• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUCCHADětská kniha
    LADY_MYSKA
    LADY_MYSKA --- ---
    RYBKA: ja takhle donesla do cekarny k doktorce stare cisla slunicka.

    Ted tridim knihovny a uz jsem hromadu zviratkovych knizek a la levne knihy taky vynosila z domu.

    Moc se mi libi tenhle projekt
    OBRAZEM: Jiřinka a Mahenka. Čtenářské lavičky přináší knihy na náměstí - Brněnský deník
    http://brnensky.denik.cz/...rinka-a-mahenka-ctenarske-lavicky-prinasi-knihy-na-namesti-20151009.html
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    a jéje, pardon za tu velikost :(
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    a vůbec - pochlubte se, čím vás Ježíšek obdaroval? my jsme vedle zmiňovaných dvou "pecek" dostali:

    BEBERA
    BEBERA --- ---
    MAGGIE: Mě takhle lezla na nervy knížka Pepánkova dobrodružství, příšerné příběhy, příšerné vyprávění. A co ti malí nevkusové? Těm se líbila! Musela jsem ji celou dočíst! :(
    RYBKA
    RYBKA --- ---
    MAGGIE: Já tyhle knížky nosím do čekárny k doktorce, tam je člověk vděčnej za cokoli, nebo do knihovny na polici "čtenáři čtenářům" :-)
    Z letošních dárků ale zatím žádná pryč nepůjde.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    Nejraději bych zavedla nějaký nový zákon týkající se podomních prodavačů pochybných tiskovin - bohužel jsme k Vánocům (vedle mnou vybraných knih, o kterých si myslím, že jsou kvalitní - např. nově vydaný první díl Harryho Pottera od Albatrosu) dostali i něco tak šíleného jako paperbacková Žabulka a žabík (příběh o žabí rodině, který by vyplodil člověk s nulovou fantazií během jednoho odpoledne) či Pohádky a bajky k povídání (prvotní nápad asi OK - příběhy, na základě kterých se vždy dále procvičuje slovní zásoba dětí v rámci různých navazujících cvičení, ale nejen ty ilustrace k tomu!!!!!). Omlouvám se, ale muselo to ven. Snad jste měli větší štěstí. Vyhazovat knihy neumím, ale v tomto případě se asi postupně dané od nás z domova nenápadně vytratí.. HOWGH.
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---
    Jak jste se tu nedávno bavili o těch Disneyovkách, tak u nás teď jedna vede na celé čáře https://www.bux.cz/knihy/194015-pohadky-do-postylky-pro-male-nezbedniky.html
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    JINDRICH: aby jim cílovka mezitím neodrostla. ti, kdo ujížděli na Kašpárcích před lety, už od toho jsou - aspoň v našem fanouškovském okolí - dávno pryč, protože už je z toho moc mainstream
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    GORMIE: nejde prave o prime utraceni penez, ale (jejich slovy) o komunikaci "klienta" s cilovkou, na kterou bezna reklama nezabira, nebo se ji primo umyslne vyhyba. Ty veci co se daji primo koupit s tematikou či logem kašpárku, to je bezny merch, dost podobny tem co ma kazda kapela. Sam sem jeste zadnou "komunikaci" nepostrehl a vlastne by tak nebyl duvod k nejakemu podezreni. Vsechno co jsem sem o kasparkovi psal vsak zaznelo par let zpet v nekolika ruznych rozhovorech s lidmi z te zminovane agentury pro marketingove magaziny. Mozna se jim jen dosud nezdarilo tento prostor prodat, ci vyckavaji.... kdo vi.
    GORMIE
    GORMIE --- ---
    JINDRICH: Rozumím a souhlasím, já jsem na začátku špatně vyhodnotil pointu toho tvého příspěvku a nevěnoval jsem tomu moc pozornost, takže jsem na to reagoval jen jako na výkřik, že komerce je zlo. Tohle je rozhodně zajímavá věc a je dobré o tom vědět.
    Na druhou stranu, ta koncepce Kašpárka je fakt originální a nezdá se, že by to bylo určeno jen ke ždímání peněz z lidí, protože těch věci, za které v souvislosti s kašpárkem můžeš utratit peníze, vlastně není moc.
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    GORMIE: Tak na té nerozpoznatelnosti je to právě postavené. ten tzv "artvertising" spočívá ve vytváření "uměleckých" produktů sloužících pro navázání komunikace s cílovkou. Tak to nastavené komunikační kanály (oblíbenost kašpárka mezi dětma) jsou pak prodávány "klientům", tedy nějakým obchodním značkám.

    Ta kniha, stejně jak ta hudba.. je jiz od počátku vytvořená a od umělců reklamkou yinachi koupená za tímto účelem (to nic nerika o kvalitach techto produktu. Verim ze kniha i jihočeské loutkové divadlo obstojí samo o sobě. Stejně tak hudba na které se podílejí hudebníci takových jmen jako L. Dusilová, T. Graves, J. Svoboda z Traband či R. Banga z Gypsy těžko bude nekvalitní).

    Coz je zasadne rozdilne od jinych pohadek - astrid lindgrenove, eduarda petisky.. ajinych... jejich motivy mohou/hly byt taktez komercni, ale spise ve smyslu prodejnosti jednotlivych titulu, nezli v te strategii yinachi.

    "Myslím, že ještě mám svůj vlastní rozum a jogurty s kašpárkovou příchutí kupovat nemusím..." o tom nepochybuju, kazdy dospělý je snad dostatečně kritický, aby podlehl reklamě takto jednoduše.

    Vzhledem k tomu, ze jde o detskou knihu tak prijemcem je ale prave dite. Prani deti je pak v mnoha rodinach velice vyrazny duvod, proc se koupi ten ktery produkt - a rozhodne se nejedna jen o jogurty... Role deti ve spotrebitelskem chovani domacnosti je vdecne tema mnoha vyzkumu, na zaklade kterych je v nekterych statech reklama zamerena na deti prisne regulovana.

    V České republice promyslenejsi pravni úprava reklamy zacílené na děti chybi, kdyz uz je nejaka, tak se tyka reklamy televizni. Nove formy marketingu, ktere predstavuje prave yinači příkladně prave svym kasparkem v rohliku (nebo treba projektem kmeny, zamerenym na společenský subkulutury), tak nijak regulovany nejsou, takze i vytvoreni kasparka v rohliku neni v nesouladu s neexistujicim pravidly.

    Podle me je potrebne o tom alespon mluvit.. proto jsme to zde vzpomenul. koncim OT.
    HYPERION
    HYPERION --- ---
    Pokračujeme ve skromném výčtu knížek pro malé čtenáře a ještě menší posluchače.

    XB-1 » Čtení na dobrou noc – část druhá
    http://www.casopisxb1.cz/aktuality/cteni-dobrou-druha/
    GORMIE
    GORMIE --- ---
    JINDRICH: Každopádně je to zajímavá informace, o tom žádná. Je pravda, že to trochu klame tělem, když to působí tak alternativně, punkově, takže člověk tolik nečeká.
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    GORMIE: chapu... jen mi to nedalo nevzpomenout :).

    Dada, jaromir jagr a dalsi. svou identitu, jmeno ci hlas prodavaji reklamnim agenturam bezně také, u knih to však tak obvyklé ale nebyva.
    GORMIE
    GORMIE --- ---
    JINDRICH: Zatímco když budu poslouchat Dádu, tak zaháčkovaný nejsem, protože ta to dělá jen z lásky k umění, ne? :D
    Je to byznys, jako každý jiný. Není třeba to brát tak apokalypticky. Myslím, že ještě mám svůj vlastní rozum a jogurty s kašpárkovou příchutí kupovat nemusím. Ostatně naše děti ta hudba moc nezaujala - na rozdíl od knížky, která podle mě obstojí i samostatně.
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    JINDRICH:
    Kdyz sme v tom auditku o knihách... jejichz cteni by snad melo vytvaret a trenovat ctenarskou gramotnostm tak zde link na tematicky web:

    Reklama – 7. díl – Artvertising – umění v reklamě
    http://www.ctenarska-gramotnost.cz/medialni-vychova/mv-reklama/reklama-7

    "Jiným příkladem úspěšného artvertisingu „lehčího typu“ je projekt agentury Yinachi a společnosti Bejbypank, v němž prostřednictvím zábavných pořadů dětsko-dospělácké kapelky Kašpárek v rohlíku cíleně oslovují děti a rodiče."
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    GORMIE:
    BALAENA:

    Je dobre byt si vedom, ze kasparek v rohliku je primarne vytvoren jako nosic pro reklamu (tzv "hudebně-byznysový projekt") zamerenou na specifike cilove skupiny... tedy na rodice s detmi...

    Jednoduse receno, tim ze koupite knizky, shlednete predstaveni ci stahnete jejich alba, tak se dobrovolne stavate "zahackovanym" segmentem cilove skupiny. Tim padem reklama pristi rok, treba na jogurty (zalezi ciste na tom, jaky klient si u yinachi propagaci sveho produktu objedna) bude mirit primo na vas/vase deti - (pravdepodobne) prostrednictvim tematiky/vizualu/casti songu z kasparka v rohliku ci souvisejicich umelecko-byznysových projektů.

    Vzniká specializovaná agentura pro rodiče a děti | MaM.IHNED.CZ - aktuality z domova
    http://mam.ihned.cz/c1-40269880-vznika-specializovana-agentura-pro-rodice-a-deti

    " Pro klienty spoluvytváříme cílenou zábavu pro danou cílovku. Nejlepším příkladem je projekt Kašpárek v rohlíku, se kterým vyrážíme na šňůru po festivalech a který přitahuje cílovku, již u televize často ani nepotkáte."
    viz rozhovor s predstavitelem agentury yinachi: http://mam.ihned.cz/c1-25628790-yinachi-tj-artvertising
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    ALDEMIK: Na diteti zatim netestovano,jen jsme Anicku prinesli z knihovny ,jeli jsme na dovolenou,ale prekvapila me,cekala jsem neco uplne jineho,nejaky pribeh:) Tohle mi mimodek pripomnelo trochu spis tu puntikovou knizku :)
    ALDEMIK
    ALDEMIK --- ---
    DZAMLING: OK :-) díky.
    Podívej se na to, málo lidí ji zná, ale kdo ji zná, ten ji miluje.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam