• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: zeptal, ale nedostal odpověď ;) připomenu se...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: zeptal ses mi? :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    DRAGON: obávám se, že máš ale šanci až v pondělí :-(
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    BUNDA: zkusim, dik
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    DRAGON: požádat o zpětné volání na mLince?
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    prosimvas co je potreba udelat, abych ziskal info jakym mam identifikacni cislo klienta? za boha si nemuzu vzpomenout na kombinaci :(
    a sem mimo cr, tak snad to nejak jde...
    VANEK
    VANEK --- ---
    ADAMM: Aha, už jsem se bál, že byla řeč o tiskovém mluvčím.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MICKI: pokud jsi dostal kartu s jiným číslem pak nebyl pin shodný.
    MICKI
    MICKI --- ---
    NELDE: IB
    NELDE
    NELDE --- ---
    MICKI: Při aktivaci obnovené karty jsem musel potvrdit, zda chci stejný PIN (jestli si dobře pamatuji). Aktivovals přes telefon nebo IB?
    MICKI
    MICKI --- ---
    NELDE: Jasně, aktivovanou kartu v IB jsem měl.
    Ptám se konkrétně na pin. Právě kvůli němu jsem dnes o kartu opět přišel.
    NELDE
    NELDE --- ---
    MICKI: Podle mě ano - prodlužovanou kartu bylo třeba aktivovat také.
    MICKI
    MICKI --- ---
    Musí se u nově vydané karty (byla to náhrada za kartu co jsem hlásil jako ztracenou) nějak inicializovat pin, předtím než je možné provést platbu u obchodníka přes terminál?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: já si myslím, že VANEK by byl pro obsluhu mBank fóra téměř ideální člověk (bez ironie). svou schopností ubít protivníka jeho vlastními chybami a argumenty, svou pečlivostí a erudicí v mnoha oblastech - a to všechno je potřeba ještě dvakrát tolik při jednání se svými kolegy, kteří člověka obvykle ničí víc než zákazníci.

    VANEK: fakt bych ti přál si to zkusit :)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: myslis jestli by to chtel delat profesionalne, ne? zkousi to zjevne ten stavajici clovek.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    VANEK: máš pravdu. pokud by sis to chtěl vyzkoušet, rád tě doporučím.
    VANEK
    VANEK --- ---
    ADAMM: "došla banka po důkladném šetření k závěru, že se nejednalo o podvod. mBank došla k tomuto závěru i přesto, že v tomto případě bylo správně zadáno číslo karty, datum její platnosti, kód CVV2 a že zboží bylo skutečně doručeno na adresu klientky." - nemá tam být "i PROTO"?!
    Ostatně, za 4 opakování "v (tomto) případě" ve 3 odstavcích taky krizovému komunikátorovi dík.
    MUNIN
    MUNIN --- ---
    Podvodník jí vybíral peníze, banka klientce nepomohla - Aktuálně.cz
    http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=688532

    Dělat pro úřady mrtvého brouka je pro banku velmi zvláštní taktika. Tím spíše, že historka o podvodníkovi expedujícím na billing adresu karty zboží je taky podivná.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    SCHIFFI:
    pisou to v podminkach ze ted se to musi aktivovat abys mel lepsi urok. ale proste neni to na nic tak jsem te chtel usetrit zbytecneho casu nad tim ze budes resit blbosti ;-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    SCHIFFI: a nemas to pripravene v zadostech? zadosti jsou v menu.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam