• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PISTA1: já už v mBank nepracuju od roku 2009 :) ale napsal jsem teď mail generálnímu řediteli, mám s ním v pátek oběd, tak doufám, že si to přečte - kdybych se sám něco dověděl, tak vám tady napíšu.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    ADAMM: To jsem jim taky psal ale odpověd na mail ma aukro min. 72 hodin sice uz to je vic ale nic nevypnuli a ani mi neodpovedeli... To same pise X uzivatelu na Aukro foru ze by to meli zamezit aby nebyli dalsi a dalsi.. aukro mlci...
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    ADAMM: Nevíš alespoň rámcově v jakým se to nachází stavu?

    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: no teď jsem měl na mysli to, že by Aukro mělo aspoň dočasně "vypnout" možnost mPeníze, ať už za to může jedna strana nebo druhá. to za ně mBank udělat nemůže.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    ADAMM: http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=207124&t=207124&sr=ld&pn=1

    podle tohodle je to na obou stranách podle aukra je to vsechno vinna Mbank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: to ale není chyba mBank, ne?
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    6. den na aukru stale platba nefunguje, ale aukro sluzbu nestahlo a stale ji nabizi takze kazdy den pribivaji dalsi kteri si stezuji ze zaplatili, ale nic nedostali.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Což samozřejmě nic nemění na tom, že to je extrémně urgentní věc a měla by být vyřešena co nejrychleji.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: pokud je problém s párováním plateb Aukra, tak se to musí vyřešit celé, jednotlivě se asi neudělá nic, to je docela logické. teda aspoň mně to tak přijde.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Už jsem dostal mailem...

    Dobrý den,

    v současné době evidujeme technický problém s párováním plateb na straně mBank. Podle posledních vyjádření, které jsme obdrželi, pracovníci mBank pracují intenzivně na odstranění tohoto problému.

    O vyřešení problému Vás budeme informovat na našem fóru na http://aukro.cz/phorum/read.php?f=319&i=59128&t=59105#href59128.

    Poté prosím zkontrolujte si statusy platby na Moje Aukro > Moje nákupy > Platby přes PayU: Seznam mých plateb

    V případě jakýchkoliv nesrovnalostí mě prosím o tomto informujte.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    --
    Zdeněk Buřič
    Aukro tým
    http://www.aukro.cz
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    PETRPEDROS: mLinka je dobrá tak na odblokování IB. Na cokoliv složitějšího použij mFórum.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    Stále se to bohužel nevyřešilo a naštvaných je stále víc. A infolinka Mbank je opravdu vtipná:

    Já: mám problém s převodem PayU na aukru můžete mě přepojit na někoho kdo mi stím pomůže
    mb: ne to nemohu
    Já: a co stím budeme dělat?
    mb: mohu vám poslat mail k nám s vaším požadavkem a mailem Vám odpovíme
    Já: můžete mě přepojit na někoho kdo to semnou vyřeší hned nebo mi alespoň řekněte jestli víte něco o PayU a převod přes Mbank
    mb: ne to nevím a přepojit nemůžu
    Já: a vy jste tady od čeho
    mb: .....
    Já: dobře pošlete mail


    Do teď apsolutně nic a pak mě vlastně napadlo že se mě nezeptal ani na jméno ani na mail... ale mohl to zjistit podle mého účtu bohužel mail s odpovědí na otázku kdy bude problém vyřešen jsem stejně nedostal
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: Otázka je, jak a jestli Aukro nahlásilo ten problém těm správným lidem. Protože po otevření tohoto problému na mFóru přišla reakce do hodiny: http://www.mbank.cz/forum/read.html?f=1&i=207124&t=207124&sr=ld&pn=1
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    MRTVY_KENNY: no jo jenze PAYU je status ZAHAJENO tudiz penize na PAYU nejsou a obchodnik je nemuze videt. staci si precist forum na AUKRO kde to kritizuji jak obchodnici tak kupijici... Aukro svadi vinu na Mbank a Mbank o nicem nevi... Akorad uzivatele prisli o penize a dnes 5ty den kdy se nic nedeje...
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ADAMM: no okamzite to jde mezi mnou a payu, pokud chapu. pokud prodejce ma rekneme csob a ja takhle zaplatim v patek, tak to okamzite vidi v aukru, ale na svem csob konte to bude v pondeli/utery, ne?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    MRTVY_KENNY: všechny peníze by měly jít přes mPeníze, čili okamžitě, protože je to vnitrobankovní převod. problém bude asi jinde. teď se to objevilo i na mFóru a Vítek (nový mBloger) už to řeší.
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    PETRPEDROS: tak oni neohnou rychlost systemu, kterym si banky vymenujou prachy. ten expres je v tom, ze to obchodnik vidi u sebe (v aukru!) v podstate hned a muze ti to tudiz hned poslat. pokud ceka, az se mu to objevi na bankovnim konte, logicky to nemuze byt rychlejsi, nez banky samy.

    problem vidim v tom, ze na to obchodnik dlabe, kouka na sve bankovni konto a ceka, az se mu to objevi tam a co je na aukru ho nezajima. to je chyba.

    ale mozna je problem jiny, nevim. z toho tveho popisu neni jasne, jestli to ten obchodnik vidi jako zaplaceno *na aukru* nebo ne. pokud ano, ma to hned posilat a v tom je ta rychlost. penize mu fyzicky na konto dojdou jakmile si to zpracujou banky a tam je to naopak o neco pomalejsi, protoze jak jsem rikal, jde to vlastne skrz konto navic.
    PISTA1
    PISTA1 --- ---
    PETRPEDROS: Jo sem v tom taky, škoda že jsi to nenapsal už včera moh sem mu to poslat přímo na účet a nemusel teď řesit co s tím :(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PETRPEDROS: předám to hned lidem z customer care. hoď mi do pošty svoje údaje (jméno + příjmení + číslo účtu) pls, tím se to uspíší. podle mě je problém mimo mBank, ale už tam nepracuju, tak to jen tipuju.
    PETRPEDROS
    PETRPEDROS --- ---
    P.S. je jasne ze to takhle funguje.. Ale proc tam tedy pisou expresni... Je to od 17.2. penize na uctu davno nemam a stale cekam co se bude dit... A porad nic se nedeje :(
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam