Zdar, nechtěla jsem coby nováček "zaprouzet" hned zkraje, ale teď bych se ráda k některým názorům vyjádřila.
Na úvod - W10 považuju za výborný projekt, do kterého spousta lidí vložila spousta času a práce. Před nimi smekám a držim jim v jejich entusiasmu palce.
Stran "svobody". Z organizace jiného projektu mám zkušenost, že příliš mnoho "anarchie" se nevyplácí. Některý lidi prostě ty mantinely potřebujou. V novém prostoru by možná bylo fajn mít možnost příliš divoké jedince nějak usměrnit, kupř. stylem - "hele, tobě už nenaleju", nebo "hele, ty už radši zaplať a běž domů" apod. A podepisuju se pod to, že to usměrnění nemusí být vždy od kovaného wolkrováka, za pohodu nebo nepohodu na místě jsou zodpovědní všichni.
Ohledně akcí zadarmo. Bohužel mám dojem, že spousta lidí má zafixováno, že když je něco zadarmo, tak to nejen NIC nestojí ale taky ZA NIC nestojí, nebo to NEMÁ žádnou HODNOTU. Tohle se dost špatně vyvrací. Osobně mě třeba hooodně mrzelo, když na W10 hráli novozélandští Beyondsamble, že jim do klobouku téměř nikdo nic nenasypal. Přitom asi bylo všem jasné, že je ten výlet/pobyt něco stál. Chápu, že wolkrováci nejsou žádní boháči, ale když mají na to pivo...tak proboha. Tudíž bych možná navrhovala nasadit příště nějaké - alespoň symbolické - vstupné (dvacka - páďo), na které každý dosáhne, ale všichni snad pak už pochopí, že "těch pár dovedů" co se na tom pódiu snaží, tam dělají něco, co stojí za špetku pozornosti.
Stran propagace, mám dojem, že byla vždycky dobrá - plakátky jsem vídávála různě na školách, stránky byly aktualizované, zde vždy visel program. Ona to zas není taková prča, protlačit upoutávky někam ofiko. Možná bych napříště ještě navrhovala model "mailinglist" - tj. možnost upsat se do nějakého "wolkrováckého spamníku" ze kt. by jednou za měsíc přišel program. Myslím, že něco obdodného mají třeba Skryťáci nebo Séparée, co si tak vzpomínám, takže se to nějak udělat dá (jak to při své IT neschopnosti nevím :).