• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    CASTER
    CASTER --- ---
    No jo mne tam taky jeden chybi. Ale mam dojem ze byl bez pohybu tak jestli to neni tim...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    tak nám zas mBank pohnojila měsíční výpisy z účtů :-( Dorazili jaksi nekompletní, bez některých účtů. Je vůbec něco co v Polsku funguje opakovaně bezvadně?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    TOM: Presne tak. Ale pak pro ty IVRka po navazani hovoru telefon vysila normalni dvojtony jako tlacitkovy telefon (si to zkus - zavolej si jinym telefonem a na tom svem zmackni par tlacitek). Asi ho mas blbe naladenej a ten system to proste nerozeznaval.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NELDE: nezlobilo by vytaceni, protoze ty tony se pri navazovani spojeni v mobilu nepouzivaji.
    NELDE
    NELDE --- ---
    TOM: Proto si myslím, že telefon vysílal něco, čím mátl, možná dvojtón. Pokud bylo očekáváné číslo v nabídkce, tak to vzalo ten první, pokud však jich zadáváš více, tak se interpretují oba. Zlobilo by ti ale vytáčení - pokud vytáčíš klávesami. Uložené číslo to vytočí dobře.
    TOM
    TOM --- ---
    NELDE: nemají
    MRTVY_KENNY: kdo by s tím taky počítal když vysílal impulsy pro pohybování se v nabídce (jinak bych se ani s operátorem nespojil kdybych nezadal... např. "2" a "5") že pro zadávání hesla a identifikačního čísla ty impulsy najednou přestanou fungovat.....
    ... a máš samozřejmě (opět? .)) pravdu, systém by mohl rozpoznat že nepřijal správný počet impulsů (nebo vůbec žádné) a mohl by to oznámit (po tom potvrzení křížkem)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TOM: akorat teda ze telefon nevysilal impuls mi prijde divne, kdyz si volis to heslo, tak ten automat, predpokladam, ceka a pokud z tebe nevyzdime 4(?) znaky, tak by mel brblat a ne tvarit se, ze je to ok.. v obou pripadech by to mohli proverit a ne povazovat za bezpredmetne.
    ale whatever, hlavne ze fuguje.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Napadá mě - nemají tvé klávesy nějaký tón při zmáčknutí? Který je sejmut mikrofonem a shodou okolností shodný s tónem pro nějaké číslo?
    TOM
    TOM --- ---
    MRTVY_KENNY: jo, a za ten "impuls k vyřešení" děkuju Tobě .)
    TOM
    TOM --- ---
    MRTVY_KENNY, ADAMM: ehm.... zkusil. dneska

    Dobrý den,
    připadám si jako idiot.
    Zkusil jsem se poslední věc, kterou jsem ještě nezkoušel – přihlásit se do mLinky z jiného telefonu. Vyzkoušel jsem to z pevné linky – úspěšně. Zadal jsem odblokování hesla i.bankovnictví – úspěšně. Zadal jsem v i. bankovnictví nové změněné heslo – úspěšně!
    Evidentně to tedy bylo telefonem. Nechápu proč, nikdy jsem u tohoto přístroje neměl s tónovou volbou (?) problém.
    Také mi úplně není jasná příčina původního zablokování hesla, bylo moje standardní používané pro většinu aplikací... ale to už je přinejmenším sporné. Najednou jsem si teď nějak přestal věřit .o)
    Incident je vyřešen – jakým způsobem se reklamace uzavře?

    Děkuji za spolupráci... a impuls k vyřešení .o)


    odpověď:

    Dobrý den,

    jsem rád, že máte možnost disponovat s Vaším portfoliem v mBank. V takovém případě reklamaci stáhnu a dále ji budeme považovat za bezpředmětnou. Evidentně tedy telefon nevysílal impuls do našeho systému a nemohl Vás identifikovat. Z jakého důvodu se tak děje, bohužel nemohu posoudit.
    Věřím, že již bude vše fungovat v pořádku.

    Přeji pěkný den.


    jsem holt lama :/
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TOM: zkousels jiny telefon?
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    GOR: u me uz to preslo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    jsou to jen lidi... znam to od nas z praxe :)
    GOR
    GOR --- ---
    JUANITA: Hm, to se mi delo taky, ja jsem to pricital CDMA, ale jiny weby mi v ty chvili fungovaly.... lezl jsem tam Firefoxem a Operou.
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    NELDE: Chargeback platí acquirer (finanční instituce, se kterou má obchodník smlouvu o akceptaci karet). Ten to pochopitelně pak strhne obchodníkovi. Krach obchodníka je riziko acquirera. Proto také mají potenciálně riskantní obchodníci vyšší poplatky nebo musí přistoupit na další formy zajištění - zadržování plateb atp.
    NELDE
    NELDE --- ---
    CASTER: Tohle řeší jiné oddělení než interní problémy.

    Kdo říká, že to nese banka. O tom silně pochybuji (-; Buď ty peníze ještě nedošly adresáta (banka může zrušit karetní transakci, která ještě nebyla zcela provedena), nebo je na to nějaké pojištění.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: jo to chápu a fórum beru jako jednoznačné plus (byť současná podoba s několika exhibujícími jedinci mi nepřijde ideální). Na druhou stranu u jiných bank jsou tu pobočky, kde je podstatně větší šance, dostat se při problémech ke kompetentní osobě. U mBank je člověk prakticky odkázán jen na ty prostředky na dálku.
    CASTER
    CASTER --- ---
    PULKA: no nejakou poznamku si prece jen neodpustim, lepsi by bylo resit poradne problemy zpusobene samotnou bankou, nez treti stranou

    (stejne mi nejde porad do hlavy proc by dluh zkrachovale spolecnosti mela nest banka jen proto, ze se pouzila karta, ale mozna do toho jen nevidim)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    (tím nijak nechci omlouvat chyby, které se dějí, i když by nemusely.)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: k tomuhle bych jen podotknul možná samozřejmé, ale trochu opomíjené dvě drobnosti: za prvé se na fóru neřeší "každá druhá" reklamace, ale zejména "špeky", věci, které se za normálních podmínek nestávají (a rozhodně ne obvykle). za druhé - to fórum existuje a tak je mnohem vidět víc to, co jinde vypadá možná stejně hrozně, ale nikde se o tom nemluví, respektive vždy jen útržkovitě, když si někde někdo stěžuje - na mFóru je to v koncentrované podobě.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam