• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    BLEVAJZZGUITAR HERO!! ROCKSMITH!!


    proste o Guitar hero a Rock Smith na vsechny herni konzole
    rozbalit záhlaví
    TURBO
    TURBO --- ---
    VOZKA: vnímám to asi stejně jako KEJML. Ale občas si jen tak drnkám v Amplitube, s metronomem nebo do nějakýho "podmazu"a tam sem spokojenej (co mi ujede, to slyšim už během hraní a naopak když to cejtim, že je to ok tak to potvrdí i metronom ;)). Samozřejmě jsem v okamžitý pérdeli, pokud se snažim hrát trošku rychlejc, to jde pak technika do háje a zas se radši vrátim do toho svýho tempa.

    Jinak jsem kdysi kdesi četl, že klidně čim dřív člověk začne zkoušet s nějakou kapelou, tim líp, bude mít odezvu od skutečnejch lidí. Ne třeba na techniku, ale na výslednej zvuk a rytmiku. A teď co s tim, kdy je jeden takovej jezevec-polosamotář jako já a nikam se s ničim za nikym nehrne a stačí mu drnkat si doma? :) Přiznám se, že se učim hrát vlastně bez nějakýho cíle, zkrátka umět do toho trošku hrábnout a mít z toho radost. Nějakej cíl si budu muset dát :) (třeba něco jako koupit od listopadu nový struny ;), protože kytara je už totálně "hluchá" :/, ale nějak se k tomu nemůžu dostat/dokopat, zvednout prdel a zajet nakoupit).
    KEJML
    KEJML --- ---
    VOZKA: Většinou si poslechnu alespoň kousek replaye, kterej se automaticky po dohrání písničky pouští automaticky. Bez hry žádný písničky z ní hrát nemůžu, protože ač jsem některý věci hrál mockrát, nikdy jsem se nic nenaučil celý spolehlivě zpaměti. Přitom z not nebo z tabů se něco naučit zvládám. Hádám že je to proto, že při hraní z papíru můžu absolutně libovolně opakovat pasáže, zpomalit si metronom, atd. RS na to sice taky má nástroje, ale minimálně v první díle se pohodlnost jejich používání nemůže ani v nejmenším rovnat "ruční" metodě.
    Pro mě byl Rocksmith neuvěřitelně dobrej v tom, že mi umožnil vzít basu do ruky a začít "něco" hrát, aniž bych kdy před tím hrál na libovolný nástroj, to jsou chvíle a pocity, na který jen tak nezapomenu. Po nějaké době se hrou jsem ale začal i chodit na hodiny a postupně se čím dál víc přecházím od RS k hraní a cvičení bez něj. Podle mne v RS, vedle zmíněné teorie, chybí ještě mnohem větší důraz na rytmiku. Není tam ani jedno cvičení na ní a při hraní je k ní hra velmi tolerantní. I to se podle mne podílí na to, co píšeš o lidech z 60 days challange.
    Určitě RS nezatracuju, dalo mi to hodně a pořád, ale jako jedinej prostředek k učení to podle mne nestačí. Ale vracím se k ní pořád, i když s nižší intenzitou.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Tak mě napadlo, vy co se učíte s Rocksmith na kytaru nebo basu od začátku, zkoušíte si ty songy třeba hrát i mimo Rocksmith bez muziky jen s metronomem? Anebo, zkoušíte se nahrávat?
    Tohle mi přijde jako hlavní výuková vada (spolu s tim že neučí hudební teorii) - na basu teprve začínám, ale na bicí hraju deset let a xkrát se mi potvrdilo, že poslouchat sám sebe z nahrávky bez zbytku kapely je jedinej způsob jak slyšet některý chyby, a u basy se mi to zatim potvrzuje taky.
    Je to slyšet i v těch 60 days challenge - u všech na který jsem se koukal to bylo tak, že na konci zahráli těžký písničky, ale celý jim to plavalo - což se po takhle krátkým čase samozřejmě očekává, ale imo hlavní způsob jak to zlepšit je ten kterej zmiňuju, a to jim nikdo neřekne.
    TURBO
    TURBO --- ---
    RS2014 activation key pro Steam za 600,-

    Rocksmith 2014 CD key | PC hry
    http://www.gamesale.cz/?435,rocksmith-2014
    TURBO
    TURBO --- ---
    MYSHAAK: na latenci jsem jako pes, v tomhle případě je mi odporná :) U mě na PC v RS2014 se zapnutym audio exclusivity (což se předpokládám ale tvojí platformy netýká) nepoznám nic (a ucho mám na rytmiku myslim docela dobrý).

    Ad smyčkou do RS - řekl bych, že takhle to má docela dost kytaristů, který už doma nějaký vybavení měli ještě než koupili RS, čili to tak imho udělej a budeš mít klid :)
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    MYSHAAK: Minimálně na PC 2014ka zavedla ultra low-latency mód, kde už latenci neslyším, imo to je tak 10ms max.
    KEJML
    KEJML --- ---
    MYSHAAK: Jedu na PC a zpoždění mam v RS1 v mnou plně akceptovatelné toleranci. Pokud se na to vyloženě nesoustředím, neruší mbe to. Rád bych to zpoždění pro orientaci nějak změřil, ale netuším jak
    MYSHAAK
    MYSHAAK --- ---
    Nikoho vás netrápí to hrozný zpoždění nebo na 2014 už není? Mám z PS3 vytažený zvuk přes analog kabel přímo do zesilovače, stejně tam nějaký ty setiny sekundy zpoždění jsou a u rychlejších věcí mi to pije krev. Hraju na normální kytaru v kapele, takže jsem zvyklej, že to co hraju, slyším hned. Už jsem si i říkal, že do RS1 pošlu výstup na efektovou smyčku z komba a vykašlu se na nějaký "realsound" zvuky z RS.
    KEJML
    KEJML --- ---
    VOZKA: Tak RS1 podle mne rytmicky odpouští celkem dost, nevim jak 2014.
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Tak pracuju na první 110%, ale teda to poslední půlprocento jde pěkně blbě :). Jak jsem si ze začátku říkal že ta hra hrozně odpouští, tak tady už je to s tou obtížností tak akorát bych řekl :)

    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Lol, tak id D13 mi sice hned po zadání objednávky psal že pakly rocksmith s kabelem už došly a že sorry, ale právě mi PPLka přivezla balík. :D
    Takže kdyby někdo chtěl původní Rocksmith na PS3 bez kabelu za dvě stovky tak jsem k službám. Já ozkoušim jestli je to s kabelem lepší než se zvukovkou, ale po tom jak hezky mi to jede dost možná budu pak prodávat i ten kabel.
    TURBO
    TURBO --- ---
    VOZKA: jj, nahrávání nebo i možnost nahrání si třeba vlastní mp3 do RS a jamovat si k ní atd. :) Já takhle vlastně furt napřeskáčku pouštím Amplitube (tam si nahraju libovolnou mp3 a jamuju, nahrávám atd.) nebo pak RS když si chci teda "opravdu" zajamovat, nebo drnkat nějaký písničky apod., navíc tvorba nebo modifikace vlastního zvuku v RS je ... no je to takový drbání se levou rukou za pracym uchem, v Amplitube mi to přijde jednodušší a efektivnější a to o dost.

    Ad audio exclusivity - rozumim, je to prostě přímej přístup ke zvukovce, podobně jako třeba ASIO4ALL (kde sem ale hódně dlouho lolně pátral, jak rozchodit zvuk z dalších aplikací pokud běží ASIO, až sem si hezky otevřel manuál a tam sem si přečet, že to nejde, protože v tu chvíli vlastně nemá DirectX přístup ke zvukovce a fidli :)).
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Hele tak beru zpět :). Zkusil jsem obligátní "verify integrity of game cache" na steamu, ono to našlo chyby, něco si to dotahalo a už mi to jede všechno naprosto v klidu. Takže s vlastní externí zvukovkou, kvalitním zvukem a nulovou latencí. A i ty slajdy jedou. :) Detekování sustainu Ečka je trochu pochybný mi přijde, občas to jako poblikává, ale zatim mi to naštěstí nikde nepřekáželo.

    Jinak audio exclusivity je nutný mít zapnutý, je to způsob jak obejít windows sound mixer, kterej přidává velkou latenci a nedá se s nim nic dělat. Jedinej způsob jak mít nízkolatenční zvuk a možnost nahrávání by byl integrovat to jako featuru do hry. Což si říkám vlastně proč ne? :)
    TURBO
    TURBO --- ---
    VOZKA: ad kabely - co jsem koukal tak třeba na DX se dá za pár babek pořídit tuna různejch kytara->usb kabelů, otázkou je ta funkčnost. A ad basa do mic vstupu na zvukovce - neměls problémy s impedancí? Já bych se asi maličko bál, že si odpravím zvukovku. I když jsem někde četl, že dneska snad všechny zvukovky uměj nějaký automatický nastavení impedance na vstupu podle zátěže.

    Co latence, musíš mít v RS zapnuto "audio exclusivity"? Mě štve, že já to musím mít zapnuto, jinak mám latenci (od ucha) tak 300-500ms a to se fakt nedá (zvuk beru normálně analogem z interní zvukovky, resp. zvukovka na desce klasicky s AC97 kodekem). Nedaj se pak ale pořizovat záznamy třeba vlastního hraní (protože díky audio exclusivity je zvukovka pro ostatní aplikace nedostupná pokud běží RS).
    KEJML
    KEJML --- ---
    VOZKA: Vítej :)

    Když jsme u těch problemama s detekováním. Já zas od začátku mám problém s detekováním sustainu na prázdný struně E. Všechny ostatní tóny na všech strunách jsou v pohodě, ale E to po velmi krátké době přestane brát, i když struna rozhodně zní dostatečně a i ze hry je slyšet. Googlil jsem, že tyhle potíže má víc lidí, ale spolehlivý řešení nikdo.

    Jak tohle funguje tobě s tvým setupem?
    VOZKA
    VOZKA --- ---
    Zdar, tak se přidávám do klubu s Rocksmith 2014 a basou :). Rok jsem měl u učitele bicích půlené hodiny basa/bicí, takže mám základy techniky a potřeboval jsem hlavně nějaké vedení na to co cvičit, jaké písničky se učit, motivaci a tak, tj. přesně to co mi dodává Rocksmith, jsem nadšen :)

    Ubisoft mě ale štve s nutností Realtone kabelu a PIETA tohle jsem bohužel nestihl :/ tak jsem řešil jestli se dá hrát i s vlastní zvukovkou (mám slušnou externí zvukovku s nástrojovým vstupem a podporou nízkolatenčních driverů, proto mi zbytečnej a předraženej Realtone vadí) a zjistil že dá.

    Je několik verzí patchů, ty první podporují jen interní zvukovky - zapojit basu do mikrofonního vstupu na notebooku je v pohodě, kvalita je poslouchatelná, jen zvukovka nepodporuje ultra low latency mód, takže je tam mírná latence slyšet (ale ne moc, je to hratelné). Ladění funguje, normální hraní taky, ale nefungovala mi pořádně detekce slajdů (v písničkách v pohodě, tam má toleranci, ale v lekci kde je po vás chce zahrát 100% to prostě nebral), ale to může být i tím že tenhle patch jsem zkoušel jen na kdovíjak staré warez verzi před zakoupením která měla semtam bug.

    Novější patche jsou chytřejší a podporují i externí USB zvukovky, případně dokonce dva vstupy pro multiplayer. Tam mi moje externí zvukovka jede, a to i s ultra low-latency módem kdy latence fakt není slyšet a kvalita je výborná. Problémy se ale objevily dva: jednak se hra zasekla po úvodní kalibraci (řešení jednoduché - zkalibrovat se starým patchem a integrovanou zvukovkou, uložit profil, zapnout s novým patchem a překalibrovat) a jednak se z nějakého důvodu v poslední Steam verzi vůbec nedají spouštět lekce - u tohohle důvod neznám, prostě to nejde a když si je chci zahrát (jakože chci), spouštím warez verzi se starým patchem. Jinak co jsem zkoušel (písničky a první dvě guitarcade hry) jede tak jak má.

    Tahle nepříjemnost ale imo za odstranění nutnosti kupovat blbej kabel jednoznačně stojí a po tom co jsem za hru zaplatil bych ani neměl zábrany místo ní hrát dobře fungující warez verzi. Jinak oba patche fungují tak, že spustí neupravenou hru a po jejím spuštění upraví pár adres v RAMce, takže původní exáč není nijak zasažen a fungují bez rizika i na koupenou verzi. Kdyby byl zájem tak klidně můžu dodat odkazy na návody a na stažení, ale je to z nějakého podvratného fóra kde se řeší hlavně warez, takže nevím jestil je to tu košer :)
    PIETA
    PIETA --- ---
    KEJML: )-:
    KEJML
    KEJML --- ---
    PIETA: Už prý nejsou, i přes mylnou informaci na webu, insider info od přes místních id.
    PIETA
    PIETA --- ---
    Jestli nekecají, tak v mironetu mají brutální výprodej: RS 2013 PS3+kabel za 99,-
    Rocksmith hra + kabel (PS3) / výprodej | Mironet.cz
    http://www.mironet.cz/rocksmith-hra-kabel-ps3-vyprodej+dp181680/
    To může stát za to čistě pro ten kabel...
    KEJML
    KEJML --- ---
    PIETA: Zajímavej nápad! I když mám obavu, že můj tragickej zpěv (jako jedinýho z 15 lidí mě hudebkářka vyloučila ze sborovýho zpěvu v hodinách :) ) mě zase odradí, ale zkusit někdy to můžu
    PIETA
    PIETA --- ---
    KEJML: Já jsem teda strašně dlouho myslel, že hrát a zpívat přitom je strašně vysokej level, hrával jsem na bubínky a fakt mi to k tomu zpívat nešlo, ale nedávno jsem si uvědomil, že jedinej rozumnej způsob, jak seženu čas na trénování, je hrát dcerce, takže jsem vytáhnul lidovky a dětský písničky a baskytaru a najednou jsem zjistil, že k tý base to jde prakticky samo.
    Nehraju ani nezpívám nic než ty nejprimitivnější věci, ale stejně mě překvapilo, o kolik snáz mi to jde než při bubnování.
    KEJML
    KEJML --- ---
    TURBO: A teda zpívat si u toho moc nemůžu. Jedna zpívám hrozně a druhak když jsem to zkoušel, tak mi to zároveň s hraním šlo ještě hůř jak normálně :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam