• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COSMIC_MONCHIPSYCHEDELICKÁ KAVÁRNA U STRÝČKA HALLUCINOGENA k tanci a poslechu hraji Bandcamp, Beatport, Ektoplazm a dalsi :)

    dodrzujte prosim 2 podmínky:

    - drzte se prosim tematu
    - odkazy prosim jen k legalnimu stahnuti / koupi




    rozbalit záhlaví
    MEA
    MEA --- ---
    ERIDANI: U druhého odkazu to zní jak Dvořák nebo Janáček, ale píšou tam Debussy. .)) A ten slon na konci, to je veselý. Krása po ránu, vážná hudba je v tomhle podání pohlazení. Vůbec tihle romantici (možná se pletu), to je balzám pro uši.
    Pozorovala jsem Kafr z blízka a má taky nádherné krystaly, rozpouští se jak sněhový vločky, velká krása. .)
    ERIDANI
    ERIDANI --- ---
    v jiné diskuzi mi připadá na hodně příbuzné téma toto video - http://www.youtube.com/watch?v=EQPMhwuYMy4&feature=related

    A tady jedno video velice něžného podání http://www.youtube.com/watch?v=nldO2WJYZ-4&feature=related
    a tu ještě co dělá voda http://www.youtube.com/watch?v=fCXZF3NiPIk&feature=related
    MEA
    MEA --- ---
    Nebo dobrá metoda ladění těla je pomocí tibetské mísy, či mís.. .) Nejen, že ladí zvuk do ucha, ale ladí též poměrně silné vibrace.

    Jinak mám takový praktický dojem, že v meditaci, pokavaď se mysl dostane zas ze "spočinutí" do "myšlení", má člověk pak možnost si uvědomit, že samotná meditace vylaďuje a harmonizuje obě hemisféry, něco jako principielně dělá Hemi Sync.. Pravděpodobně ten princip harmonizace způsobuje vnímání (hudba, zvuk, tón u Hemi, předmět u medi.) a soustředení se na daný záměr. Při delším spočinutí pak dojde k uklidnění a tak by mělo nastat vyladění. Navíc je dost evidentní, že teď popisuju něco velmi známého, co hodně lidu ví. Nicméně bych to takto viděla.. Ještě by to chtělo víc detailů a víc konkrétností.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    BRENDY: ne
    BRENDY
    BRENDY --- ---
    BRENDY: jinak tohle je taky zajímavá věcička..
    http://fyzmatik.pise.cz/85703-vodnarsky-zvon.html
    Viděl a slyšel jsem to na vlastní oči-uši a pokud někde bude "komerčák":) Tomáš Pfeiffer, tak si to nenechte ujít. Určitě lepší, než 8bitovej šum ze sluchátek. (nic proti)
    BRENDY
    BRENDY --- ---
    Není to spíš o alikvótních tónech?
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Alikvotn%C3%AD_t%C3%B3n
    E2E4
    E2E4 --- ---
    COSMIC_MONCHI: to verim, ale "ty veci" delaji ty dva tony.. viz wiki: binaural beats..
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    E2E4: myslim, ze je tam vic, jak 2 tony :-) on to je docela takovej vyspejslej ambient...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    COSMIC_MONCHI: no, je-li to založený na 2 tónech (v případě originálu - monroe institute - sinusovkách) s o pár Hz jinou frekvencí , podložených nějakým šumem, je ztrátová komprese naprosto v pohodě..

    (resp. moje oblíbená provokace - kdo nevěří ať si udělá dvojitě slepý test :)
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    jak byla rec o tom CD HOLOACTIVE EXPERIENCE, tak jsem ho nakonec doma vyhrabal... a meditaci to opravdu docela silne umocnuje, zatim zkousim jen zakladni program, ale krasne to cisti hlavu... a abyste nerekli, ze sem skrt, tak vam to davam k downloadu (vyrobce nedoporucuje ztratovou kompresi, tak je to ve .wavu - 350 MB)...

    http://www.ulozto.cz/5610289/holoactive-experience.rar
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    CORDELL: FL jsou opravdu easy a jdou v nich vytvorit profesionalni tracky, sam se divim, kolik lidi, co dokazou udelat dobrej track v tom dela... ale jak psal PSYRIX, ten step sequencer je imho nestastnej... na nauceni je to mnohem lehci nez piano roll, ale tvorba v patternech (nekolikataktovy usek, ve kterem mas usek skladby - se vsemi nastroji - z toho pak skladas skladbu), mi prijde mnohem min elegantni, nez prace s jednotlivymi nastroji (rozumej - kazdy nastroj ma svoji "linku" v sekvenceru, ktery neni rozdeleny na paterny)... ma to tak vetsina "slozitejsiho" softu, ale imho asi vedi proc. Nechci te od FL odrazovat, i kdyz, osobne bych ti doporucil ten ableton, co jsem o nem videl a slysel, tak zas tak slozity neni...
    GIRK
    GIRK --- ---
    budu mit pravdepodobne listek na boom.. za 125€ .. potencialni zajemci do posty.. dik
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    MUABI: ale jo, ja verim, ze se v tom da udelat spousty veci akorat, ze to muzes i v jinych softech, ktre nejsou tak uzavrene, nic proti FL, akrorat to proste nepovazuju za prumyslovej resp. studiovej standard :)
    PSYRIX
    PSYRIX --- ---
    MIMINO: Ja nemluvim o profesionalni tvorbe, z prispevku Cordella jsem pochopil ze chce zacit neco tvorit a vybira si kterej soft bude nejvhodnejsi, proto zminuji zaklad abys vubec neco v nejaky DAW rozeznel. Jinak souhlasim ze dobry nastroj je rozhodne dulezity avsak az od urcite urovne.


    BRENDY: Pro Toolsy jsou v pohode i na doma ;]
    Kazdopadne je fakt moc zajimavy porovnani zvukove kvality pri exportu. Kuprikladu Cubase mi prijde o poznani horsi nez Logic nebo Samplitude. Nevim jestli je to nastavenim exportu ci algoritmy pri bouncovani, ale fakt slysim zasadni rozdily.

    Zkousel jsem exportovat stejnou nahravku z Cubase, Logicu,Samplitude a PT. Rozdil byl docela zasadni. U Cubase jako kdyby mi chybela definice a spodky i vejsky mi prisly dost orezany. Samplitude plne zachoval vsechno a jeste k tomu pridal takovou nejakou jiskru. Jako kdyby mix sedel lip do sebe. Logic mi prisel zase teplejsi a kultivovanejsi.

    Stejne je to cely subjektivni a zalezi na usich kazdyho, nekdo to rad horke nekdo studene. PVD namastil svoje hity ve FL na prumerny zvukovce a taky se ho nikdo neptal. ;]
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    BRENDY: jj, vetsinou je problem nekde mezi zidli a klavesnici :))
    BRENDY
    BRENDY --- ---
    MIMINO: ..myšleno obecně.. Kvalitní zvuk je důležitej, ale záleží na obsluze, jak ho použije:).
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    BRENDY: prave, ze zalezi, to je jako kdyby si rekl, ze na kytrae nezalezi, ne v kazdym softu si muzes dovolit delat co potrebujes a ne kazdej soft to umi, nerikam, ze potrebujes pouze ten ci onen soft, ale existuje jen nekolik nastroju, ktere ma smysl pouzivat, zbytek je imo na nic...
    BRENDY
    BRENDY --- ---
    PSYRIX: Jj. Já už jsem dlouho zvyklej na FL, tak je budu samozřejmě hájit, že?:))
    Protools hlavně umožňuje pracovat se zvukem profesionálně a jsou nejvíc univerzální a vhodný spíš na nahrávání do studia, než doma sám něco kutit..
    MIMINO: i ve si FL můžeš vyexportovat každou stopu zvlášť (tenhle proces lze udělat najednou) a to do studia stačí. VSTčka mi v nich běhaly všechny, co jsem kdy používal.
    Velkej problém, co fruity mají, tak je absence notáže..
    MIMINO: talent, chuť, vytrvalost.. prakticky na softu vůbec nezáleží..
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    PLECH: tak o tom zadna, ale ono si nikde 1000 crackejch VST nespustis, tak 3 VSTka a ses rad, vic ti komp neutahne, navic VST = poradnej nastroj, nejak poradne nevim co tim chces vlastne rict...to co obsahuji ty programy jsou v podstate pouze samply, resp. wave table synteza....pokud chci spickovej zvuk klaviru treba tak si sezenu VST Kurzweill, protoze Kurzweill dela nejlepsi el. piana na svete a tezko ten zvuk nahradis nejakym free samplem z nejakyho softu...

    PSYRIX: no ti bych si nebyl tak uplne jistej, na komponovani potrebujes predevsim hudebni talent a technickou prupravu, znam lidi co maji studia za miliony, zvukarsky skoly, chytry kecy, ale nezahrajou a neslozi ani notu...
    PSYRIX
    PSYRIX --- ---
    MIMINO: Dobre, cubase je imho trosku vyjimka a nektery veci jsou tam dost neprakticky. Jako zakladni teoretickou znalost povazuju signal flow a znalost terminologie. Potom uz urcite neco i v cubase vytvoris.
    PLECH
    PLECH --- ---
    MIMINO: Právě v Abletonu i novejch FL je spousta skutečně kvalitních zabudovanejch synťáků a efektů, z kterejch se toho při troše zručnosti dá vymáčknout dost. Myslel jsem to tak, že je lepší mít pár pořádnejch nástrojů a umět s nima, než stáhnout 1000 cracklejch vst a používat z nich jen presety.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam