• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ZAPPO
    ZAPPO --- ---
    ADAMM: Tohle je řešitelný technologicky na straně aplikace IB - stojí to nějaký peníze za hardware a člověka, kterej to nastaví, ale je to známej a řešitelnej problém(sám znám minimálně dva způsoby jak to udělat). Pokud ho MBanka nemá a řeší to jen takovým de facto disclaimerem, tak je to garážnictví:)
    FINSON
    FINSON --- ---
    ADAMM, VOYTA: Ze mě takhle kdosi udělal blbce, přece číslo účtu čtu odzadu od lomítka a po desíti cifrách udělám pomlčku, dyť je to jasný, ne?
    VOYTA
    VOYTA --- ---
    ADAMM: diky, radsi si pockam na spravne cele cislo :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VOYTA: to je imho chyba toho, kdo ti to číslo účtu poslal. kb má často dvoumístný prefix, ale téměř vždy to tak taky uvádí. já měl číslo 35-XXXXXXXXXX/0100 (než jsem ten účet zrušil).
    KOC256
    KOC256 --- ---
    VOYTA:
    jen z logicke uvahy:
    xx-1234567890/0100
    VOYTA
    VOYTA --- ---
    Po zadani odchozi platby na xxxxxxxxxxxx/0100 (12 znaku) se mi objevi "Systemova chyba".
    Nedavno tu psal OCTOPUSS, ze v tohle pripade mu rekli na mlince, ze "spravne" cislo ma mit 10 znaku.

    Mohl by mi nekdo poradit, jak spravne rozdelit takovehle cislo (zdroj je zrejme Komercni banka) na predcisli a cislo uctu? A to bez rizika ze poslu penize nekomu uplne jinemu?

    Druha vec je ze "Systemova chyba" je fakt dokonala hlaska jako reakce na chybny user input... nestudovat pravidene tohle forum, pravdepodobne bych po 5 minutach na mlince taky rval...
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    aha...
    no tak kdyby ta SMS byla trochu jinak koncipovana... treba nejaky kod platby by byl pismenny (ABCDE) a pin ciselny (132456) a cele to bylo ve tvaru: kod platby: ABCDE, pin:132456. ale v te kupe textu a hlavne cisel jsme rad ze rychle nadu na konci to jedine spravne a opisu ho...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KOC256: ta hláška je imho stejná vždycky - a není tam bezdůvodně. existuje malware, který lze přizpůsobit na útok proti konkrétnímu IB (u nás ani v Polsku se ještě ale žádný případ nevyskytl) - funguje tak, že vám normálně podvrhává IB - a když zadáte příkaz - třeba zaplatit nájem pár tisíc - místo toho pošle třeba 2/3 ze zůstatku na úplně jiný účet. nicméně, vy pořád vidíte svou platbu a svůj "správný" zůstatek - dokud se nepodíváte z jiného počítače (nebo v bankomatu nebo tak). co ovšem ten program podvrhnout nemůže, je text v SMS, že posíláte částku XY z účtu A na účet B. jenže ty jak známo nikdo nečte, že - všichni jen rychle opíšou ten kód.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    Toto pise banking kdyz zadavam noveho preddefinovaneho prijemce.

    Přečtěte si pozorně Vaši autorizační SMS a ujistěte se, zda zaslané informace souhlasí s údaji, které jste zadali. Pro potvrzení zadejte kód uvedený v autorizační SMS.
    Pokud jste neobdrželi SMS s kódem, stiskněte tlačítko 'Potvrdit později'.


    V SMS je ale samozrejme jen text typu pro operaci cislo xxxxx je kod yyyyy :) WTF... :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    YNZA: to je jednoznačně bug - a když jsem se ptal kluků z reklamačního, tak nad tím kroutili hlavou, že ještě nikdo s obdobným problémem se neozval. skaffovi jsem dal kontakt, uvidíme, co z toho vypadne.
    YNZA
    YNZA --- ---
    imo me tahle strategie "platit hodne kartou abych si moh vybrat cash zdarma" zruinuje na ebay :D
    YNZA
    YNZA --- ---
    cywe vyber za kilco
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    SKAFF: to je imho nějaká hodně divná chyba. když tak pošta, není problém zprostředkovat telefon na zodpovědného člověka. samotného mě to teda docela zajímá.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: imho nikdy.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Ještě k bankomatům taková nápad - proč se vlastně některé menší banky nedomluví na společném provozování bankomatu? Dělily by se o náklady. Takhle je spousta míst, kde je zbytečně několik bankomatů vedle sebe.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Pokud může jiná bank dávat kredit 1%, tak 3000 útraty by to mělo pokrýt. Hlavně by to bylo něco nového a bylo by to opravdu motivační k útratě kartou.

    A propos, kdy mBank bude mít vlastní bankomaty? Alespoň pár na obchodních místech by se šiklo. Ostatně byly slibované vkladomaty.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: no, to neříkej mně :) imho by to bylo lepší podle předchozího měsíce, ale pak je zase v nevýhodě úplně nový zákazník. desítky výběrů banka nikdy nezkousne, protože náklad okolo 30 Kč za výběr útrata 2000 Kč nepokryje, to číslo by muselo být jiné.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Trochu pakárna to vracet. Nebylo by lepší zavést systém volných výběrů podle předchozího měsíce. Nebo rovnou pravidlo - útrata 2000 kartou = 1 výběr zdarma? Tedy klidně někomu i desítky výběrů, když hodně utrácí?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MALKUS: první tři výběry v měsíci se ti po výběru vždy zpoplatní částkou 9 Kč. podle útraty na všech kartách (mKonto, eMax, mKreditka) se ti následně poplatek na konci měsíce vrátí - podle těch kritérií (pod 2k útraty - nic, 2-3 - jeden výběr zdarma, 3-4 - dva výběry zdarma, 4k+ tři výběry zdarma)... třeba můj sobotní nákup (makro+benál) mi zaplatil tři výběry jen sám o sobě ;)
    NELDE
    NELDE --- ---
    MALKUS: Ano, ale menší částkou. A můžeš toho limitu dosáhnout i po výběru.
    MALKUS
    MALKUS --- ---
    Ten počet výběrů zdarma si nejsem jistý, jestli plně chápu.

    Nárok na výběr zdarma (3x) mám pouze, když splním daný limit platby platební kartou?

    A když nedosáhnu toho limitu mám výběr zpoplatněný???
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    btw chape nekdo, proc se to nove oznameni o poctu vyberu zdarma aktualizuje jednou za tyden? to je to tak vypocetne narocne? chapu, ze kdyby to meli navazat na zauctovani, tak s pechem mistnich programatoru by to zauctovani nakonec delalo kdo vi co, ale nevim, pro me je to uplne zbytecna informace, ze nekdy minulou stredu jsem mel nulu...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ja mu za to dekuju, vic takovych. i kdyz je to asi blb, ale imho nam takovi chybi do priblizeni se urcite rovnovaze..
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: není, je to nadšený právník-amatér, trpící napoleonským komplexem, který sám pracuje v médiích a díky tomu si vypěstoval zálibu v boji se zlými firmami :)
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Není náhodou najatý konkurencí, aby dělal obstrukce (-;
    VANEK
    VANEK --- ---
    ADAMM: Á, už se tam hádají. A "klienti" s malým K je další novinka, nebo překlep?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    http://www.mbank.cz/blog/article.html?id=205

    Pokud vím, tak druhou stranou sporu je člověk, s nímž jsem si "užil své", a který si dlouhodobě hojí své dle mého názoru pošramocené ego. když si budete googlit přezdívku "nufinuf" (jak na mFóru, tak jinde), asi si to dohledáte sami. tento expert se ukázal i v jiných případech jako lehce řečeno extrémista. rád bych toho řekl víc, ale bohužel v tomto směru jsem vázán tím, že se jedná o informace důvěrné, takže i když bych o tom zmrdovi rád napsal - vůbec bych se nedivil, kdyby se toho nějak domáknul a pak popotahoval i mě :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MUNIN: podle mě se ty podmínky změní, ale a) to se nedá dělat ze dne na den b) to, že čekají na vyjádření ČNB je pravda c) imho je docela logický, že peníze, který jsou předmětem reklamace, nejsou disponibilní
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    ADAMM: Patrně. Ovšem banka, která vědomě zákazníkům v rozporu se zákonem blokuje peníze s tím, že lidem nebude stát za to se s ní soudit, možná nejedná dobře.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam