• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    KID_MCHUTT: díky moc, bylo to tím počtem transakcí. Já to úplně přehlídla, koukal ajsem jen na částky... Už mi platit jde...
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: jak říkám, neustálý boj s nepřehledností :) doufám, že nový ksicht bude přehlednější...
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    KID_MCHUTT: hm.. tak já nemám nastavený limity na počet transakcí. Taková blbost!
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: tak to nevím, ale zkusil bych jim zavolat, co je špatně... třeba je tam fakt někde něco, cos přehlídla :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    XMARGE: to je možná nastavením - nastavuje se to tak blbě, že když spěcháš, nenajdeš všechno :)

    musíš mít nastavený denní limit v částce
    denní limit na počet transakcí
    měsíční limit na částku
    měsíční limit na transakce
    a bacha, třeba ověření paypalem je taky transakce
    (bojuju s tím pokaždé a stejně občas ta platba nejde provést... což je pakárna, když člověk nic nezmění, ale po půl hodině už to jde)
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    nebo "aktivací" se myslí něco jinýho, než že vyberu hotovost?
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    HAYES: jj, už jsem asi dvakrát vybírala v bankomatu a několikrát platila na terminálu.
    HAYES
    HAYES --- ---
    XMARGE: pred prvnim pouzitim je potreba kartu "aktivovat" v nejakem bankomatu. To jsi udelala?
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    hm, chtěj po mě přístupový kód... ten mám doma.. tak později:o)
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    ADAMM: díky, to jsem netušila!:o)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    XMARGE: heslo na mLinku jde nastavit v IB.
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    Dostala jsem novou bezkontatní kartu (v říjnu 2013), limity na platbu na internetu mám nastavený, ale platby kartou na internetu jsou zamítaný (na autorizačním centru). Se starou kartou mi šlo normálně platit... Co s tím? zavolat na mLinku (zapomněla jsem heslo, to asi vadí předpokládám)?
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BEBERA: a volala jsi s přihlášením jako klient? tam jsem se skoro nikdy s čekáním nesetkal :(
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    ADAMM: tu jsem volala uz 3x - jednou me pani nekam prepojila, pet minut jsem tam visela, pak jsem to položila, další dva pokusy jsem se ani nedovolala na mlinku...pokazde 5 minut cekani a pak jsem to vzdala...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BEBERA: tak chci-li okamžitou reakci (při podezření zneužití karty), tak volám hned mLinku.
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    VANEK: je to karetni transakce a tvari se to jako platba přes paypal...
    VANEK
    VANEK --- ---
    BEBERA: Jak, "stáhl z účtu", kartou nebo tím phishing/virem, co se teď šíří (http://www.airbank.cz/cs/vse-o-air-bank/novinky/pozor-na-novou-formu-hackerskych-utoku/ )?
    BEBERA
    BEBERA --- ---
    Mate někdo prosim zkušenost, jak rychle reaguje mBanka na zpravu poslanou prostřednictvím kontaktního formulare? Někdo mi stahl z uctu 900 Kc, chci to reklamovat, dovolat se jim nemuzu, zpravu jsem jim poslala uz rano a nic. Paypal mel v podobne situaci během několika hodin uz vyrizeno...
    KAREN
    KAREN --- ---
    PULKA: jo, tak nějak mi to právě taky vyznělo... ono se to v průběhu let dost mění ("fašizuje") ./
    PULKA
    PULKA --- ---
    KAREN: Jo, s cizíma měnama je Paypal fakt blbej. Řešila jsem, že chci přijaté eurové platby vybrat na svůj fr. účet vedený na mé jméno, momentálně už českou adresu a tak. a support mi napsal, že paypal je vázanej na jednu zemi a že když chci používat fr. účet musím si jedině založit ještě jeden účet (na jinou adresu), kterej zase spáruju s francouzským účtem a pak si tam mám peníze poslat...
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam