• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    mBank: http://www.mbank.cz/ - Internetové bankovnictví: https://online.mbank.cz/

    Pokud máte konkrétní problémy, které potřebujete řešit, můžete se obrátit na správce klubu (nyx pošta; id: ADAMM), který byl zaměstnancem a nějaký ten kontakt tam ještě má.

    Co je mBank: česká organizační složka polské banky mBank vlastněné ze 70% německou Commerzbank (2. největší banka v Německu). mBank vznikla v Polsku v roce 2001, v ČR od listopadu 2007.

    rozbalit záhlaví
    CAIDEL
    CAIDEL --- ---
    PATRIKCHRZ: Tak.
    FIN: Musím říct (ze zkušenosti), že tenhle přístup je bohužel častější, než by se dalo čekat. Z praktického hlediska pak samozřejmě většinou vede k pěknému průseru.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FIN:
    nediva se na grafiku... veri ze jsou i povolanejsi, kteri by meli rozumet... ale to tu jsme trochu OT...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    FIN: opravdu vetsinou nediva, projektovej manazer do vyslednyho designu skoro vubec nezasahuje, je mu to castokrat u zadku, jeho zajima, aby se to stihlo a aby to delalo co to delat ma.
    FIN
    FIN --- ---
    KOC256: ten, kdo schvaluje projekt, se na něj nedívá? hm. zajímavý přístup. asi jako policajt, který nechodí do tělocvičny a cvičit na střelnici :-)
    KOC256
    KOC256 --- ---
    FIN:
    bohuzel z jinych projektu jsem zvykly na to ze ti co to schvaluji se casto na design ani nedivaji... vsak on tam grafik neco strci... takze dulezite je nominovat nekoho kdo tomu i trochu rozumi...
    FIN
    FIN --- ---
    lol teprv teď si všímám, že to vzadu nejsou řezníci v masokombinátu. no autora návrhu bych snad nevyrazil, ale ty, co mu ho schválili, možná i ano :-)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    YARIN: to byl jen joke, ja doufam ze ta moznost tam neni
    MICA
    MICA --- ---
    FIN
    FIN --- ---
    a tohle FIN: je první vážná výtka, kterou po letech, kdy tento klub potichu čtu (a jak jsem řekl, především adammovi, patrikchrzovi a bundovi děkuji za hromady infa a názorů během let, vdalším pak rovněž) vůči mbank mám - tak mohu posloužit jako indikátor přesně onoho bodu, kdy někdo, kdo pohodlně mlčel a šoupal nohama pár let, konečně začíná mít něčeho dost. jakože mám. já chci bankovní rozhraní, ne cirkus. od toho mám knihu adolfa branalda.
    YARIN
    YARIN --- ---
    DRAGON: facebook? sorry, neznam.
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: na "dokonalém vyladění" není nic obtížného. a to by snad i polské vrchní vedení mohlo zkusit pochopit. uvedu to důležité pro mne (v pořadí důležitosti faktorů):

    1. aby to fungovalo. když se zkusím přihlásit a ono mi přihlášení výhružně vyhazuje hlášku "ještě pokus a blok", zatímco ve starém se hlásím v pohodě, a já musím na nějakém nyxu hledat info, že mě to snad přeci jen nezablokuje, je to *kurevská ostuda*. a že mbanka se jim zatím vyhýbala. rating klesá.

    2. jednoduché přehledné rozhraní, kde drtivou většinu toho, co chci najít, najdu intuitivně, sám, bez čtení nápovědy a hledání v klubech na nějakém nyxu či bůhvíkde.

    3. radši kozervativnější decentní prostředí než "byznys-tredny papouška". jak jsem již napsal, nejsem v lidlu, kurnik - lezu do banky. až budu chtít veselé pestrovarevné rámečky s výprodejem prádla, zamířím do penny, tesca, lidlu apod.

    při splnění bodů 1 a 2 bych asi jevil, minimálně zpočátku, snahu bod 3 překousnout. ale bod 1 splněn není, bodu 2 se obávám - ale čas ukáže - a bod 3 mě tedy zatím sere. no nic moc bilance.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    DRAGON: FIO. Jednoznačně nejlepší IB co jsem zažil a to mám účty u nějakých 12 bank a několika dalšími jsem "prošel".
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    YARIN: tak to zkus nejdriv pres svuj facebook account ;))))
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    MICA: zadnej, to vim z vlastni zkusenosti pri spolupraci v nekolika bankach :D
    YARIN
    YARIN --- ---
    DRAGON: to je fakt votresny ta nova homepage, ja se tam uplne bojim prihlasit.
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: připomíná mi to spíš penny nebo lidl a oznámením "super báječného výprodeje oblečení"...
    FIN
    FIN --- ---
    DRAGON: ano, na to se podívám, a nejen, že bych designerům řekl "hnus", ale možná bych po nich klidně házel 6 dnů staré dalamánky s úmyslem se trefit do nosu. popravdě, skoro mi ani není jasné, jak se na to může někdo ve vedení podívat a říct si "jo, tohle je báječnej design pro hlavní stránku rozhraní banky"... snad pro magazín blesku "žijeme trendy", řekl bych já.
    FIN
    FIN --- ---
    ADAMM: slyším, co říkáš.
    a) vůbec mě nezajímá, co se děje v polsku. není totiž jediný důvod, proč by mělo. jistě není žádný hrozný objev, že i sousední země v evropě se liší a chování skupin jejich zákazníků rovněž. takže pokud kdesi kdosi v polském vedení uvažuje v mantinelech "co platí v polsku, bude fungovat i v čechách", uvažuje... no ne úplně správně.
    b) no ano, v jiné bance jiné rozhraní. ale...
    b1) část z nás už víc než jednu má - progresivní skupina, right? takže už může být zvyklá na dvě. no problem.
    b2) když tě nasere papoušek, klidně se snáz smíříš s jiným konzervativnějším rozhraním, které se taky naučíš, ale vyhovuje stylem, než se učit papouška. zejména, když už tu jinou banku mám.
    c) no jak vidíš, tak já jsem zcela konzervativní zákazník, který držel hubu a neremcal, když...
    přestal bejt emax tak "výhodnej"
    přestal bejt emax + tak "výhodnej"
    přestaly bejt "všechny" výběr z bankomatu zdarma
    mbanka neuměla moc komunikovat - no co, chodil jsem na nyx a pečlivě roky četl adamma (za což díky, vážně, za ty roky infa a vysvětlování)
    ale zato když mě nasere rozhraní a pokud si na něj nezvyknu, čímžtopádem zmizí to, co u banky chci - totiž jednoduchý přehledný nástroj - poprvé vážně o té změně uvažovat budu. a že už mám to fio a ovládám jeho rohraní... no, inu, zapršet by i mohlo. a furt jsou tu "ty nové" banky z posledních let na vyzkoušení, žánop...

    ano, fakt mě hodně sere a vodpuzuje papoušek. na křiklavý rámečky mám facebook a podobné hračky, které můžu mít, nemusím mít, ale přes něž hlavně nerealizuji žádnou skutečně důležitou službu. nové rozhraní mbanky mě sere asi jako veselý rámečkový web vodafonu, který je nepřehledný a stupidní a jako takový kritizovaný řadou uživatelů už pár let a v němž po všech "modernizacíh" je občas dost těžké najít to, co člověk najít chce.
    MICA
    MICA --- ---
    Kolik MBA titulů je potřeba na prosazení takový blitky?
    KOC256
    KOC256 --- ---
    ADAMM:
    zatim mi vadi omalovanky... nechci aplikaci vypadajici jak z roku 90 ale taky nechci omalovanku... trideni se mi moc libi v air a tak cekam na srovnani... ale jak uz bpisu po nekolikate... meli by zacit revizi toho co a hlavne JAK poskytuji. Nemam problem tam vsechny penize nalit a pouzivat jejich kartu ale chci inteligentni konkurence schopny sporici ucet...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    jako sorry, ale tohle ma bejt seriozni stranka banky? co za magora tam sefuje designu?

    ::: mBank.cz :::
    http://www.mbank.cz/
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    FIN: problem je v definici "dokonale vyladeni", mam pocit, ze my dva se shodnem, nikoliv vsak s predstavami banky :)
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    FIN: což o to, to si myslím, ví - ale a) stejně s tím nemůžou nic udělat (v PL už je to nasazené a tak to staré nebudou držet nijak dlouho) b) každý má většinou tendenci tvrdit "jestli FB nezmění to rozhraní zpátky, tak s ním končím" - a za dva týdny neví, že bylo nějaké jiné rozhraní. jistě, tady je to něco jiného - ale kdybych šel do jiné banky, tak je to zase jiné rozhraní, tudíž ta motivace měnit banku kvůli změně vzhledu IB imho nebude tak silná.

    já to nové IB mám už pár týdnů - a fakt vás to tak odpuzuje, že chcete odcházet? rozhodně nechci tvrdit, že je to geniální a nejkrásnější, ale třeba to třídění transakcí nebo full text vyhledávání se mi docela líbí a zatím mi nepřijde, že by mi tam něco vadilo nějak MOC. tak by mě zajímalo, jestli jde o "nemám rád omalovánky" nebo máte i nějaký reálný argument. díky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam