MAKROUSEK: to co si napsal je pitomost a hlavne o to vubec neslo. Jedine co sem chtel, aby mi zmenili NE z ANO v internetovem bankovnictvi v poli "zasilat sms autorizaci pro transfer penez z myho uctu na druhej muj ucet". A kvuli tomu, ze nemam moznost prijmout autorizaci sem dal tisic korun za telefon, obtezoval svoji matku vecnymi dotazy jestli uz prisla obalka a nemel moznost dostat se na svy penize.
K cemu tedy jsou kontrolni otazky? Kurva k cemu to teda cele je? Jen byrokraticka mrdka? Stejne v ty obalce (kterou ti btw ani nezaslou nejak secured, normalne ti ji hodej do schranky) jsou akorat login a dve hesla, ktery jim natukas do systemu a oni ti to pak stejne po telefonu zmenej. Je to naprostej nesmysl, mnohem vic secure mi prijde polozit 10 kontrolnich otazek nez jedno blby heslo. Je to spatnej system spatne spravovanej (protoze sem mel problem na dial padu zadavat cisla, rekli mi ze mi pomoci nemuzou, ze to je proste jenom jedna moznost a hotovo, ty vole tohle je pristup k cloveku, co je 20 tisic km od domova a musi zaplatit bill v nemocnici a nemuze mimojine kvuli jejich systemu? Potlesk, fakt.
jinak mam tu banku rad a sem s ni spokojenej, ale tohle fakt nekdo seredne posral.