• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    EMENEMSAudi - podlehate rovnez luxusu 4 kruhu?
    FARFELOO
    FARFELOO --- ---
    Zdravím! můj táta přemýšlí, že by vyměnil auto - A6 Avant 3.0 TDI z roku 2008, najeto asi 260 000. Byl se ptát v nějakých bazarech a zjistil, že mu nabízejí relativně málo peněz (něco přes 200k). Přemýšlí, jestli má vůbec význam to prodávat a nebo jestli to má nechat za levno mně. Já totiž hledám rodinné auto, ale po Audi bych se nikdy nerozhlížel, protože na to za normálních okolností nemám. Ale toto by byla určitě velmi dobrá, rodinná koupě, takže mi to začalo vrtat hlavou. Předpokládám, že to auto může klidně ještě deset let jezdit, ale taky se může něco vysrat a pak se nedoplatím. Nevím, co všechno na tom bylo servisované, ale říkal jsem si že se zeptám na co bych si měl dát pozor, abych věděl, jestli to auto má šanci pár let vydržet bez větších zásahů.. Díky za případný připomínky.
    DYNK
    DYNK --- ---
    KCN2: jojo, uz jsem videl i vyklad "po prvnim majiteli" = jsem druhy majitel :)
    KCN2
    KCN2 --- ---
    DYNK: mam takove podezreni ze tohle nebude ten pripad :)
    DYNK
    DYNK --- ---
    KCN2: muzou byt nahradni za ztracene/ukradene napriklad (tim nerikam, ze to skutecne je po prvnim majiteli:)
    KCN2
    KCN2 --- ---
    LOJZAK: po prvním majiteli s spz 7B1 ? to asi neeee
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    KCN2: jj ten motor byl dobrej! Taky diky nemu se Volvo V70 stalo legendou tam byla 103kw verze.
    KCN2
    KCN2 --- ---
    ANASTAZIA: starej 2.5 TDI V5 byl nej co audi v naftě melo
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    KCN2: to je ono...pekne kazdejch 60tkm olej a filtr automatu ne jednou za 250tkm a ono to bude fungovat:) jak jsempochopil tak 2.5TDI je prisernej motor ale spis je problem ze to nikdo neumi poradne servisovat protoze priznaky problemu A muzou bejt vlastne problem D nebo E a nebo kombinace:) a do toho ceska nafta ktera to total zabije....
    KCN2
    KCN2 --- ---
    ANASTAZIA: ok.....no me všechny vydržely i díky slušnému zacházení :) a to se dá říct i o motorech....a to jsem měl i vsivou 2.5tdi V6 :)
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    KCN2: ja zrovna repasuju taky ale po 500tkm nebo milionu co to ma rovnou zahrnuto do nakladu a v podstate to vyjde jako manual s dvouhmotou tzn zadna traga a dalsi vec je ze s tim vetsina lidi neumi zachazet a davaj ji desnej kour ale rozhodne bych ji nebral jako vyrazne poruchovou zalezitost
    KCN2
    KCN2 --- ---
    ANASTAZIA: ok nebudu se hadat.....mel jsem 4 tiptronicy a v žádným problém ale spousta známých částo repasovala....tak mi to tak přijde
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    KCN2: tiptronic je od ZF a mimo MB a GM ho pouzivaj vsichni...teda pokud si to nepletes s multitronicem
    KCN2
    KCN2 --- ---
    ANASTAZIA: neni tiptronic od audi zrovna etalon spolehlivosti
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    KCN2: A co je spolehlivejsiho nez tiptronic kterej bezne vydrzi 400tkm?
    KCN2
    KCN2 --- ---
    ONDRA_PATA: no jedině tak...allroad 4.2 na pruzinach....ale tiptronic zůstává :(
    ONDRA_PATA
    ONDRA_PATA --- ---
    KCN2: proto jsem se divil,ze jsou tak levny.koukal jsem,ze se dela prestavba i na klasickej podvozek.
    vysneny auto a zrovna tolik se serouci.
    no,asi zvazim volvo xc70. diky
    KCN2
    KCN2 --- ---
    ONDRA_PATA: nekupuj...budes litovat....když pominu mechy...kompresor a s nimi spojeny hlavně čidla který odcházejí taky tak právě klasicka bolest 2.5tdi....o vydrenych vackach se nemá venu rozepisovat....cerpadla odchazi....a klasika....automaty......2.7 biturbo také není zrovna spolehlivy.....ne nadarmo se tyhle auta pohybují v rozmezí 60 az 100 tisic....zadres si trisku
    ANASTAZIA
    ANASTAZIA --- ---
    WYMA: mas jeste moznost 2.7BiT, který je na tom trosku lepe jak 2.5TDI:) jasna volba 4.2 V8
    WYMA
    WYMA --- ---
    ONDRA_PATA: nejsou to ty ročníky, v nichž je obvykle 2,5tdi, zvaný pomsta z ingolstadtu ?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam