• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: předám to hned lidem z customer care. hoď mi do pošty svoje údaje (jméno + příjmení + číslo účtu) pls, tím se to uspíší. podle mě je problém mimo mBank, ale už tam nepracuju, tak to jen tipuju.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    P.S. je jasne ze to takhle funguje.. Ale proc tam tedy pisou expresni... Je to od 17.2. penize na uctu davno nemam a stale cekam co se bude dit... A porad nic se nedeje :(
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    MRTVY_KENNY: Zdrzene prevodem navic. Aukro se zavazuje tim ze pres Mbank je to expresni prevod do par minut ja uz cekam 5 dnu a kdyz se podivas na to forum tak nejsem sam ale dalsich x lidi kteri maji Mbank a obchodovali na aukru. Jenze aukro nenapise ze to neni funkcni necha to stale a akorad uzivatele takhle zatim prichazeji o penize a nikdo stim nic nedela...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PETRPEDROS: payu leze pres payu ucet, tzn je to zdrzene tim prevodem navic.
    http://static.allegrostatic.pl/site_images/56/0/pwa/jaktofunguje.jpg

    a tomu prodejci se to nezobrazuje ani v aukru, nebo to jen nema na svem konte?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Ahoj v patek 17.2. jsem udelal na aukru platbu pres PayU kde slibuji expresni platbu na vybrane banky do par minut je tam samozrejme zapsana i mbank. Do dnešního dne 21.2. platba stržena z účtu ale prodávající ji stále nemá. Na foru aukra uz si takhle stezuje hodne lidi ze se jejich platba neuskutecnila a aukro svaluje vinu na Mbank. Do Mbank jsem volal na jejich zakaznickou linku kde az jsem se proklikal cislicemi konecne k operatorovi ten mi zdelil ze o nicem nevi tak jsem mu rekl jestli by me neprepojil na jejich technicke oddeleni ze se tedy klidne zeptam sam a on rekl ze nemuze. (operator u Mbank je uplne knicemu) Takze do ted nevim jestli aukro pise pravdu ze chyba je na strane Mbank a nebo si to jen vymyslelo protoze maji problemi a lide prichazi o penize... Nevite o tom neco..?

    zde se to resi:
    Re: PayU + mPeníze - status zahájeno - Aukro - Největší obchodní portál
    http://aukro.cz/phorum/read.php?f=319&i=59178&t=59105&PetrPedros=7540092&msg=P%C5%99%C3%ADsp%C4%9Bvek+p%C5%99id%C3%A1n.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    jedna se o zadost o produkt mBank - z popisu ani mi neni jasne o co slo...je to stale ve stavu 90%. Kód žádosti: GMP005117965 (snad to není tajné ;-))
    KAREN
    KAREN --- ---
    ADAMM: ach tak. super, diky za upresneni.)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    KAREN: dostaneš kartu se stejným číslem, jen bude mít novou platnost a CVV - od toho se to jmenuje "obnova".
    KAREN
    KAREN --- ---
    JUANITA: tzn. mame cas jeste mesic.) ja puvodne myslela, ze platnost 03/12 znamena, ze konci 1. 3.

    ADAMM: ono je matouci, ze je to psany primo u ty stavajici karty, tzn. "konec platnosti" vs. "status karty: ve vyrobe" (predpokladam, ze nedostanu kartu se stejnym cislem...)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    JUANITA: to je ta nová...

    KOC256: pokud se to týkalo účtu, tak to imho možné je, ale pokud karty, tak myslím, že nikoliv. u karty "ve výrobě" je opravdu nová karta, která je na cestě, nikoliv používaná - pokud je to jinak, tak mi dej vědět do pošty, to bych předal lidem z mBank...
    KAREN
    KAREN --- ---
    JUANITA: ja bych nestresovala, jsem na tom stejne a nechavam to svemu osudu;) kdyztak halt den dva nebudu moct vybrat cash. nejhorsi je smrt vydesenim;)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    JUANITA:
    NELDE:
    no nekdy jim to workflow nedobehne evidencne do konce a nikdo se tim netrapi. Ja taky neco mam v takovem nedokoncenem stavu a uz to par let uspesne a spokojene pouzivam...
    NELDE
    NELDE --- ---
    JUANITA: To by měl být status nové karty. A to zrušení při nepoužívání se vztahuje jen na emax, nikoli na normální kartu k mKontu.
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    MRTVY_KENNY: status karty, kterou nekolik let pouzivam, je 've vyrobe'?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    CASTER: VANEK je ve Fio, přijde mi divné, že by to měli rozbité ;) napište, jak to dopadlo. Obvykle se nakonec ukáže, že problém je mezi židlí a klávesnicí, ale nechci nikomu křivdit.

    Ohledně té chybějící informace o stovce za vydání karty k eMaxu - už mi napsali, že to tam přibude.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    JUANITA: to je ale nahoda :o)
    JUANITA
    JUANITA --- ---
    MRTVY_KENNY: hmm :]
    --"Konec platnosti karty: 31-03-2012"
    --"Status karty: VE VÝROBĚ"
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    MASCA: tak zajimave, ze mam dve karty a nejakou zahadnou shodou okolnosti mi expirujou 31.5. a 30.6.

    JUANITA: mrkni do netbankingu, do karet a do detailu, je to tam napsano.
    VANEK
    VANEK --- ---
    CASTER: Zjevně obě části nesplňují http://korber.cz/mbank/udelatka/kontrola_cisla_uctu.php Nasadili teď novou validaci, která řve u některých starších účtů státních institucí a tak, kde bývávaly pomlčky dvě a vyhazovaly se dost náhodně; ale u soukromníka nevím, kde máš účet, mBank?
    MASCA
    MASCA --- ---
    MRTVY_KENNY: Není, je to v den, kdy byla karta vydána/aktivována (nevím), je to není nikde napsaný. Měl jsem kartu teď do ledna, jeden den jsem zaplatil a druhý už byla prošlá.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam