• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PROCKOOPFIFA - FC 25
    rozbalit záhlaví
    WHITERABBIT
    WHITERABBIT --- ---
    PUEBLO: odkud co a jak
    PUEBLO
    PUEBLO --- ---
    predobjednano ;)
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    jinak to tactical defending se mi líbí čím dál víc. přepnul jsem si na Amatéra, abych měl klid a prostor sledovat, jak se to chová a jak to funguje a přijde mi to krok správným směrem - hráč má teď mnohem větší vliv na to, co se děje při soubojích o míč. počítač ti částečně pomáhá při stínování, ale vlastní zákrok (případně strčení do soupeře zezadu) je na tobě. vznikají super situace, když třeba útočník zrovna v tu chvíli uhne, udělá kličku apod - vypadá to hrozně přirozeně. já jsem zatím čím dál nadšenější. rozhodčí jsou taky fajn, odpískali mi penaltu za zákrok, kterej nebyl faul, ale bylo to o fous, tak mám pocit, že v tom je i trochu loterie, což se mi líbí.
    MICKEY_MOUSE
    MICKEY_MOUSE --- ---
    WHITERABBIT: lepší než broadcast kamera mi přijde tele-broadcast (vadí mi změna měřítka, když broadcast kamera zabírá hru u bližší lajny). co se týká braní míčů soupeři, to mi taky celkem jde, dělám to tak, jak je v tom tutorialu - tlačítkem pro střelu vypichuju míč, když jsem před soupeřem a snažím se taky hodně o stínování hráčů - zatím myslím, že ten systém bránění je dobrej. co ale absolutně nedávám je bránění centrů a takovejch těch prudkejch přihrávek, kdy kompl přihrávkou jakoby nastřelí spoluhráče ve vápně a ten hned z první pálí - to vůbec nevím, co s tím.
    WHITERABBIT
    WHITERABBIT --- ---
    Tak zatim jsem z toho noveho braneni lehce rozcarovany.. Jak berete souperi mice?.. A co rikate na tu novou broadcast kameru hrajete na ni?
    WHITERABBIT
    WHITERABBIT --- ---
    MICKEY_MOUSE: tak tohle by bylo fajn,ale imho nepude
    THESTOUPA
    THESTOUPA --- ---