOO: kazdy auto se muze vysrat a pokud je puvod z rodiny tak bych do toho sel. Hlavne zalezi jak tatik servisoval tzn. Zadnej longlife olej, zda je novy DPF pripadne kdy ho menil a ideal dobrej neznackovej servis kde jim vidis pod ruce. Pocitej ze na to budou drzsi dily oproti treba Octavce2 kde te vyjde dobrej predni kotouc od ATE tres 1200 kc oproti tomu 3500 kc u audi. Spotreba s TDI bude treba 8l/100km vs 1.9TDI 77kw ktera jezdi za 5l/100km. Tam je pak otazka kolik najezdis. Je to opravdu nevhodnej motor pokud jezdis 5km do prace(to kazdej dehet) a pokud najezdis do 15-20tkm rocne tak by byl taky vihodnejsi benzin. Chce to zhodnotit globalne a odhdnout TCO ale kupovat od rodiny je jinak asi docela dobrej napad.
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    Zdravím! můj táta přemýšlí, že by vyměnil auto - A6 Avant 3.0 TDI z roku 2008, najeto asi 260 000. Byl se ptát v nějakých bazarech a zjistil, že mu nabízejí relativně málo peněz (něco přes 200k). Přemýšlí, jestli má vůbec význam to prodávat a nebo jestli to má nechat za levno mně. Já totiž hledám rodinné auto, ale po Audi bych se nikdy nerozhlížel, protože na to za normálních okolností nemám. Ale toto by byla určitě velmi dobrá, rodinná koupě, takže mi to začalo vrtat hlavou. Předpokládám, že to auto může klidně ještě deset let jezdit, ale taky se může něco vysrat a pak se nedoplatím. Nevím, co všechno na tom bylo servisované, ale říkal jsem si že se zeptám na co bych si měl dát pozor, abych věděl, jestli to auto má šanci pár let vydržet bez větších zásahů.. Díky za případný připomínky.
    DYNK
    DYNK --- ---
    KCN2: jojo, uz jsem videl i vyklad "po prvnim majiteli" = jsem druhy majitel :)
    KCN2
    KCN2 --- ---
    DYNK: mam takove podezreni ze tohle nebude ten pripad :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    KCN2: muzou byt nahradni za ztracene/ukradene napriklad (tim nerikam, ze to skutecne je po prvnim majiteli:)
    KCN2
    KCN2 --- ---
    LOJZAK: po prvním majiteli s spz 7B1 ? to asi neeee
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    KCN2: jj ten motor byl dobrej! Taky diky nemu se Volvo V70 stalo legendou tam byla 103kw verze.
    KCN2
    KCN2 --- ---
    ANASTAZIA: starej 2.5 TDI V5 byl nej co audi v naftě melo
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    KCN2: to je ono...pekne kazdejch 60tkm olej a filtr automatu ne jednou za 250tkm a ono to bude fungovat:) jak jsempochopil tak 2.5TDI je prisernej motor ale spis je problem ze to nikdo neumi poradne servisovat protoze priznaky problemu A muzou bejt vlastne problem D nebo E a nebo kombinace:) a do toho ceska nafta ktera to total zabije....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam