• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    STRATILSOMSACORPORATE DESIGN ll mam logo co s nim


    ODBORNA zamerana na Corporate design, ako jednej zo sucasti Corporate identity. Hlavne, skusenosti pri tvorbe a navrhu...na co sme zabudli (,,ten odlesk, fakt v jednej farbe nevytlacime,,)... zdroje... skusenosti. Logom to nekonci.

    http://www.identityworks.com/default.htm
    http://www.logodesignlove.com/best-logo-design-resources
    http://www.logoorange.com/
    http://www.logolounge.com/default.asp
    http://www.wolda.org/
    http://logopond.com/
    http://www.underconsideration.com/brandnew/
    http://users.ncrvnet.nl/mstol/56.html
    http://38one.com/logolog
    http://logofaves.com
    http://identitydesigned.com
    rozbalit záhlaví
    KEL
    KEL --- ---
    QUIFF: muzes zacit treba i fixou, stetcem, prekladanim papiru, parkem v rohliku a horcici, jizdou v tramvaji...
    QUIFF
    QUIFF --- ---
    ahoj vespolek...tak snad tady to bude bez buranskych vykriku...a vyhruzek...:o)))

    jinak tuzka je vazne zaklad...jako z ceho jineho chce clovek vychazet, nez z navrhu tuzkou...?...at je to logo, web, nebo socha...vzdycky je nutnost zacit tuzkou a papirem...
    DANNIEL
    DANNIEL --- ---
    tuzkapapir je u me prvni krok nejen u log - skoro u vseho od webu po datbazovou strukturu ;-)
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    postup tvorby pre obchod s darcekovymi kosmi cokolady

    http://justcreativedesign.com/2009/02/04/the-logo-design-process-from-start-to-finish/

    paci sa mi ako si nakoniec poradil a dostal tam korunu, vadi mi pismeno E. Trosku mu neverim, ze skicuje najprv ceruzkou. Skice su moc pravidelne rozmiestnene. Skor to tam ma na efekt.
    Skicujete loga ceruzkou? Osobne malokedy, iba ked potrebujem rychlo zaznacit ideu. Inak si skor vytvorim predobraz v mysli a doladujem v AI.
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    me bavi opravdu hodne pepsi DNA :-)) jen mam pocit, ze pri odebirani soucasti DNA se jde spis cestou upadku nez vyvoje, ne???
    ORTIGA
    ORTIGA --- ---
    STRATILSOMSA: Na psani takovych zprav by snad ani nebylo tezky udelat generator ;]
    KUBA687
    KUBA687 --- ---
    vtipný je, že zrcadlo vzali i s "gutenbergem" prostě odsud: http://en.wikipedia.org/wiki/Canons_of_page_construction ani se nenamáhali to správně překreslit (-:
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    BINARY_PARANOIC: aaaaa kluci sakra! chybi nam myslenka! -))
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    BINARY_PARANOIC: suhlas, najme tie magneticke ,,silociary,, mi pridu uz moc...

    V podstate sa snazili na prikladoch popisat, ze ako bude logo pekne fungovat, tu je to myslim jednoznacnejsie > http://www.viget.com/inspire/book-review-giveaway-the-geometry-of-design/
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    LENDULIK: také mám obavy, že logo vzniklo prostě „intuitivně“ a pak si říkali...kruci kruci, jak my to obhájíme před šéfy šéfů...hmm... :)
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    BINARY_PARANOIC: Ale zase na to, ze to pasovali na hotovy logo je to docela povedene, to uznej :)

    Pravda, kdyby to pochazelo z nejake objevne myslenky, bylo by to urcite zajmavejsi.
    BINARY_PARANOIC
    BINARY_PARANOIC --- ---
    STRATILSOMSA: do značné míry mi to přijde, že pouze potřebovali být „přesvědčiví“. Jedině tím si vysvětluji používání chytlavých, leč často poněkud závadějícím způsobem použitých ikon – tak napříkla Mona Lisa, která ale samozřejmě nijak proporcemi obličeje v té době nevybočovala, progresivní je u ní spíše způsob zpracování pozadí, jeho propojení nekonkrétní linkou s popředím a celková lomená barevnost. Stejně tak Parthenon není při čelním pohledu úplně přesný podle zlatého řezu, protože jde ještě dál a počítá s podhledem člověka, kdy se mu samozřejmě proporce poněkud deformují. Stejně tak u zrcadla sazby bych byl hodně opatrný s tou danou středověkou ukázkou, kdy v té době v Evropě pořád panoval horror vacui, a tak byla především snaha stránku co nejvíce zaplácat. „Klasické“ proporce zrcadla sazby tak známe v podstatě až od Jana Tschicholda. Rozhodně ne z tisků Gutenbergových či co to tam je.

    Zapojovat do toho ještě magnetické a energetické síly mi pak přijde již jako hodně roubované...

    Z celé quasistudie mi tak přijde k věci pouze porovnávání tvaru s lidským úsměvem a emocemi, které tak vyvolává a pak samozřejmě barevnost.
    LENDULIK
    LENDULIK --- ---
    STRATILSOMSA: tohle je super... k tomu jsem ted cetla Case study o pametove stope a efektu na spotrebitelsky nazor CocaCola vs Pepsi.
    Pokusim se to nekde najit...

    Je v tom vyvoji dost jasne videt ta faze kdy se pepsi chtela cocacole podobat a pak prisla ta faze kdy se jasne vymezili prave preste opacne, proti. Dnes uz maji prevazne modrou barvu, moderni znak, mladou cilovku...
    STRATILSOMSA
    STRATILSOMSA --- ---
    Poprosim o vecnu a odbornu diskusiu. Bol by som rad aby diskusia neostala iba pri logu, ale aj pri jeho dalsich aplikaciach apod.

    Na uvod snad http://dl-client.getdropbox.com/u/30303/pepsi_gravitational_field.pdf

    Medzi zakladne pravidla v nasom odbore patria, dodrziavat terminy a nechat svoje ego ,,za dverami,, :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam