ADAMM: 20 nebo 25 nebo 30 (logika jedna denně se dobře kontroluje) už je celkem fajn. Spíše mě ale děsí, že tahle logika - lidi to používají a nás to něco stojí, se dá užít na více věcí. Nezapomínej, že i když nemuseli vložit SMS kód, stejně museli vložit tu platbu. A pokud nepoužili šablonu, tak to znamená všechno zadat ručně. Ergo to není jen zavedením hromadného potvrzení, ale tím, že to někteří začli používat.
BTW - proč nemohla mBank přijít s tím, že za každou platbu přes ČNB platí poplatek a proto zpoplatňuje velké množství transakcí. O tom placení za každou transakci by v tom vysvětlení mělo být. A nechápu, pokud je to do 0,15 proč vyžaduje 3,- Trochu nepoměr, pokud to má být jen zpoplatnění toho, co mBank dotuje. Proč to není třeba 0,5. Resp. přičíst cenu za SMS, která přijde a která je dražší a která se týká i plateb v rámci mBank. Přijde mi, že selhává hlavně spolupráce sales a marketing oddělení při definování produktu a jeho marketingu.
Mimochodem bude součástí IB hlídač, říkající tahle transakce už bude za poplatek?