• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    ADAMM: http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=207124&t=207124&sr=ld&pn=1

    podle tohodle je to na obou stranách podle aukra je to vsechno vinna Mbank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: to ale není chyba mBank, ne?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    6. den na aukru stale platba nefunguje, ale aukro sluzbu nestahlo a stale ji nabizi takze kazdy den pribivaji dalsi kteri si stezuji ze zaplatili, ale nic nedostali.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Což samozřejmě nic nemění na tom, že to je extrémně urgentní věc a měla by být vyřešena co nejrychleji.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: pokud je problém s párováním plateb Aukra, tak se to musí vyřešit celé, jednotlivě se asi neudělá nic, to je docela logické. teda aspoň mně to tak přijde.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Už jsem dostal mailem...

    Dobrý den,

    v současné době evidujeme technický problém s párováním plateb na straně mBank. Podle posledních vyjádření, které jsme obdrželi, pracovníci mBank pracují intenzivně na odstranění tohoto problému.

    O vyřešení problému Vás budeme informovat na našem fóru na http://aukro.cz/phorum/read.php?f=319&i=59128&t=59105#href59128.

    Poté prosím zkontrolujte si statusy platby na Moje Aukro > Moje nákupy > Platby přes PayU: Seznam mých plateb

    V případě jakýchkoliv nesrovnalostí mě prosím o tomto informujte.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    --
    Zdeněk Buřič
    Aukro tým
    http://www.aukro.cz
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PETRPEDROS: mLinka je dobrá tak na odblokování IB. Na cokoliv složitějšího použij mFórum.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Stále se to bohužel nevyřešilo a naštvaných je stále víc. A infolinka Mbank je opravdu vtipná:

    Já: mám problém s převodem PayU na aukru můžete mě přepojit na někoho kdo mi stím pomůže
    mb: ne to nemohu
    Já: a co stím budeme dělat?
    mb: mohu vám poslat mail k nám s vaším požadavkem a mailem Vám odpovíme
    Já: můžete mě přepojit na někoho kdo to semnou vyřeší hned nebo mi alespoň řekněte jestli víte něco o PayU a převod přes Mbank
    mb: ne to nevím a přepojit nemůžu
    Já: a vy jste tady od čeho
    mb: .....
    Já: dobře pošlete mail


    Do teď apsolutně nic a pak mě vlastně napadlo že se mě nezeptal ani na jméno ani na mail... ale mohl to zjistit podle mého účtu bohužel mail s odpovědí na otázku kdy bude problém vyřešen jsem stejně nedostal
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: Otázka je, jak a jestli Aukro nahlásilo ten problém těm správným lidem. Protože po otevření tohoto problému na mFóru přišla reakce do hodiny: http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=207124&t=207124&sr=ld&pn=1
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    MRTVY_KENNY: no jo jenze PAYU je status ZAHAJENO tudiz penize na PAYU nejsou a obchodnik je nemuze videt. staci si precist forum na AUKRO kde to kritizuji jak obchodnici tak kupijici... Aukro svadi vinu na Mbank a Mbank o nicem nevi... Akorad uzivatele prisli o penize a dnes 5ty den kdy se nic nedeje...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: no okamzite to jde mezi mnou a payu, pokud chapu. pokud prodejce ma rekneme csob a ja takhle zaplatim v patek, tak to okamzite vidi v aukru, ale na svem csob konte to bude v pondeli/utery, ne?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: všechny peníze by měly jít přes mPeníze, čili okamžitě, protože je to vnitrobankovní převod. problém bude asi jinde. teď se to objevilo i na mFóru a Vítek (nový mBloger) už to řeší.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PETRPEDROS: tak oni neohnou rychlost systemu, kterym si banky vymenujou prachy. ten expres je v tom, ze to obchodnik vidi u sebe (v aukru!) v podstate hned a muze ti to tudiz hned poslat. pokud ceka, az se mu to objevi na bankovnim konte, logicky to nemuze byt rychlejsi, nez banky samy.

    problem vidim v tom, ze na to obchodnik dlabe, kouka na sve bankovni konto a ceka, az se mu to objevi tam a co je na aukru ho nezajima. to je chyba.

    ale mozna je problem jiny, nevim. z toho tveho popisu neni jasne, jestli to ten obchodnik vidi jako zaplaceno *na aukru* nebo ne. pokud ano, ma to hned posilat a v tom je ta rychlost. penize mu fyzicky na konto dojdou jakmile si to zpracujou banky a tam je to naopak o neco pomalejsi, protoze jak jsem rikal, jde to vlastne skrz konto navic.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    PETRPEDROS: Jo sem v tom taky, škoda že jsi to nenapsal už včera moh sem mu to poslat přímo na účet a nemusel teď řesit co s tím :(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: předám to hned lidem z customer care. hoď mi do pošty svoje údaje (jméno + příjmení + číslo účtu) pls, tím se to uspíší. podle mě je problém mimo mBank, ale už tam nepracuju, tak to jen tipuju.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    P.S. je jasne ze to takhle funguje.. Ale proc tam tedy pisou expresni... Je to od 17.2. penize na uctu davno nemam a stale cekam co se bude dit... A porad nic se nedeje :(
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    MRTVY_KENNY: Zdrzene prevodem navic. Aukro se zavazuje tim ze pres Mbank je to expresni prevod do par minut ja uz cekam 5 dnu a kdyz se podivas na to forum tak nejsem sam ale dalsich x lidi kteri maji Mbank a obchodovali na aukru. Jenze aukro nenapise ze to neni funkcni necha to stale a akorad uzivatele takhle zatim prichazeji o penize a nikdo stim nic nedela...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PETRPEDROS: payu leze pres payu ucet, tzn je to zdrzene tim prevodem navic.
    http://static.allegrostatic.pl/site_images/56/0/pwa/jaktofunguje.jpg

    a tomu prodejci se to nezobrazuje ani v aukru, nebo to jen nema na svem konte?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Ahoj v patek 17.2. jsem udelal na aukru platbu pres PayU kde slibuji expresni platbu na vybrane banky do par minut je tam samozrejme zapsana i mbank. Do dnešního dne 21.2. platba stržena z účtu ale prodávající ji stále nemá. Na foru aukra uz si takhle stezuje hodne lidi ze se jejich platba neuskutecnila a aukro svaluje vinu na Mbank. Do Mbank jsem volal na jejich zakaznickou linku kde az jsem se proklikal cislicemi konecne k operatorovi ten mi zdelil ze o nicem nevi tak jsem mu rekl jestli by me neprepojil na jejich technicke oddeleni ze se tedy klidne zeptam sam a on rekl ze nemuze. (operator u Mbank je uplne knicemu) Takze do ted nevim jestli aukro pise pravdu ze chyba je na strane Mbank a nebo si to jen vymyslelo protoze maji problemi a lide prichazi o penize... Nevite o tom neco..?

    zde se to resi:
    Re: PayU + mPeníze - status zahájeno - Aukro - Největší obchodní portál
    http://aukro.cz/phorum/read.php?f=319&i=59178&t=59105&PetrPedros=7540092&msg=P%C5%99%C3%ADsp%C4%9Bvek+p%C5%99id%C3%A1n.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    jedna se o zadost o produkt mBank - z popisu ani mi neni jasne o co slo...je to stale ve stavu 90%. Kód žádosti: GMP005117965 (snad to není tajné ;-))
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam