• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    ADAMM: Cetelm má výborné kurzy, ale má zablokované platby bez přítomnosti karty. Na netu se dá platit jen tak, že se pro každou transakci zvlášť vygeneruje na jejich webu virtuální karta. Což je bezpečné, ale je to opruz a nelze to použít pro opakující se platby a paypal. Navíc jsem zaslechl, že od prvního dost zvýšili poplatky.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BONGO: Bene+ nebo Cetelem mi vychází asi nejlíp... (podle mFóra, nikoliv z vlastní zkušenosti)
    WITTGENSTEIN
    WITTGENSTEIN --- ---
    BONGO: Citi, Bene+, Tesco.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    BONGO: citi má podobně jako mBank příplatek ke kurzu :-(
    BONGO
    BONGO --- ---
    hledam k mBance doplnkovou kreditku kvuli placeni v zahranici..nejake tipy, kde je nejlevnejsi a zaroven spolehliva? Citi?
    KAREN
    KAREN --- ---
    BUNDA: CASTER: aha nojo, taky mi dosly 2 ze 3
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    CASTER: to je možné, ale pak asi špatně chápu psaný text :-)

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za důvěru a v příloze Vám zasíláme výpis (výpisy) ze všech Vašich účtů u mBank za uplynulý měsíc.
    S pozdravem,
    Tým mBank
    CASTER
    CASTER --- ---
    No jo mne tam taky jeden chybi. Ale mam dojem ze byl bez pohybu tak jestli to neni tim...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    tak nám zas mBank pohnojila měsíční výpisy z účtů :-( Dorazili jaksi nekompletní, bez některých účtů. Je vůbec něco co v Polsku funguje opakovaně bezvadně?
    MAKROUSEK
    MAKROUSEK --- ---
    TOM: Presne tak. Ale pak pro ty IVRka po navazani hovoru telefon vysila normalni dvojtony jako tlacitkovy telefon (si to zkus - zavolej si jinym telefonem a na tom svem zmackni par tlacitek). Asi ho mas blbe naladenej a ten system to proste nerozeznaval.
    AXTHEB
    AXTHEB --- ---
    NELDE: nezlobilo by vytaceni, protoze ty tony se pri navazovani spojeni v mobilu nepouzivaji.
    NELDE
    NELDE --- ---
    TOM: Proto si myslím, že telefon vysílal něco, čím mátl, možná dvojtón. Pokud bylo očekáváné číslo v nabídkce, tak to vzalo ten první, pokud však jich zadáváš více, tak se interpretují oba. Zlobilo by ti ale vytáčení - pokud vytáčíš klávesami. Uložené číslo to vytočí dobře.
    TOM
    TOM --- ---
    NELDE: nemají
    MRTVY_KENNY: kdo by s tím taky počítal když vysílal impulsy pro pohybování se v nabídce (jinak bych se ani s operátorem nespojil kdybych nezadal... např. "2" a "5") že pro zadávání hesla a identifikačního čísla ty impulsy najednou přestanou fungovat.....
    ... a máš samozřejmě (opět? .)) pravdu, systém by mohl rozpoznat že nepřijal správný počet impulsů (nebo vůbec žádné) a mohl by to oznámit (po tom potvrzení křížkem)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TOM: akorat teda ze telefon nevysilal impuls mi prijde divne, kdyz si volis to heslo, tak ten automat, predpokladam, ceka a pokud z tebe nevyzdime 4(?) znaky, tak by mel brblat a ne tvarit se, ze je to ok.. v obou pripadech by to mohli proverit a ne povazovat za bezpredmetne.
    ale whatever, hlavne ze fuguje.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Napadá mě - nemají tvé klávesy nějaký tón při zmáčknutí? Který je sejmut mikrofonem a shodou okolností shodný s tónem pro nějaké číslo?
    TOM
    TOM --- ---
    MRTVY_KENNY: jo, a za ten "impuls k vyřešení" děkuju Tobě .)
    TOM
    TOM --- ---
    MRTVY_KENNY, ADAMM: ehm.... zkusil. dneska

    Dobrý den,
    připadám si jako idiot.
    Zkusil jsem se poslední věc, kterou jsem ještě nezkoušel – přihlásit se do mLinky z jiného telefonu. Vyzkoušel jsem to z pevné linky – úspěšně. Zadal jsem odblokování hesla i.bankovnictví – úspěšně. Zadal jsem v i. bankovnictví nové změněné heslo – úspěšně!
    Evidentně to tedy bylo telefonem. Nechápu proč, nikdy jsem u tohoto přístroje neměl s tónovou volbou (?) problém.
    Také mi úplně není jasná příčina původního zablokování hesla, bylo moje standardní používané pro většinu aplikací... ale to už je přinejmenším sporné. Najednou jsem si teď nějak přestal věřit .o)
    Incident je vyřešen – jakým způsobem se reklamace uzavře?

    Děkuji za spolupráci... a impuls k vyřešení .o)


    odpověď:

    Dobrý den,

    jsem rád, že máte možnost disponovat s Vaším portfoliem v mBank. V takovém případě reklamaci stáhnu a dále ji budeme považovat za bezpředmětnou. Evidentně tedy telefon nevysílal impuls do našeho systému a nemohl Vás identifikovat. Z jakého důvodu se tak děje, bohužel nemohu posoudit.
    Věřím, že již bude vše fungovat v pořádku.

    Přeji pěkný den.


    jsem holt lama :/
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    TOM: zkousels jiny telefon?
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    GOR: u me uz to preslo.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    jsou to jen lidi... znam to od nas z praxe :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam