• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TOM: akorat teda ze telefon nevysilal impuls mi prijde divne, kdyz si volis to heslo, tak ten automat, predpokladam, ceka a pokud z tebe nevyzdime 4(?) znaky, tak by mel brblat a ne tvarit se, ze je to ok.. v obou pripadech by to mohli proverit a ne povazovat za bezpredmetne.
    ale whatever, hlavne ze fuguje.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Napadá mě - nemají tvé klávesy nějaký tón při zmáčknutí? Který je sejmut mikrofonem a shodou okolností shodný s tónem pro nějaké číslo?
    TOM
    TOM --- ---
    MRTVY_KENNY: jo, a za ten "impuls k vyřešení" děkuju Tobě .)
    TOM
    TOM --- ---
    MRTVY_KENNY, ADAMM: ehm.... zkusil. dneska

    Dobrý den,
    připadám si jako idiot.
    Zkusil jsem se poslední věc, kterou jsem ještě nezkoušel – přihlásit se do mLinky z jiného telefonu. Vyzkoušel jsem to z pevné linky – úspěšně. Zadal jsem odblokování hesla i.bankovnictví – úspěšně. Zadal jsem v i. bankovnictví nové změněné heslo – úspěšně!
    Evidentně to tedy bylo telefonem. Nechápu proč, nikdy jsem u tohoto přístroje neměl s tónovou volbou (?) problém.
    Také mi úplně není jasná příčina původního zablokování hesla, bylo moje standardní používané pro většinu aplikací... ale to už je přinejmenším sporné. Najednou jsem si teď nějak přestal věřit .o)
    Incident je vyřešen – jakým způsobem se reklamace uzavře?

    Děkuji za spolupráci... a impuls k vyřešení .o)


    odpověď:

    Dobrý den,

    jsem rád, že máte možnost disponovat s Vaším portfoliem v mBank. V takovém případě reklamaci stáhnu a dále ji budeme považovat za bezpředmětnou. Evidentně tedy telefon nevysílal impuls do našeho systému a nemohl Vás identifikovat. Z jakého důvodu se tak děje, bohužel nemohu posoudit.
    Věřím, že již bude vše fungovat v pořádku.

    Přeji pěkný den.


    jsem holt lama :/
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TOM: zkousels jiny telefon?
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    GOR: u me uz to preslo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    jsou to jen lidi... znam to od nas z praxe :)
    GOR
    GOR --- ---
    JUANITA: Hm, to se mi delo taky, ja jsem to pricital CDMA, ale jiny weby mi v ty chvili fungovaly.... lezl jsem tam Firefoxem a Operou.
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    NELDE: Chargeback platí acquirer (finanční instituce, se kterou má obchodník smlouvu o akceptaci karet). Ten to pochopitelně pak strhne obchodníkovi. Krach obchodníka je riziko acquirera. Proto také mají potenciálně riskantní obchodníci vyšší poplatky nebo musí přistoupit na další formy zajištění - zadržování plateb atp.
    NELDE
    NELDE --- ---
    CASTER: Tohle řeší jiné oddělení než interní problémy.

    Kdo říká, že to nese banka. O tom silně pochybuji (-; Buď ty peníze ještě nedošly adresáta (banka může zrušit karetní transakci, která ještě nebyla zcela provedena), nebo je na to nějaké pojištění.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: jo to chápu a fórum beru jako jednoznačné plus (byť současná podoba s několika exhibujícími jedinci mi nepřijde ideální). Na druhou stranu u jiných bank jsou tu pobočky, kde je podstatně větší šance, dostat se při problémech ke kompetentní osobě. U mBank je člověk prakticky odkázán jen na ty prostředky na dálku.
    CASTER
    CASTER --- ---
    PULKA: no nejakou poznamku si prece jen neodpustim, lepsi by bylo resit poradne problemy zpusobene samotnou bankou, nez treti stranou

    (stejne mi nejde porad do hlavy proc by dluh zkrachovale spolecnosti mela nest banka jen proto, ze se pouzila karta, ale mozna do toho jen nevidim)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    (tím nijak nechci omlouvat chyby, které se dějí, i když by nemusely.)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: k tomuhle bych jen podotknul možná samozřejmé, ale trochu opomíjené dvě drobnosti: za prvé se na fóru neřeší "každá druhá" reklamace, ale zejména "špeky", věci, které se za normálních podmínek nestávají (a rozhodně ne obvykle). za druhé - to fórum existuje a tak je mnohem vidět víc to, co jinde vypadá možná stejně hrozně, ale nikde se o tom nemluví, respektive vždy jen útržkovitě, když si někde někdo stěžuje - na mFóru je to v koncentrované podobě.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: nemyslím tím nyx, ale že bude přibývat společností, které budou mít svoje specialisty, kteří budou lézt všude možně po netu a proaktivně reagovat na jakýkoliv problém, stesky nebo přání... to samozřejmě neznamená, že budou mít pravomoc kdykoliv cokoliv vyřešit, ale bude to de facto standardní součást firmy na pomezí customer care a marketingu / pr...

    a to imho není žádná utopie, ale v usa už relativně často zkoušená věc a k nám to dřív nebo později dojde taky.
    PULKA
    PULKA --- ---
    BUNDA: když jsem vyřizovala vrácení ceny letenky se skyeurope (asi 10000 Kč), tak to za dva měsíce vyřešili - a dokonce kladně, nemůžu si stěžovat (p.s. odpuste si poznámky o kupování letenek u krachujících společností, potřebovali jsme je kvůli vízu)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    jinak tedy hlasim, ze pres google chrome a upc (jinak funkcni) ted nejak podivne chodi ebanking; sice se po zadani hesla nahraje obrazovka, ale jakykoliv dalsi klik v menu zpusobi nekonecny cekani na odezvu.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    ADAMM: tenhle model je ale ultimativne nesystemovy, a proto ve velky skale nemuze fungovat: nyx je naprosto ezotericka vysec nejakejch uzivatelu internetu, a v ni dalsi niche v podobe uzivatelu mbank. je (bez ironie) skvely, ze tu mame insidera, ale deklarovat jeho pritomnost jako sluzbu banka nikdy nebude moct, desitkam tisicum lidi bys nemohl pomoct, a udelat to nejak systemove... to jsme zase za zacatku u systemovosti a nevyhnutelny red-tape byrokracii. vidis to jinak?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    kdyby vás to náhodou zajímalo víc, tak doporučuju přečíst si tohle: http://www.slideshare.net/razorfishmarketing/fluent-the-razorfish-social-influence-marketing-report
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    TOM: díky, ale ono to není po pravdě řečeno moc pozitivní... aktivita jednotlivce (k tomu dnes již bývalého zaměstnance) by neměla suplovat fungující systémy, žeano :) nicméně, asi by řada z nás uvítala, kdyby se na nyxu dal najít podobný insider ve spoustě jiných firem :) a imho to je věc, která v nedlouhém časovém horizontu skutečně nastane. to je ten "social media marketing" ve své nezkarikované podobě - že prostě budou možnosti, jak se dostat k lidem, kteří jsou kreativní v tom, jak pomáhat klientům své firmy.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam