• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    jsou to jen lidi... znam to od nas z praxe :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    (tím nijak nechci omlouvat chyby, které se dějí, i když by nemusely.)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: k tomuhle bych jen podotknul možná samozřejmé, ale trochu opomíjené dvě drobnosti: za prvé se na fóru neřeší "každá druhá" reklamace, ale zejména "špeky", věci, které se za normálních podmínek nestávají (a rozhodně ne obvykle). za druhé - to fórum existuje a tak je mnohem vidět víc to, co jinde vypadá možná stejně hrozně, ale nikde se o tom nemluví, respektive vždy jen útržkovitě, když si někde někdo stěžuje - na mFóru je to v koncentrované podobě.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: nemyslím tím nyx, ale že bude přibývat společností, které budou mít svoje specialisty, kteří budou lézt všude možně po netu a proaktivně reagovat na jakýkoliv problém, stesky nebo přání... to samozřejmě neznamená, že budou mít pravomoc kdykoliv cokoliv vyřešit, ale bude to de facto standardní součást firmy na pomezí customer care a marketingu / pr...

    a to imho není žádná utopie, ale v usa už relativně často zkoušená věc a k nám to dřív nebo později dojde taky.
    PULKA
    PULKA --- ---
    BUNDA: když jsem vyřizovala vrácení ceny letenky se skyeurope (asi 10000 Kč), tak to za dva měsíce vyřešili - a dokonce kladně, nemůžu si stěžovat (p.s. odpuste si poznámky o kupování letenek u krachujících společností, potřebovali jsme je kvůli vízu)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    jinak tedy hlasim, ze pres google chrome a upc (jinak funkcni) ted nejak podivne chodi ebanking; sice se po zadani hesla nahraje obrazovka, ale jakykoliv dalsi klik v menu zpusobi nekonecny cekani na odezvu.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: tenhle model je ale ultimativne nesystemovy, a proto ve velky skale nemuze fungovat: nyx je naprosto ezotericka vysec nejakejch uzivatelu internetu, a v ni dalsi niche v podobe uzivatelu mbank. je (bez ironie) skvely, ze tu mame insidera, ale deklarovat jeho pritomnost jako sluzbu banka nikdy nebude moct, desitkam tisicum lidi bys nemohl pomoct, a udelat to nejak systemove... to jsme zase za zacatku u systemovosti a nevyhnutelny red-tape byrokracii. vidis to jinak?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    kdyby vás to náhodou zajímalo víc, tak doporučuju přečíst si tohle: http://www.slideshare.net/razorfishmarketing/fluent-the-razorfish-social-influence-marketing-report
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TOM: díky, ale ono to není po pravdě řečeno moc pozitivní... aktivita jednotlivce (k tomu dnes již bývalého zaměstnance) by neměla suplovat fungující systémy, žeano :) nicméně, asi by řada z nás uvítala, kdyby se na nyxu dal najít podobný insider ve spoustě jiných firem :) a imho to je věc, která v nedlouhém časovém horizontu skutečně nastane. to je ten "social media marketing" ve své nezkarikované podobě - že prostě budou možnosti, jak se dostat k lidem, kteří jsou kreativní v tom, jak pomáhat klientům své firmy.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: pro mne by pozitivní zkušeností bylo automatické vyřešení problému co nejdříve přes mLinku. Jinak ti samozřejmě gratuluji :-)
    TOM
    TOM --- ---
    BUNDA: mám čerstvou velmi pozitivní zkušenost - reklamaci přes mLinku následně popostrčit přes ADAMMa .o) poslal můj problém šéfovi customers care v kopii na vedoucí produktového oddělení
    (berte to jako pochvalu před nastoupenou jednotkou .))
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: vlastní zkušenost (byť zkraje působení mbank) a dostatek zkušeností ostatních zveřejněných na mFóru. Dokud se to nerozmázne tam tak se mLinka jeví jako ztráta času :-)
    TOM
    TOM --- ---
    ADAMM: předem díky! chtěl jsem počkat ještě tak týden (přeci jen i já se v práci po dovolené pořád trochu rozkoukávám .)) a zavolat operátorovi

    BUNDA: osobní názor, anebo vlastní negativní zkušenost?
    podle mé obecné zkušenosti ... pomáhá "aktivní" urgování .)
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HUBIK: nic se nestalo .)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    TOM: reklamace jsou v mBank problém. Podotýkám, že to je můj osobní názor.
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    DAMIAN: tak to se moc omlouvam. Netusil jsem, ze par mesicu se nevejde do pouhych dvou let.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HUBIK: no čekal jsem kdo to napíše... limit dvou let není pro mě dostatečný
    HUBIK
    HUBIK --- ---
    DAMIAN: kdyz ho budes zavadet "za par mesicu" tak by ti limit dvou let asi nemel vadit.
    DAMIAN
    DAMIAN --- ---
    HAYES: to nelze..."UVEDENÉ POČÁTEČNÍ DATUM PŘEKRAČUJE PŘÍPUSTNÝ LIMIT 2 LET"
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    A vůbec jste mě neupozornili, že tady na Nyxu jsem dodneška úrokovou sazbu z 2.5% na 2.1% nezměnil!
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam