• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    COSMIC_MONCHIPSYCHEDELICKÁ KAVÁRNA U STRÝČKA HALLUCINOGENA k tanci a poslechu hraji Bandcamp, Beatport, Ektoplazm a dalsi :)

    dodrzujte prosim 2 podmínky:

    - drzte se prosim tematu
    - odkazy prosim jen k legalnimu stahnuti / koupi




    rozbalit záhlaví
    MJUGEN
    MJUGEN --- ---
    PSYRIX: Circuit Jerk ... nebo ne?
    PSYRIX
    PSYRIX --- ---
    Cirquit Jerk
    PSYRIX
    PSYRIX --- ---
    Gulliwer Rush
    MJUGEN
    MJUGEN --- ---
    Neurosponge
    THOMASVONPRAG
    THOMASVONPRAG --- ---
    jeste EJCZKA a PSYION
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    jinak, male OT:
    vcera jsem si stahl toto album:

    [ PETJU @ Stare dobre gamesky - MONTH OF SIMCITY ]

    a neda mi to, musim ho sem pastnout, prestoze to neni primo psychedelie (i kdyz najde se)... jsou to predelane hudby z commodora C64 do moderniho zvuku, ale imho je to opravdu luxusni deska, posloucham ji asi po desate... napr. track supremacy je imho vylozene psycko :)
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    tak jeste doplnuju Raaju, na toho jsem zapomnel...
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    Tak zlateho psa jste odsouhlasili, prestoze hlasovalo jenom 17 lidi... Posbiral jsem z minule diskuze pred anketou jmena DJs a liveactu, jesti jsem na nekoho zapomnel (jako ze asi jo), tak mne na to upozornete...

    tady je seznam:


    000333
    Adra
    Aiko
    Astral Moveo
    Binarsorm
    Brendy
    Casper
    Cejn
    Chanzee
    Cymoon
    Docous
    Embryo
    Filipsz
    Fluffy monster
    Flundr
    Fractal
    Gappeq
    Genaro
    Gondar
    I-One
    InkFlo
    Jarin
    Jiřík
    Kapec
    Kerray
    Koza
    Kuburo
    Ladič
    Lolla
    Martyzan
    Meluzína
    MiM
    MjuGen
    MP
    MutantStar
    Nem
    On Pon onoff
    Ondrej Psyla
    Osku
    Pat_pometlo
    Peky
    Plech
    Prenatal
    Psyrix
    Psyself
    Psytian
    Roman Rai
    Schwa
    Searcher
    Shpack
    Slater
    Stagi
    Sunset
    Tranceformer
    Truskawiec
    TV
    Zahrada
    Zbóřa
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    nova anketa
    MEA
    MEA --- ---
    ERIDANI: U druhého odkazu to zní jak Dvořák nebo Janáček, ale píšou tam Debussy. .)) A ten slon na konci, to je veselý. Krása po ránu, vážná hudba je v tomhle podání pohlazení. Vůbec tihle romantici (možná se pletu), to je balzám pro uši.
    Pozorovala jsem Kafr z blízka a má taky nádherné krystaly, rozpouští se jak sněhový vločky, velká krása. .)
    ERIDANI
    ERIDANI --- ---
    v jiné diskuzi mi připadá na hodně příbuzné téma toto video - http://www.youtube.com/watch?v=EQPMhwuYMy4&feature=related

    A tady jedno video velice něžného podání http://www.youtube.com/watch?v=nldO2WJYZ-4&feature=related
    a tu ještě co dělá voda http://www.youtube.com/watch?v=fCXZF3NiPIk&feature=related
    MEA
    MEA --- ---
    Nebo dobrá metoda ladění těla je pomocí tibetské mísy, či mís.. .) Nejen, že ladí zvuk do ucha, ale ladí též poměrně silné vibrace.

    Jinak mám takový praktický dojem, že v meditaci, pokavaď se mysl dostane zas ze "spočinutí" do "myšlení", má člověk pak možnost si uvědomit, že samotná meditace vylaďuje a harmonizuje obě hemisféry, něco jako principielně dělá Hemi Sync.. Pravděpodobně ten princip harmonizace způsobuje vnímání (hudba, zvuk, tón u Hemi, předmět u medi.) a soustředení se na daný záměr. Při delším spočinutí pak dojde k uklidnění a tak by mělo nastat vyladění. Navíc je dost evidentní, že teď popisuju něco velmi známého, co hodně lidu ví. Nicméně bych to takto viděla.. Ještě by to chtělo víc detailů a víc konkrétností.
    E2E4
    E2E4 --- ---
    BRENDY: ne
    BRENDY
    BRENDY --- ---
    BRENDY: jinak tohle je taky zajímavá věcička..
    http://fyzmatik.pise.cz/85703-vodnarsky-zvon.html
    Viděl a slyšel jsem to na vlastní oči-uši a pokud někde bude "komerčák":) Tomáš Pfeiffer, tak si to nenechte ujít. Určitě lepší, než 8bitovej šum ze sluchátek. (nic proti)
    BRENDY
    BRENDY --- ---
    Není to spíš o alikvótních tónech?
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Alikvotn%C3%AD_t%C3%B3n
    E2E4
    E2E4 --- ---
    COSMIC_MONCHI: to verim, ale "ty veci" delaji ty dva tony.. viz wiki: binaural beats..
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    E2E4: myslim, ze je tam vic, jak 2 tony :-) on to je docela takovej vyspejslej ambient...
    E2E4
    E2E4 --- ---
    COSMIC_MONCHI: no, je-li to založený na 2 tónech (v případě originálu - monroe institute - sinusovkách) s o pár Hz jinou frekvencí , podložených nějakým šumem, je ztrátová komprese naprosto v pohodě..

    (resp. moje oblíbená provokace - kdo nevěří ať si udělá dvojitě slepý test :)
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    jak byla rec o tom CD HOLOACTIVE EXPERIENCE, tak jsem ho nakonec doma vyhrabal... a meditaci to opravdu docela silne umocnuje, zatim zkousim jen zakladni program, ale krasne to cisti hlavu... a abyste nerekli, ze sem skrt, tak vam to davam k downloadu (vyrobce nedoporucuje ztratovou kompresi, tak je to ve .wavu - 350 MB)...

    http://www.ulozto.cz/5610289/holoactive-experience.rar
    COSMIC_MONCHI
    COSMIC_MONCHI --- ---
    CORDELL: FL jsou opravdu easy a jdou v nich vytvorit profesionalni tracky, sam se divim, kolik lidi, co dokazou udelat dobrej track v tom dela... ale jak psal PSYRIX, ten step sequencer je imho nestastnej... na nauceni je to mnohem lehci nez piano roll, ale tvorba v patternech (nekolikataktovy usek, ve kterem mas usek skladby - se vsemi nastroji - z toho pak skladas skladbu), mi prijde mnohem min elegantni, nez prace s jednotlivymi nastroji (rozumej - kazdy nastroj ma svoji "linku" v sekvenceru, ktery neni rozdeleny na paterny)... ma to tak vetsina "slozitejsiho" softu, ale imho asi vedi proc. Nechci te od FL odrazovat, i kdyz, osobne bych ti doporucil ten ableton, co jsem o nem videl a slysel, tak zas tak slozity neni...
    GIRK
    GIRK --- ---
    budu mit pravdepodobne listek na boom.. za 125€ .. potencialni zajemci do posty.. dik
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    MUABI: ale jo, ja verim, ze se v tom da udelat spousty veci akorat, ze to muzes i v jinych softech, ktre nejsou tak uzavrene, nic proti FL, akrorat to proste nepovazuju za prumyslovej resp. studiovej standard :)
    PSYRIX
    PSYRIX --- ---
    MIMINO: Ja nemluvim o profesionalni tvorbe, z prispevku Cordella jsem pochopil ze chce zacit neco tvorit a vybira si kterej soft bude nejvhodnejsi, proto zminuji zaklad abys vubec neco v nejaky DAW rozeznel. Jinak souhlasim ze dobry nastroj je rozhodne dulezity avsak az od urcite urovne.


    BRENDY: Pro Toolsy jsou v pohode i na doma ;]
    Kazdopadne je fakt moc zajimavy porovnani zvukove kvality pri exportu. Kuprikladu Cubase mi prijde o poznani horsi nez Logic nebo Samplitude. Nevim jestli je to nastavenim exportu ci algoritmy pri bouncovani, ale fakt slysim zasadni rozdily.

    Zkousel jsem exportovat stejnou nahravku z Cubase, Logicu,Samplitude a PT. Rozdil byl docela zasadni. U Cubase jako kdyby mi chybela definice a spodky i vejsky mi prisly dost orezany. Samplitude plne zachoval vsechno a jeste k tomu pridal takovou nejakou jiskru. Jako kdyby mix sedel lip do sebe. Logic mi prisel zase teplejsi a kultivovanejsi.

    Stejne je to cely subjektivni a zalezi na usich kazdyho, nekdo to rad horke nekdo studene. PVD namastil svoje hity ve FL na prumerny zvukovce a taky se ho nikdo neptal. ;]
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    BRENDY: jj, vetsinou je problem nekde mezi zidli a klavesnici :))
    BRENDY
    BRENDY --- ---
    MIMINO: ..myšleno obecně.. Kvalitní zvuk je důležitej, ale záleží na obsluze, jak ho použije:).
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    BRENDY: prave, ze zalezi, to je jako kdyby si rekl, ze na kytrae nezalezi, ne v kazdym softu si muzes dovolit delat co potrebujes a ne kazdej soft to umi, nerikam, ze potrebujes pouze ten ci onen soft, ale existuje jen nekolik nastroju, ktere ma smysl pouzivat, zbytek je imo na nic...
    BRENDY
    BRENDY --- ---
    PSYRIX: Jj. Já už jsem dlouho zvyklej na FL, tak je budu samozřejmě hájit, že?:))
    Protools hlavně umožňuje pracovat se zvukem profesionálně a jsou nejvíc univerzální a vhodný spíš na nahrávání do studia, než doma sám něco kutit..
    MIMINO: i ve si FL můžeš vyexportovat každou stopu zvlášť (tenhle proces lze udělat najednou) a to do studia stačí. VSTčka mi v nich běhaly všechny, co jsem kdy používal.
    Velkej problém, co fruity mají, tak je absence notáže..
    MIMINO: talent, chuť, vytrvalost.. prakticky na softu vůbec nezáleží..
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    PLECH: tak o tom zadna, ale ono si nikde 1000 crackejch VST nespustis, tak 3 VSTka a ses rad, vic ti komp neutahne, navic VST = poradnej nastroj, nejak poradne nevim co tim chces vlastne rict...to co obsahuji ty programy jsou v podstate pouze samply, resp. wave table synteza....pokud chci spickovej zvuk klaviru treba tak si sezenu VST Kurzweill, protoze Kurzweill dela nejlepsi el. piana na svete a tezko ten zvuk nahradis nejakym free samplem z nejakyho softu...

    PSYRIX: no ti bych si nebyl tak uplne jistej, na komponovani potrebujes predevsim hudebni talent a technickou prupravu, znam lidi co maji studia za miliony, zvukarsky skoly, chytry kecy, ale nezahrajou a neslozi ani notu...
    PSYRIX
    PSYRIX --- ---
    MIMINO: Dobre, cubase je imho trosku vyjimka a nektery veci jsou tam dost neprakticky. Jako zakladni teoretickou znalost povazuju signal flow a znalost terminologie. Potom uz urcite neco i v cubase vytvoris.
    PLECH
    PLECH --- ---
    MIMINO: Právě v Abletonu i novejch FL je spousta skutečně kvalitních zabudovanejch synťáků a efektů, z kterejch se toho při troše zručnosti dá vymáčknout dost. Myslel jsem to tak, že je lepší mít pár pořádnejch nástrojů a umět s nima, než stáhnout 1000 cracklejch vst a používat z nich jen presety.
    MIMINO
    MIMINO --- ---
    PSYRIX: no to neni tak uplne pravda, protoze treba u Cubase ti bude min. rok trvat nez se do toho dostanes, to neni jen o teoreticke pruprave v ramci komponovani nebo zvukariny, ale naucit se s tim nastrojem naprosto plynne a intuitivne zachazet....

    PLECH: je to mozny, fakt je, ze jsem je uz dlouho nevidel...Ableton je dost veci vkusu, nekdo ho proste nema rad, nekdo ho miluje...a VST neni o presetech, VST jsou ty syntaky na kterych delas, bez nich neudelas zadnej poradnej zvuk...to co vychzi dnes v darku a i jinde je prave kvuli nepouzivani poradnych VST, ale samplu a presetu ktery ma ten program v defaultu...vse je o kvalitnich hudebnich nastrojich, kazdej producent se kterym jsm mluvil a dela neco poradnyho si zasadne vyrabi vlastni zvuky na kvalitnich VST co preferuje....a pak az nekdy prijdes do studia tak zjistis, ze pokud nemas ten projekt ve standardnim (prumyslovym) formatu (Cubase, ProTools) tak te s tim vyrazi :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam