• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Hele, já bych to taky dělal jinak - od info-webu počínaje, maily pokračuje až po priority v IB.
    Na druhou stranu - pokud se nepletu - zatím kromě "omalovánky" pořád nikdo nenapsal, co mu v IB chybí nebo překáží.

    FIN: díky za uznání. občas mě mrzí, že jsem od tam odešel a nemám šanci už dávno mluvit do toho zevnitř, myslím, že jsem mohl svého času mBank ušetřit lecjaký fail. ale pak si vzpomenu, za jakou to bylo cenu (na mém duševním zdraví) a jsem rád, že už tam dlouho nejsem. jinak argument "v různých zemích fungují věci různě" je pěkný, ale z mé zkušenosti ve většině korporací zcela ignorovaný. můj osobní názor: v Polsku je strašně sere, že ty systémy jsou natolik propojené, že by byl enormní problém českou a slovenskou pobočku prodat (= nejde to odříznout). možná, co je teď mBank CZ v plusu, už to není tak silné, ale pro většinu polského vedení byl celý ten projekt mezinárodní expanze "dítě" již dávno minulého vedení, na které by to současné nejradši zapomnělo - ale nejde to.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FIN:
    nediva se na grafiku... veri ze jsou i povolanejsi, kteri by meli rozumet... ale to tu jsme trochu OT...
    MICA
    MICA --- ---
    Chvilkama mám pocit, že nejsem na stráce banky ale na nějáké fotobance. Takové množství usměvavých lidí až oči přecházejí :)
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: lol. ale to se jim v bodě 1 taky zatím moc nepovedlo. tak od čeho tam sakra vlastně jsou? nefunguje to, jak by mělo, koukat se na to nedá...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    FIN: opravdu vetsinou nediva, projektovej manazer do vyslednyho designu skoro vubec nezasahuje, je mu to castokrat u zadku, jeho zajima, aby se to stihlo a aby to delalo co to delat ma.
    FIN
    FIN --- ---
    KOC256: ten, kdo schvaluje projekt, se na něj nedívá? hm. zajímavý přístup. asi jako policajt, který nechodí do tělocvičny a cvičit na střelnici :-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FIN:
    bohuzel z jinych projektu jsem zvykly na to ze ti co to schvaluji se casto na design ani nedivaji... vsak on tam grafik neco strci... takze dulezite je nominovat nekoho kdo tomu i trochu rozumi...
    FIN
    FIN --- ---
    lol teprv teď si všímám, že to vzadu nejsou řezníci v masokombinátu. no autora návrhu bych snad nevyrazil, ale ty, co mu ho schválili, možná i ano :-)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    YARIN: to byl jen joke, ja doufam ze ta moznost tam neni
    MICA
    MICA --- ---
    FIN
    FIN --- ---
    a tohle FIN: je první vážná výtka, kterou po letech, kdy tento klub potichu čtu (a jak jsem řekl, především adammovi, patrikchrzovi a bundovi děkuji za hromady infa a názorů během let, vdalším pak rovněž) vůči mbank mám - tak mohu posloužit jako indikátor přesně onoho bodu, kdy někdo, kdo pohodlně mlčel a šoupal nohama pár let, konečně začíná mít něčeho dost. jakože mám. já chci bankovní rozhraní, ne cirkus. od toho mám knihu adolfa branalda.
    YARIN
    YARIN --- ---
    DRAGON: facebook? sorry, neznam.
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: na "dokonalém vyladění" není nic obtížného. a to by snad i polské vrchní vedení mohlo zkusit pochopit. uvedu to důležité pro mne (v pořadí důležitosti faktorů):

    1. aby to fungovalo. když se zkusím přihlásit a ono mi přihlášení výhružně vyhazuje hlášku "ještě pokus a blok", zatímco ve starém se hlásím v pohodě, a já musím na nějakém nyxu hledat info, že mě to snad přeci jen nezablokuje, je to *kurevská ostuda*. a že mbanka se jim zatím vyhýbala. rating klesá.

    2. jednoduché přehledné rozhraní, kde drtivou většinu toho, co chci najít, najdu intuitivně, sám, bez čtení nápovědy a hledání v klubech na nějakém nyxu či bůhvíkde.

    3. radši kozervativnější decentní prostředí než "byznys-tredny papouška". jak jsem již napsal, nejsem v lidlu, kurnik - lezu do banky. až budu chtít veselé pestrovarevné rámečky s výprodejem prádla, zamířím do penny, tesca, lidlu apod.

    při splnění bodů 1 a 2 bych asi jevil, minimálně zpočátku, snahu bod 3 překousnout. ale bod 1 splněn není, bodu 2 se obávám - ale čas ukáže - a bod 3 mě tedy zatím sere. no nic moc bilance.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    DRAGON: FIO. Jednoznačně nejlepší IB co jsem zažil a to mám účty u nějakých 12 bank a několika dalšími jsem "prošel".
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    YARIN: tak to zkus nejdriv pres svuj facebook account ;))))
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MICA: zadnej, to vim z vlastni zkusenosti pri spolupraci v nekolika bankach :D
    YARIN
    YARIN --- ---
    DRAGON: to je fakt votresny ta nova homepage, ja se tam uplne bojim prihlasit.
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: připomíná mi to spíš penny nebo lidl a oznámením "super báječného výprodeje oblečení"...
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: ano, na to se podívám, a nejen, že bych designerům řekl "hnus", ale možná bych po nich klidně házel 6 dnů staré dalamánky s úmyslem se trefit do nosu. popravdě, skoro mi ani není jasné, jak se na to může někdo ve vedení podívat a říct si "jo, tohle je báječnej design pro hlavní stránku rozhraní banky"... snad pro magazín blesku "žijeme trendy", řekl bych já.
    FIN
    FIN --- ---
    ADAMM: slyším, co říkáš.
    a) vůbec mě nezajímá, co se děje v polsku. není totiž jediný důvod, proč by mělo. jistě není žádný hrozný objev, že i sousední země v evropě se liší a chování skupin jejich zákazníků rovněž. takže pokud kdesi kdosi v polském vedení uvažuje v mantinelech "co platí v polsku, bude fungovat i v čechách", uvažuje... no ne úplně správně.
    b) no ano, v jiné bance jiné rozhraní. ale...
    b1) část z nás už víc než jednu má - progresivní skupina, right? takže už může být zvyklá na dvě. no problem.
    b2) když tě nasere papoušek, klidně se snáz smíříš s jiným konzervativnějším rozhraním, které se taky naučíš, ale vyhovuje stylem, než se učit papouška. zejména, když už tu jinou banku mám.
    c) no jak vidíš, tak já jsem zcela konzervativní zákazník, který držel hubu a neremcal, když...
    přestal bejt emax tak "výhodnej"
    přestal bejt emax + tak "výhodnej"
    přestaly bejt "všechny" výběr z bankomatu zdarma
    mbanka neuměla moc komunikovat - no co, chodil jsem na nyx a pečlivě roky četl adamma (za což díky, vážně, za ty roky infa a vysvětlování)
    ale zato když mě nasere rozhraní a pokud si na něj nezvyknu, čímžtopádem zmizí to, co u banky chci - totiž jednoduchý přehledný nástroj - poprvé vážně o té změně uvažovat budu. a že už mám to fio a ovládám jeho rohraní... no, inu, zapršet by i mohlo. a furt jsou tu "ty nové" banky z posledních let na vyzkoušení, žánop...

    ano, fakt mě hodně sere a vodpuzuje papoušek. na křiklavý rámečky mám facebook a podobné hračky, které můžu mít, nemusím mít, ale přes něž hlavně nerealizuji žádnou skutečně důležitou službu. nové rozhraní mbanky mě sere asi jako veselý rámečkový web vodafonu, který je nepřehledný a stupidní a jako takový kritizovaný řadou uživatelů už pár let a v němž po všech "modernizacíh" je občas dost těžké najít to, co člověk najít chce.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam