• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    ADAMMmBank
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: funkčně je nový IB problém, ale komunikačně je to doslova průser :-(
    Stačí kouknout na mFórum. I já jsem se už rozhodnul. Výplata poputuje jinam.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: plus jsem jim teď dával nějaké knížecí rozumy, protože mám bohužel dojem, že minimálně část vedení si nepřipouští, jak vážná situace je a že hazardují s důvěrou klientů, kteří jim i tak odpustili ledacos, co by jinde neodpustili a tohle fakt není prodej oplatek nebo tak něco, ale banka :/
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: já tam dělal 2007-9, nicméně mám s některými lidmi (včetně těch, co řeší problémy) nadstandardní vztahy ;)
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    ADAMM: děkuji, pošta...

    já na tom kontokorentu nejsem závislá, prostě jsem tak byla zvyklá dříve, není nutný - a kdybych tušila, co bude následovat, vůbec bych se do toho nepouštěla

    jsem naštvaná už i kvůli tomu novému inet bankingu, je to fakt teď o pusu - prostě platby budu zadávat nadále v tom starém systému

    a fakt obdivuji vás, kdo tam pracujete - s kýmkoliv od vás jednám, všichni jsou strašně příjemní a vstřícní, musí to být neuvěřitelný záběr na nervy
    obzvlášť pro ty paní na Kotvě - ta přehlušující hudba je doslova ubíjí, do toho nám tam už párkrát "asistovali" porůznu "unavení" lidé, co se tam posadí hned vedle na schody
    ani jedné se nepodařilo mne "načíst" napoprvé, nesčetněkrát jim ten systém padl, pak to "vtipné" hádání mého rodného čísla... věřím, že si musí od klientů vyslechnout své...
    a já už se dneska neudržela a také jsem nebyla zrovna nejpříjemnější na operátora, když mi na rovinu řekl, že si není jistý, že mé reklamace ad. viz níže, padnou na úrodnou půdu...
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ILLUZE: pokud chceš "popostrčit" řešení svého problému, asi ti můžu pomoct. jen bych potřeboval do pošty nějaké identifikační údaje (stačí asi i jen číslo té žádosti).
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    Tak osobně jsem si v podstatě jistý, že staré IB na konci dubna nevypnou. Není to samozřejmě oficiální / potvrzená informace, ale moc by mě překvapilo, kdyby to udělali.
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    MRTVY_KENNY: na mne se nic nevyplivlo - ani minulý týden, ani tento
    na e-mail mi přišly v poslední době jen informace o odstávkách systému a potvrzení přijetí žádosti
    jo a v pátek "Všeobecné obchodní podmínky pro zakládání a vedení účtů podnikatelů, Praha, únor 2014"

    s tímto textem:
    Dobrý den, vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za důvěru a zájem o naše produkty.

    V příloze Vám posíláme Obchodní podmínky platné od 1.1.2014.
    O následujících krocích Vás budeme informovat v dalších e-mailech.

    S pozdravem,
    Tým mBank

    povšimni si název a jejich platnost... zaslané navíc v březnu

    netuším, o čem mne chtějí informovat, když mi paní na přepážce řekla, že je vše schválené a má to již být funkční
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    ILLUZE: zajimave. par dnu zpet na mne plivla anketa, kde se ptali jak to pouzivam a fakt by me zajimalo, kolik lidi teda vyplnilo, ze pouzivaji vyhradne novy system a ten stary uz nechcou videt.. ale whatever, zas hledam logiku v necem..
    ILLUZE
    ILLUZE --- ---
    PISTA1: mně ne, nezobrazuje se to - vzhledem k potřebnému spárování plateb např. za odvody za mzdy a tedy jasnou hrozbou penalizace, pokud se netrefím, je tahle "vychytávka" na přesdržku


    NELDE: právě jsem se dozvěděla od operátora, že tu původní verzi plánují odstavit na konci dubna, vytočilo mne to ještě víc...

    A popravdě řečeno - po akcích za posledních 14 dní jsem na ně vytočená opravdu hodně. Mám tam podnikatelský účet. Byla jsem u toho původního zvyklá mít tam jen pro strýčka Příhodu zařízený kontokorent. Tak tahle "kratochvíle" mne už stála 3 osobní docházky do Kotvy, popovídání si s operátorem (na kterého jsem se dostala díky nefunkčnímu "Supermarketu" na jejich slavném novém inet bankingu, na který mne odkázala paní v Kotvě, které spadl systém minulou neděli, a ten mne následně (musím však uznat, že byl velmi milý a profesionální) po mém zadání žádosti po telefonu opět odkázal na osobní návštěvu jejich pobočky, na kterou jsem dorazila ráno a následně mne paní uprosila, abych tam zašla ještě znovu odpoledne.
    A co myslíš, co mi hlásí nový "báječný" inet banking? Že kontokorent není, a že si o něj můžu zažádat.

    Jo a ta páteční ranní akce na pobočce byla velmi "vtipná" - paní mne hledala v systému - zobrazilo jí to prý u mého jména (minulý týden jsem jim tam byla nahlásit nové příjmení a číslo OP) jiné rodné číslo a dokonce i jiné IČ.

    A ano, doteď - kudy jsem chodila, tudy jsem hlásala na mBank chválu. Změnila jsem silně názor.
    Vyčkám do léta (a budu se modlit, že o své peníze tím pádem snad nepřijdu). Pokud se nevzpamatují, jdu jinam. Tohle fakt smrdí průserem.
    KOC256
    KOC256 --- ---
    NELDE: Toto jde udelat u zuno.
    NELDE
    NELDE --- ---
    BUNDA: Mají to ohlídané v sazebníku: "Platební příkaz z kreditní karty v rámci ČR 1,5 % z částky převodu, min. 30 Kč" Tedy je to služba vcelku na nic - jen jako možná náhrada kontokorentu - krátkodobá půjčka na 12%-36% (když to půjčím ve správný/nesprávný den).
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: tohle nějakou dobu fungovalo v GE než to začalo dělat více lidí a bylo po funkci :-)
    NELDE
    NELDE --- ---
    Na stránkách má mBank následující text "Kreditní kartu můžete použít při placení u obchodníků (včetně internetu), pro převod peněz na libovolný účet v rámci České republiky, přičemž u těchto transakcí využijete bezúročné období až 54 dní." To nezní špatně - v kombinaci s Equa to dává možnost výběru celé hotovosti kreditky zdarma a bezúročně! Nebo ještě lépe - jde převézt celý kredit na úročený účet. Pokud ho v den splatnosti převedu zpět a znovu tam, tak reálně vydělávám více než tisícovku ročně (v mém případě, kdy to převedu na bilanční účet to dělá možná i 6000 ročně). Nedaněno. Neudělali náhodou soudruzi v mBank někde chybu?
    NELDE
    NELDE --- ---
    MRTVY_KENNY: Internet a mobily u mně inkasem nebo trvalým nejdou (šly by dražší varianty inkasem). Další položky také inkasem nejdou. Trvalým jde jen platba s pevnou částkou.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: taky nevystačím počtem oblíbených, ale pořeším to přesunem jinam :-)
    MRTVY_KENNY
    MRTVY_KENNY --- ---
    NELDE: to by me docela zajimalo, pac presne ten seznam, cos napsal mam inkasem nebo trvalakem 8) ty to klikas kazdy mesic ruco?
    NELDE
    NELDE --- ---
    Adamm: jeden komentář - těch max. 10 oblíbených kontaktů mi přijde jako zbytečně omezující pro běžného uživatele v dnešní době. Pokud už je nutné omezovat, tak 20-25 by bylo lepší. Důvod: jedna domácnost má obvykle 5+ dodavatelů, kterým je třeba platit (telefon, mobily, internet, kabelovka, elektřina, plyn, nájem, pojištění, penzijní, stavební), k tomu nějaká ta půjčka, kreditka nebo leasing, školní obědy a další a těch 10 se snadno překročí. Jasně, že leccos se dá řešit trvalými příkazy nebo inkasem, ale ne vždy je to možné nebo výhodné.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    tak jak? :)
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    ADAMM: ok, dík
    VANEK
    VANEK --- ---
    BUNDA (ev. ADAMM): Jak je to polsky?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam