• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUCCHADětská kniha
    LADY_MYSKA
    LADY_MYSKA --- ---
    LADY_MYSKA: pod stromem byl i tenhle poklad


    LADY_MYSKA
    LADY_MYSKA --- ---
    Jsem moc rada, ze se mi podarilo detem nepozorovane, kazdy adventni tyden darovat dve knizky. A je mi lito, ze nebyl cas je za ten tyden precist.
    Ale dite je poctive nosilo do skoly a co vim, tak jednu tam i cetli.
    Jednalo se o tyhle knihy
    LADY_MYSKA
    LADY_MYSKA --- ---
    a knizky pod stromem

    Detskou kucharku, jak jsem tu jiz predstavovala.

    Pod stromem byl i Dedecku, jeste vypravej, coz je literatura na hrane, nastesti nemusim precitat ja, ale dite cte samo muzi

    no a dalsi knizka z edice "Pribehy se stastnym koncem", ktery se k nam dostal tak, ze si prvni knizku samo vybralo dite v ramci prvniho cteni a od te doby je stale po knizkach poptavka. Nelibi se mi, hned v te prvni naslo se kotatko bylo hromada chyb, cely pribeh divnej a tak, byla bych radeji, kdyby cetla jine knizky.
    Uz takhle doma mame kocku, sovu a ted psa.
    LADY_MYSKA
    LADY_MYSKA --- ---
    RYBKA: ja takhle donesla do cekarny k doktorce stare cisla slunicka.

    Ted tridim knihovny a uz jsem hromadu zviratkovych knizek a la levne knihy taky vynosila z domu.

    Moc se mi libi tenhle projekt
    OBRAZEM: Jiřinka a Mahenka. Čtenářské lavičky přináší knihy na náměstí - Brněnský deník
    http://brnensky.denik.cz/...rinka-a-mahenka-ctenarske-lavicky-prinasi-knihy-na-namesti-20151009.html
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    a jéje, pardon za tu velikost :(
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    a vůbec - pochlubte se, čím vás Ježíšek obdaroval? my jsme vedle zmiňovaných dvou "pecek" dostali:

    BEBERA
    BEBERA --- ---
    MAGGIE: Mě takhle lezla na nervy knížka Pepánkova dobrodružství, příšerné příběhy, příšerné vyprávění. A co ti malí nevkusové? Těm se líbila! Musela jsem ji celou dočíst! :(
    RYBKA
    RYBKA --- ---
    MAGGIE: Já tyhle knížky nosím do čekárny k doktorce, tam je člověk vděčnej za cokoli, nebo do knihovny na polici "čtenáři čtenářům" :-)
    Z letošních dárků ale zatím žádná pryč nepůjde.
    MAGGIE
    MAGGIE --- ---
    Nejraději bych zavedla nějaký nový zákon týkající se podomních prodavačů pochybných tiskovin - bohužel jsme k Vánocům (vedle mnou vybraných knih, o kterých si myslím, že jsou kvalitní - např. nově vydaný první díl Harryho Pottera od Albatrosu) dostali i něco tak šíleného jako paperbacková Žabulka a žabík (příběh o žabí rodině, který by vyplodil člověk s nulovou fantazií během jednoho odpoledne) či Pohádky a bajky k povídání (prvotní nápad asi OK - příběhy, na základě kterých se vždy dále procvičuje slovní zásoba dětí v rámci různých navazujících cvičení, ale nejen ty ilustrace k tomu!!!!!). Omlouvám se, ale muselo to ven. Snad jste měli větší štěstí. Vyhazovat knihy neumím, ale v tomto případě se asi postupně dané od nás z domova nenápadně vytratí.. HOWGH.
    MARKYSHA
    MARKYSHA --- ---
    Jak jste se tu nedávno bavili o těch Disneyovkách, tak u nás teď jedna vede na celé čáře https://www.bux.cz/knihy/194015-pohadky-do-postylky-pro-male-nezbedniky.html
    BALAENA
    BALAENA --- ---
    JINDRICH: aby jim cílovka mezitím neodrostla. ti, kdo ujížděli na Kašpárcích před lety, už od toho jsou - aspoň v našem fanouškovském okolí - dávno pryč, protože už je z toho moc mainstream
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    GORMIE: nejde prave o prime utraceni penez, ale (jejich slovy) o komunikaci "klienta" s cilovkou, na kterou bezna reklama nezabira, nebo se ji primo umyslne vyhyba. Ty veci co se daji primo koupit s tematikou či logem kašpárku, to je bezny merch, dost podobny tem co ma kazda kapela. Sam sem jeste zadnou "komunikaci" nepostrehl a vlastne by tak nebyl duvod k nejakemu podezreni. Vsechno co jsem sem o kasparkovi psal vsak zaznelo par let zpet v nekolika ruznych rozhovorech s lidmi z te zminovane agentury pro marketingove magaziny. Mozna se jim jen dosud nezdarilo tento prostor prodat, ci vyckavaji.... kdo vi.
    GORMIE
    GORMIE --- ---
    JINDRICH: Rozumím a souhlasím, já jsem na začátku špatně vyhodnotil pointu toho tvého příspěvku a nevěnoval jsem tomu moc pozornost, takže jsem na to reagoval jen jako na výkřik, že komerce je zlo. Tohle je rozhodně zajímavá věc a je dobré o tom vědět.
    Na druhou stranu, ta koncepce Kašpárka je fakt originální a nezdá se, že by to bylo určeno jen ke ždímání peněz z lidí, protože těch věci, za které v souvislosti s kašpárkem můžeš utratit peníze, vlastně není moc.
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    GORMIE: Tak na té nerozpoznatelnosti je to právě postavené. ten tzv "artvertising" spočívá ve vytváření "uměleckých" produktů sloužících pro navázání komunikace s cílovkou. Tak to nastavené komunikační kanály (oblíbenost kašpárka mezi dětma) jsou pak prodávány "klientům", tedy nějakým obchodním značkám.

    Ta kniha, stejně jak ta hudba.. je jiz od počátku vytvořená a od umělců reklamkou yinachi koupená za tímto účelem (to nic nerika o kvalitach techto produktu. Verim ze kniha i jihočeské loutkové divadlo obstojí samo o sobě. Stejně tak hudba na které se podílejí hudebníci takových jmen jako L. Dusilová, T. Graves, J. Svoboda z Traband či R. Banga z Gypsy těžko bude nekvalitní).

    Coz je zasadne rozdilne od jinych pohadek - astrid lindgrenove, eduarda petisky.. ajinych... jejich motivy mohou/hly byt taktez komercni, ale spise ve smyslu prodejnosti jednotlivych titulu, nezli v te strategii yinachi.

    "Myslím, že ještě mám svůj vlastní rozum a jogurty s kašpárkovou příchutí kupovat nemusím..." o tom nepochybuju, kazdy dospělý je snad dostatečně kritický, aby podlehl reklamě takto jednoduše.

    Vzhledem k tomu, ze jde o detskou knihu tak prijemcem je ale prave dite. Prani deti je pak v mnoha rodinach velice vyrazny duvod, proc se koupi ten ktery produkt - a rozhodne se nejedna jen o jogurty... Role deti ve spotrebitelskem chovani domacnosti je vdecne tema mnoha vyzkumu, na zaklade kterych je v nekterych statech reklama zamerena na deti prisne regulovana.

    V České republice promyslenejsi pravni úprava reklamy zacílené na děti chybi, kdyz uz je nejaka, tak se tyka reklamy televizni. Nove formy marketingu, ktere predstavuje prave yinači příkladně prave svym kasparkem v rohliku (nebo treba projektem kmeny, zamerenym na společenský subkulutury), tak nijak regulovany nejsou, takze i vytvoreni kasparka v rohliku neni v nesouladu s neexistujicim pravidly.

    Podle me je potrebne o tom alespon mluvit.. proto jsme to zde vzpomenul. koncim OT.
    HYPERION
    HYPERION --- ---
    Pokračujeme ve skromném výčtu knížek pro malé čtenáře a ještě menší posluchače.

    XB-1 » Čtení na dobrou noc – část druhá
    http://www.casopisxb1.cz/aktuality/cteni-dobrou-druha/
    GORMIE
    GORMIE --- ---
    JINDRICH: Každopádně je to zajímavá informace, o tom žádná. Je pravda, že to trochu klame tělem, když to působí tak alternativně, punkově, takže člověk tolik nečeká.
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    GORMIE: chapu... jen mi to nedalo nevzpomenout :).

    Dada, jaromir jagr a dalsi. svou identitu, jmeno ci hlas prodavaji reklamnim agenturam bezně také, u knih to však tak obvyklé ale nebyva.
    GORMIE
    GORMIE --- ---
    JINDRICH: Zatímco když budu poslouchat Dádu, tak zaháčkovaný nejsem, protože ta to dělá jen z lásky k umění, ne? :D
    Je to byznys, jako každý jiný. Není třeba to brát tak apokalypticky. Myslím, že ještě mám svůj vlastní rozum a jogurty s kašpárkovou příchutí kupovat nemusím. Ostatně naše děti ta hudba moc nezaujala - na rozdíl od knížky, která podle mě obstojí i samostatně.
    JINDRICH
    JINDRICH --- ---
    JINDRICH:
    Kdyz sme v tom auditku o knihách... jejichz cteni by snad melo vytvaret a trenovat ctenarskou gramotnostm tak zde link na tematicky web:

    Reklama – 7. díl – Artvertising – umění v reklamě
    http://www.ctenarska-gramotnost.cz/medialni-vychova/mv-reklama/reklama-7

    "Jiným příkladem úspěšného artvertisingu „lehčího typu“ je projekt agentury Yinachi a společnosti Bejbypank, v němž prostřednictvím zábavných pořadů dětsko-dospělácké kapelky Kašpárek v rohlíku cíleně oslovují děti a rodiče."
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam